Szukaj

Lista ocen Renault Clio I (227) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 289 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Julek, Białystok
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Powazne usterki hm..., wymienilem w samochodzie sporo poniewaz kupilem go z drugiej reki, od I wlasciciela z polskiego salonu, jednak nie byl zbytnio uszanowany, wymienilem wszystkie filtry, swiece, rozrzad, akumulator, potencjometr (niepotrzebnie, patrz eksploatacja)lozysko w kole, p.w.n, tarcze, klocki,tulejki(4szt) , szczeki, linki recznego,wydech srodek i tyl, skonczyl sie kat ale wstawilem wydech, wymiana koncowka drazka kierowniczego...
3,0
~adamboro@op.pl
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Ostatnio zawiodły mnie hamulce - pękł wężyk i hamulce zniknęły, na szczęście obyło się bez ofiar w ludziach i zero zniszczeń materialnych :-) Raz regulator napięcia - konieczna wymiana. Tak aby auto stanęło i nie chciało jechać jeszcze się nigdy nie zdarzyło (oprócz przypadku kiedy odkleiła się okładzina od szczęki hamulcowej, ale to już wina jakości szczęk, a nie samego auta) Poza tym wyciek oleju z miski i z simeringa od strony skrzyni.
4,0
~Wilk
Renault Clio I
Hatchback 1.2 60KM 44kW
Tak na prawdę nie miałem jeszcze żadnej poważnej usterki. Były tylko dwie rzeczy, które okazały się baaaardzo irytujące, dlatego tu je umieszczę: awaria instalacji gazowej- przez tydzień przy -10 musiałem śmigać po mieście na benzynie, które kosztowała po 5zł za litr (zabolało mój portfel), a druga rzecz to przeciek szyberdachu, łatwo powstrzymany, ale strasznie denerwowała jazda z rytmicznym kapaniem wody na głowę.
5,0
~sad222@o2.pl
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
8 lat w kraju, nigdy nie zawiódł. Nawet jak półośka wypadła to dojechał na niej do mechanika (3km). Raz stanął konkretniej, pękł wąż chłodzenia, wystarczyło go skrócić nożem i zalać wodą destylowaną i już jechał dalej. Jedyną wadą było szykie zużywanie się lwgo łożyska, okazało się że półoś była skrzywiona gdzieś na polskich drogach i stąd szybkie zużycie. Pod tym względem autko bije na głowę mojego aktualnego Escorta mkVII
1,0
~q.b.noel@wp.pl
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
dałem za niego 3000 i włożyłem już tyle samo jak nie więcej, po każdej poważnej usterce staram się jak najszybciej zapomnieć o kosztach. padł mi przełącznik świateł, stacyjka, wydech, zamek w klapie bagarznika i drzwi pasarzera, drążek kierowniczy, no i silnik zżerający olej i jeszcze wiele ale już zapomniałem. musze dodać że nigdy go nie oszczędzałem i sam w ciągu 2 lat zrobiłem nim 120000km teraz nadaje się już na złom :)
4,0
~QdT
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
1. łożyska lecą co jakiś czas z przodu - zobaczymy teraz wymieniłem na siakieś lepszejsze jak na razie 6 miechow i spokoj a tak to mozna powiedziec 1 na rok półtorej trzeba było jedno wymienić 2. tłumik - ale to moze dotyczyc mojego sprzęta jest strasznie nisko zawieszony no i co jakiś czas sie rozlączy albo sie przepali 3. co ja tu miałem napisaca juz wiem strzasznie szybko sie wycierają okładziny na hamulcach. a to boli
1,0
~mdk33@wp.pl
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
W wymiane uszczelki pod glowica poszlo mi masa forsy bo nie tylko kosztuje ona sama 6x tyle co np. do Golfa ale i zalozenie jej jest bardziej skomplikowane.. a i tak do tej pory skads wypieprza mi olej... oprocz tego hamulce sa do dupy i co raz trzeba je wymieniac.. szzcegolnie badziwne sa bebny z tylu... do tego kosztuje drogo.. ostatnio pekl mi tez wachacz i wydech tez mozna sobie wsadzic w d...!!!
3,0
~KeBi
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Nic poważnego się nie wydarzyło, ponieważ wpakowałem w niego bardzo dużo pieniędzy i serca aby nigdy mnie nie zawiódł. Tylko raz stanął z winy zużytej kopułki rozdzielacza ale to moja wina bo zwlekałem z jej wymianą. Mankamentem nie do obejścia jest karoseria. Mój egzemplarz był cały malowany a pęcherze znowu zaczęły wychodzić. Podłoga zdrowa - progi już gorzej.
2,0
~MICHELANGELO
Renault Clio I
Hatchback 1.2 60KM 44kW
autko gaslo trzeba bylo regulowac zawory wymienic swiece przewody ale to i tak dalo nieznaczna poprawe, poza tym siadla pompa paliwowa, hamulcowa, i duzo innych usterek tyle ich bylo ze wszystkich nie pamietam. Ogolnie autko potwierdza regole ze samochod to \"Skarbonka\" nie tylko ze wzgledy ze dopiero co wyjechalem ze stacji paliw a juz mam rezerwe ale i czeste usterki
Dziennik kosztów dla Renault Clio I
Średni koszt przejechania 100 km
28,50 zł
7,5
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~PN
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Przy 100´000 wymienilem pasek i napinacze (prywatnie koszt 350.- juz z robocizna). Wymienione bebny z tylu, laczniki stabilizatora z przodu, koncowki drazkow kier., Tlumik koncowy jest oryginalny (choc z zewnatrz przezarty jak diabli!) na razie cichy. Oryginalny prawie 6-cio letni akumulator. Ale jezdze codziennie i pewnie nie zdazyl sie rozladowac.
Renault Clio I