Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I Sedan

Tadeusz, 10 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo dynamiczny, elastyczny, a przy tym cichy i bardzo oszczędny
4,0
Całokształt
Byłoby doskonale, gdyby nie te kilka negatywów, nad którymi należałoby się \"pochylić\" przy ew. faceliftingu. Ogólnie samochód sprawia bardzo pozytywne wrażenie, jest ciekawie zaprojektowny, może się podobać, a przy tym zapewnia dużą radość z jazdy i jest oszczędny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mam zamontowany (w uzgodnieniu z ASO) moduł wzmacniający, który podwyższył moc do ok 170 KM. Polecam takie rozwiązanie, silink b. dynamiczny, elastyczny,b.dobra kultura pracy, a przy tym niezwykle oszczędny.
5,0
Skrzynia biegów
Czasami mam problem z wrzuceniem 6-tki, skok lewarka mógłby być moim zdaniem ciut krótszy, ale ogólnie jest ok.
4,0
Układ jezdny
Zaskakująco twarde zawieszenie, zwłaszcza na felgach 17 cali, co na naszych \"pięknych i gładkich drogach\" niestety spodziewanego \"francuskiego\" komfortu nie zapewnia. układ kierowniczy bez zastrzeżeń - auto prowadzi się b. pewnie, także na krętych drogach. Niestety, zimą zawieszenie \"zamarzło\", trzeszczenie, pukanie, dobijanie jak w 20-letnim Polonezie. Teraz, po odpowiednim przesmarowaniu w serwisie wszystko wróciło do normy.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma się do czego przyczepić, jak zwykle trochę przeszkadzają słupki przednie, do tyłu trochę mała szyba, przy parkowaniu b. pomocne są czujniki (przód, tył)
4,0
Ergonomia
Trochę za dużo przełączników, zwłaszcza na kierownicy, zbyt dużo, moim zdaniem, możliwości sterowania funkcjami z różnych miejsc może rozpraszać kierowcę. Z kolei zbyt mało schowków, niepraktyczny i zbyt mały schowek w podłokietniku, niezbyt fortunnie umiejscowione i schowane: wyłącznik ESP i regulator wysokości świateł. Niezła pozycja za kierownicą, wygodne fotele i fajna kierownica
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj bez zastrzeżeń, zarówno latem, jak też zimą \"klimat\" w kabinie jest odpowiedni, zapewnia dopowiedni komfort dla wszystkich pasażerów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca i z przodu i z tyłu jest wystarczająco do wygodnego podróżowania. Bagażnik również pakowny i ustawny, oczywiście jak na sedana. Trochę wysoki próg załadunku, ale ten model w ogóle ma wysoki i masywny \"tyłek\".
5,0
Wyciszenie
Silnik, jak na diesla bardzo dobrze wyciszony, trochę słychać przy większych prędkościach szumy z zewnątrz, ale winne tu są chyba uszczelki drzwiowe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny przeglądów do zaakceptowania, zużycie paliwa, jak wspomniałem wcześniej, bardzo niskie, jak na gabaryty samochodu i jego osiągi. Tak na marginesie, komputer pokładowy zaniża średnie spalanie o ok. 0,6-0,7 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem \"demo\" od dealera, z małym przebiegiem, za to z dużym rabatem, jestem więc usatysfakcjonowany. W porównaniu z konkurencją niemiecko - japońską cena b. dobra.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt mały przebieg, żeby wiarygodnie ocenić. Denerwuje woda wlewająca się do bagażnika po otwarciu klapy, wpadka z trzeszczeniem zawieszenia w zimę, ostatnio wymiana (profilaktycznie) modułu ładowania akumulatora w ramach akcji serwisowej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek, póki co nie było i mam nadzieję, że nie będzie.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 508 I Sedan