Szukaj

Lista ocen Renault Clio I 1.4 75KM 55kW 1990-1995 (28) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Szczsliwy sprzedawca Clio
Renault Clio I
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Przez 1.5 roku posiadania tego cudu motoryzacji francuskiej to przy 170tyś wypalony zawór i słabe ciśnienie, 120 tyś padł tylny wózek, pękł przewód hamulcowy i wymieniane były cylinderki hamulcowe, sama z siebie pękła szyba choć auto było bezwypadkowe. Jak na 1.5 roku i 70 tyś przejechane przez żonę to chyba dość.
4,0
~rafaldumanowski01@wp.pl
Renault Clio I
Hatchback 1.4 75KM 55kW
ani razu nie stanął na drodze zawsze dojechałem tam gdzie chciałem UWAGA: przy częstym, mocnym hamowaniu (przy dynamicznej jezdzie) było b. niebezpiecznie: pedał robił się twardy i trzeba było ratować się ręcznym i kawałkiem pobocza!!! ogólnie hamulce są słabe
2,0
~Rafaello
Renault Clio I
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Już nawet nie pamiętam ile razy go naprawiałem, kilka razy łożyska w przednich kołach, ciągle palą się przewody wysokiego napięcia, szlifowana głowica, regularnie co tydzień dolewam oleju do silnika i płynu do chłodnicy, ciągle palą się żarówki w desce rozdzielczej,
5,0
~ustinow
Renault Clio I
Hatchback 1.4 75KM 55kW
pokonalem nim sporo kilometrow (Polska-Irlandia) i nie mialem nieprzyjemnych zdarzen (odpukac nic sie stalo zlego- bo czeka mnie jeszcze droga powrotna)
3,0
~Robert
Renault Clio I
Hatchback 1.4 75KM 55kW
przez dwa lata 4 powazne usterki. spalił sie alternator . spadł waz cieczy chłodzacej . odpadł wydech cały.rozsypał sie silnik krokowy.
3,0
~Romek
Renault Clio I
Hatchback 1.4 75KM 55kW
-czasami kończy się sprzęgło po 200.000 km - rozrusznik ? coś się przepala - nastawnik przepustnicy wymaga dość częstego czyszczenia styków i regulacji
5,0
~PunkNeverDie sXe
Renault Clio I
Hatchback 1.4 75KM 55kW
zadnych powaznych usterek tylko standardowe rzeczy typu olej pasek rozrzadu hamulce etc
3,0
~ jacur@wp.pl
Renault Clio I
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Jak na drogi po któtych jeżdzę!!!, nie jest żle. Usterki nigdy nieunieruchomiły samochodu.
3,0
~reworwer@hoga.pl
Renault Clio I
Hatchback 1.4 75KM 55kW
padł termostat przy szybkiej jeżdzie, efekt, uszczelka pod głowicą, wymiana pierścieni tłokowych
3,0
~a181173@o2.pl
Renault Clio I
Hatchback 1.4 75KM 55kW
za blisko kolektor wydechowy głowicy i przepala się uszczelka pozatym spoko
Renault Clio I