Szukaj

Lista ocen Renault Clio I (256) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 260 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~fabrycy
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Auto stworzone na polskie drogi- zawieszenie jest odpowiednio miękkie i komfortowe (o wiele bardziej niż nowych aut tej klasy), a przy tym auto dobrze trzyma się drogi. Nadaje się do wożenia kobiet w ciąży i śpiących dzieci. Elementy zawieszenia (końcówki drążków) nie są niestety zbyt trwałe, ale za to tanie. Wspomaganie kierownicy (hydrauliczne) daje dobre wyczucie drogi. Jeśli dbamy o wymianę amortyzatorów, elementów gumowych i mamy dobre...
4,0
~mechanik
Renault Clio I
Hatchback 1.4 75KM 55kW
wystarczająco miękie idealne trwałe i wytrzymałe , nie boli kręgosłup a choruję, w dziurach jak trafiam jedynie zatrzęsie i jedzie dalej. Wymieniam tylko części niezbędne dla mojego bezpieczeństwa. Amorki tył-rok temu. z przodu 2 sworznie dolne/koszt 48 zł oba/,przód kolumny w tym roku.bardzo tanie części. świetnie się prowadzi po koleinach, nie rozumię innych użytkowników którzy narzekają i nie serwisują u swojego mechanika.nawet swrwis...
1,0
~piotr 69
Renault Clio I
Hatchback 1.4 i RT 75KM 55kW
Generalnie nieźle i komfortowo jak na takie małe auto, ale ze względu na wspomaganie wybija się \"sztyca kierownicy\"( od kierownicy do maglownicy )takie małe gówno nie do naprawienia .Francuzi na wypadek wojny zrobili element nierozbieralny.Koszt w serwisie 860 zł + 200 wymiana, ale i tak nie było można kupić( brak w magazynach we Francji !!!). Nie do kupienia używany w dobrym stanie koszt od 80 do 200 zł + 150 wymiana (poza serwisem...
4,0
~Luknit
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
No jak się wkłada sprężyny od trajktora na jedne koło a drugie orginał a amortyzatory nadają się na skup złomu to nie może być dobrze (poprzedni właściciel)Po wymianie obu spręzyn i amorków jest super jedank ze względu na to że jest to auto małe nie polecam jeździć po cudownych polskich koleinach na dołach jest OK ale koleiny na trasach nie pozwalaja jechać więcej niż 100-110 ponieważ przy wyprzwdzaniu tj wyjeżdzaniu z kolein rzuca nim, jak...
4,0
~jacwi@o2.pl
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Jesli idzie o komfort to jest bardzo dobrze. Jezdze na miekkich oponach Pirelli o profilu 80. Na zakrętach jest \"miękkawo\" ale ekstremalnie komfortowo-tak lubie! Zawieszenie jest obecnie dosc ciche-to pewnie zasługa miekkich opon i profilu 80, bo znam \"clia wybite\" i ekstremalnie głośne. Zawieszenie słychać tylko na dużych dziurach, wtedy juz sobie z nimi nie radzi i stuka-jednak rzadko. V70 z2000r jest głosniejsze! Słabe hamulce-to...
3,0
~Kamil83
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Padły 2 razy łożyska w przednich kolach ,ale podobno te typy tak maja ;) Tak mówił mi kuzyn pracujący w serwisie Renault w BRD.Pierwsza wymiana od razu po zakupie samochodu.Druga wymiana po kolejnych 20 tys.km częściowo z mojej winy gdyż samochód stal cala zimę nieużywany,łożyska dostały trochę wilgoci i sie zapiekły.Poza tym zawieszenie dosyć miękkie.Wymieniłem tez sworzeń w lewym przednim wahaczu(sworznie te padają na polskich drogach).
5,0
~Dża - piti_88@interia.pl
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Autem jeździ się bardzo wygodnie. Przepływa się nad dziurami. Niestety, trzeba często ustawiać zbieżność. Mój model nie posiada wspomagania, ale absolutnie nie przeszkadza mi to w manewrach. Jeździ się z przyjemnością. Zawieszenie należy często regenerować - coś za coś. Najczęściej zużywają się tuleje tylnej belki, końcówki drążków i poduszki amortyzatorów.
4,0
~adamboro@op.pl
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Samochód dosyć miekki, ale na naszych drogach to chyba plus. Amortyzatory po przejechaniu przeze mnie 45tys. km nadal sprawne, a nie wiem kiedy były wcześniej wymieniane. Na seryjnych oponach (oczywiście jeśli chodzi o rozmiar opony) trochę się ślizga przy większych prędkościach na ostrych zakrętach, ale i tak jestem zaskoczony (oczywiście pozytywnie) jak dobrze się trzyma drogi.
4,0
~Pietrek
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Uklad jezdny zachowuje sie bardzo dobrze, samochod trzyma sie drogi bardzo dobrze, nawet na ostrych zakretach. Niestety mankamentem jest tylnie zawieszenia, Belka ma tendencje do wydawania stukow i skrzypienia na dziurach - taki urok autka. Ogolnie zawieszenie troche chyba za delikatne na polskie drogi. U nas niestety nawet auta terenowe maja problem z zawieszeniem.
5,0
~autre
Renault Clio I
Hatchback 1.1 49KM 36kW
moje clio ma nieco obniżone zawieszenie i amortyzatory gazowe,komfort resorowania pozostałem jednak na przyzwoitym poziomie a przy tym silniki rezerwy bezpieczeństwa są dość duże.Bardzo dobrze trzyma się drogi na śliskiej nawierzchni(zimą) zarzuca czasem tyłem(to może być wpływ nieco gorszych opon zimowych na tylnej osi) ale i tak łatwe do opanowania.
Renault Clio I