Szukaj

Lista ocen Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010 (210) - Silnik

Na liście zabraknie 202 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Michał D.
Renault Clio II
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Silnik 1.2 to dobra jednostka dla osób chcących płynnie jeździć i niewiele płacić na stacji benzynowej. Umożliwia płynne przyśpieszanie od 2500obr/min. Przełożenia dobrane idealnie do mocy. Najlepiej ciągnie w przedziale 4000 - 5800 obrotów. Zakres efektywnych obrotów to 1500 - 5700. Sprawnie przyśpiesza do 140 km/h (z połową obciążenia), cichy do 3000 obr lub na 5biegu do 130 km/h. Później buczy (4000-4600obr.) warczy (4700 - 5600) i wyje nie...
3,0
~LALALALALALAL
Renault Clio II
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
salon polska rok produkcji 2008 - piszę to bo tutaj kończy się clio II na roczniku 2005 (dziwne ? ) Za dużo spala w porównaniu do 1.2 8V, po 9500 km przebiegu pojawia się zapocenie spod pokrywy zaworowej - poprzednie moje clio 1.2 8V 99r. 120 tys km przejechałem i zero wycieków z silnika. Jakość nowych aut jest dużo gorsza od poprzedników. Nie dziwię się, że koncerny mają problemy, niech się wezmą za jakość a nie tylko cięcie kosztów na...
3,0
~wojtek
Renault Clio II
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Silnik kompletnie nieelastyczny, nadaje się niemalże tylko do jazdy po mieście, maksymalnie 100km/h. Aby przyspieszyć normalnie, wraz z innymi autami spod świateł trzeba wykręcać jednostkę do 4tys obr/min. Na gazie sekwencyjnym istotny spadek mocy, spalanie drastycznie wzrasta- podczas zimy nawet 12l/100 LPG! Zawory lubią się podpierać, trzeba często sprawdzać i ew. korygować(śruby kontrujące)
3,0
~Szwagier
Renault Clio II
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Lepiej przyspiesza w okolicy 3000 obr do 4000 to zasługa płaskiego momentu obrotowego pomiędzy tymi obrotami. Przy emeryckiej jeździe doskonale przyspiesza od 2000 obrotów. Przy 100km/h obroty około 3100. Przy większych prędkościach jest zdecydowanie elastyczniejszy. Przy 140 - 150 w okolicy 4500 tyś. duże spalanie rzędu 12L. Przy 100 to 5,5 L. Wyższy moment obrotowy (jest 105 Nm) byłyby mile widziany.
3,0
~Przemoo
Renault Clio II
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Silnik 1.2 8V wystarczający tylko na miasto. Bardzo odczuwa ciężkich pasażerów ;) O odjazdach ze świateł można zapomnieć no chyba ze obok stanie seicento ;). Silnik w miarę elastyczny. Można go ciągnąć max do 5 tys/obr. Do prętkosci 130km/h autko jeździ powyżej już sie tylko buja. Maksymalnie rozbujałem go do 180km/h (oczywiście tylko kierowca) W wersji 1.2 16V czuć już dużą różnice w przyspieszeniu.
4,0
~Damian www.krc.prv.pl
Renault Clio II
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Motor R4 - mały, ekonomiczny ale na wyższych obrotach potrafi dać znać osobie, szczególnie od 4200rpm wzwyż robi się ciekawie :) Nie jest to rakietka ale dynamiczne Clio. Silnik cichy o bardzo wdzięcznym dźwięku na wys obrotach a jedyny minus to to że czasami potafi spalić nawet niecałe 10l jeśli ktoś ma bardzo ciężką nogę :) A w końcu to tylko 1149 cm3 U mnie po lekkim tuningu dającym około 6km więcej
4,0
~Bebeno (a.bebenek@pzuci.pl)
Renault Clio II
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
jak na takie autko wystarczający. dynamika dobra (jak jadą 2 osoby - przy 4 jest gorzej ale jeszcze w miare) predkosci jakie osiąga to autko mnie zaskoczyło bo jazda z predkoscią 150 nie sprawia mu wiekszego problemu a nawet 160 nie jest uciązliwe co prawda po wyzej jest juz gorzej (moj egzemplarz rozpedza sie do 185) a pali przy tym zawsze w granicach 6-7,5max nawet przy -20.
4,0
~Rob.
Renault Clio II
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Było by doskonale, ale nie jest gdyż przy obecnym przebiegu czyli ponad 241tyś km bierze około 4 litrów oleju na 15 tyś km. Nie jest to dużo ,ale mógłby nie brać wcale. Przy około 180 tyś trzba było wymienić uszczelkę pod głowicą. Po za tym silnik bez zastrzeżeń . Znam przypadek , gdzie w Kangurze dojechał do 400tyś km bez remontu, tyle ,że kangur jeździł sporo na dłuższe trasy.
5,0
~Milo Wrocław :)
Renault Clio II
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Silniczek bardzo elastyczny. "Ciągnie" od samego dołu, już od ok. 1200 obr/min mozna coś poszaleć, w środku silnika nie słychać, pracuje cichutko stojąc na zewnątrz w odległości ok 2-ch m. mozna pomysleć że jest zgaszony, to samo w środku silnik jest tak wytłumiony że stojac na światłach mozna zgłupieć bo nie wiadomo czy silnik zgasł czy nie. Generalnie Wypas.
Dziennik kosztów dla Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,50 zł
6,4
l/100km
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Knur zakopane
Renault Clio II
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Jest ok. Naradzie ani jednej usterki morze być. Jak w francuskich elektryka słabo się trzyma ale działa. Polecam dobre autko dla początkujących małe, zwinne, szybko się rozpędza. Karoseria powoli rdzewjeje. Środek ok nic nie trzeszczy. Cena bardzo dobra jak na oferowaną jakość. Polecam dla młodych sebiksuw. Xd
Renault Clio II Hatchback