Szukaj

Lista ocen Renault Captur II (35) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~grzegorz
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Naprawde bałem sie ze ten 1.o Tce LPG bedzie za słaby jednak po jezdzie próbnej zmieniłem zdanie. jest zupełnie wystarczający . Przy jezdzie 100km /h na 6 biegu spaliłem równo 7 litrów . mierzyłem od tanowania do tankowania. Tylko czuć na biegu jałowym wibracje ,ale to normalne przy 3 cylindrach
5,0
~Mariusz
Renault Captur II
Crossover 1.3 TCe 140KM 103kW
Silnik super przede wszystkim czterocylindrowy przez co charakteryzuje się ładną kulturą pracy. A 140 koni daje radę i w mieście i na trasie. Myślę że w dobie trzycylindrowcow ten będzie miał większa żywotność. Dodatkowo jest to mięka hybryda co dodatkowo wspomaga silnik powodując większą dynamikę
3,0
~Waldemar Jankowski
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe 90KM 67kW
90 KM niby mało ale dają radę. Auto do normalnej jazdy w zupełności wystarcza. W mieście jeździ świetnie, w trasie jest trochę gorzej ale nie ma tragedii. Ponad 13 sekund do setki. Dla niektórych ok, dla innych słaby wynik. Dla mnie ok.
1,0
~Janek
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe 90KM 67kW
Silnik jest bardzo słaby, do auta ważącego prawie 1300 kg jest niewystarczający. Po mieście jeszcze da się przeżyć ale w trasie robi się niebezpiecznie kiedy nie możesz wyprzedzić. Może taki silnik pasuje do Clio ale nie do Captura
4,0
~marcin_brendel
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
To jest kompromis 3 cylindry i LPG.Dynamicznie w dolnej czesci obrotów natomist słabiej na górze.Silnik zrobiony z myslą o Dacii zastąpił 1.6 wolnossący.Gdyby nie Dacia to bysmy mieli bezpośredni wtryski i brak LPG.
4,0
~js13
Renault Captur II
Crossover 1.3 TCe 140KM 103kW
Spisuje się dobrze, jednak daleko mu do jednostek 1,5 l i 1,6 l montowanych w Lancerze i poprzedniej wersji ASX. Turbo = wyższe zużycie paliwa, albo mam za ciężką nogę, albo ten typ tak ma.
5,0
~TH
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Silnik, pomimo trzech cylindrów, bardzo zrywny, przy jeździe po mieście, całkowicie wystarczający. A i na trasę przy stabilnej prędkości 140 jak najbardziej daje radę.
4,0
~Tomek
Renault Captur II
Crossover 1.3 TCe 155KM 114kW
155 KM pozwala poruszać się bardzo dynamicznie, o ile akurat nie jest w trybie awaryjnym. Uciążliwy system Stop/ Start, który trzeba wyłączać za każdym odpaleniem silnika.
2,0
~TB
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe 100KM 74kW
Silnik na jałowych obrotach wpada w drgania (trzycylindrowy), czasami obroty zaczynają skakać odczucie jak by problem z silniczkiem krokowym, podczas jazdy jest wszystko ok

Usterki Renault Captur II

Liczba wpisów: 5

Renault Captur II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Remi
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Daje radę. Warto mieć opcję My Sense - wybór trybów jazdy. Wybór trybu Sport daje odczuwalną poprawę przyspieszania - przydaje się przy wyprzedzaniu.
Renault Captur II