Szukaj

Oceny Renault Captur II Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW od 2020

Podsumowanie 15 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Renault Captur II Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,19
średnia ocena z 15 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
67%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie
Uciążliwe usterki

Najnowsze oceny Renault Captur II Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW od 2020

4,4
~Resident
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
(Skrzynia jest 6-biegowa, a nie 5). Najpierw co mi się podoba w Capturze. Samochód jest bardzo komfortowy. Może nie jest to kanapowa, francuska miękkość tylko miękka sprężystość ale i tak jest bardziej komfortowo od drewnianej ławki jaką był cee’d. Samochód jest nowocześniejszy, mający więcej bajerów. Aktywny tempomat, podgrzewana kierownica, fotele, szyba, auto-hold, asystent pasa, ogranicznik szybkości, regulacja czułości kierownicy,...
4,7
~grzegorz
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Ogólnie jestem zadowolony z zakupu. Poprzednio jezdziłem dusterem 1.6 sce. Chciałem kupić nowego z tym silnikiem ale cena 97 tyś. to już nie jest korzystny stosunek jakości do ceny. 5tyś. wiecej kosztuje ztym samym silnikiem CAPTUR. Auto lepiej wykonane, wyciszone i lepiej wyposażone. Mówie o wersji techno. Miejsca dla pasażerów z tyłu tak samo tylko bagaznik 445 l. a w Capturze 420 . Jednak komfort jazdy dla mnie w Dusterze był lepszy....
4,8
~marcin_brendel
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Witam.Gdyby nie akcja Renault "Testuj z Pasją" to zapewne Captura bym nie wybrał . Silnik 1.0 uznałbym ,żę będzie za słaby, a na wakacje z czterosobową rodziną to się nie spakujemy.Trasa 300 km sprawiła ,że wszyscy wysiedlismy zadowoleni dzieci zachwycone mnie kręgosłup nie bolał dzięki świetnym fotelom i wyższej pozycji . Maksymalny moment obrotowy 170 NM wersji z LPG jest już dostępny przy 2000 tys obrotów więc auto chętnie reaguje na...
4,7
~TOMTUS
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Wcześniej Dacia Duster Prestige z tym samym silnikiem 1,0. Poza bardziej cukierkowatym wykonaniem te same wrażenia. Duster był pewniejszy w gorszym terenie, nie obawiałem się dziur, bardzo wysokich krawężników. Captur delikatniejszy, ciut więcej systemów. Cichszy i skrzynia biegów odrobinę lepsza. Zwłaszcza wsteczny. W Dusterze czasami haczył. Obydwa auta mają swoje zalety. Wybrałem Dustera ze względu na 2 tylko osoby jeżdżące i głownie 90 %...
3,4
~Remi
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Kupiłem ze względu na fabryczne LPG, czyli ekonomia była najważniejsza. Trochę się zawiodłem. Auto pali zawsze powyżej 8L gazu. Ja po przejechaniu 10tys i moja żona nie zeszliśmy poniżej tej wartości. Czy to miasto czy krajówka do 90km/h lubi sobie chlapnąć - wysilony 1.0. W butli mieści się realnie jakie 28-30l gazu w zależności od temp. Częste wizyty na stacji.
3,4
~Naumiec
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Pali gazu jak smok .W trasie przy jeździe do 100km/h 7,5- 8. Natomiast miasto to masakra 11-13 l
Dziennik kosztów dla Renault Captur II Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,4
~Naumiec
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Pali gazu jak smok .W trasie przy jeździe do 100km/h 7,5- 8. Natomiast miasto to masakra 11-13 l
3,4
~Naumiec
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Pali gazu jak smok .W trasie przy jeździe do 100km/h 7,5- 8. Natomiast miasto to masakra 11-13 l
3,4
~Naumiec
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Pali gazu jak smok .W trasie przy jeździe do 100km/h 7,5- 8. Natomiast miasto to masakra 11-13 l
3,4
~Naumiec
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Pali gazu jak smok .W trasie przy jeździe do 100km/h 7,5- 8. Natomiast miasto to masakra 11-13 l
Renault Captur II Crossover