Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio IV RS Facelifting

Komar, 5 lat temu
Silnik 1.6 Turbo 220KM 162kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Clio IV RS Facelifting 1.6 Turbo 220KM 162kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,79
20% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Jeżdżę samochodem od 2 tygodni i nie cały czas uśmiecham się od ucha do ucha. Samochód niesamowity. Dynamiczny, wspaniale się prowadzi. Jeżeli ktoś szuka pojazdu jako zabawki to jak znalazł. Nie mówię, że nie można używać go na co dzień (ja tak robię, jest to mój jedyny samochód) ale gdy jeździ się powoli i spokojnie to po co to komu? :P. Tłumik akrapovic daje niesamowitą ilość bodźców dźwiękowych! No trzeba to po prostu usłyszeć. Samochód polecam!
Wrażenia
5,0
Silnik
Nic dodać nic ująć. Elastyczny, dynamiczny i w trybie sport/race potrafi niesamowicie wiele! :)
4,0
Skrzynia biegów
4 zamiast 5 za powolne działanie w trybie normalnym, jak i kilkukrotne zgubienie się jej przy redukowaniu w trybie manualnym (również przy normalnej jeździe). Przy sporcie i race nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości, wspaniale działa i automat i manualny tryb zmiany biegów! Bajka... a te strzały z tłumika ;D tylko zmieniać biegi!
5,0
Układ jezdny
Niesamowity, sztywny, zwarty i precyzyjny.
5,0
Karoseria
Pieknie się prezentuje, ciężko przejść obok niego obojętnie. Osobiście posiadam wersję czarną z żółtymi wstawkami tzw R.S. 18.
Komfort
4,0
Widoczność
Poprawna, z zasady widać wszystko co się dzieje na zewnątrz.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko schładza samochód, pewnie dlatego że jest mały i nie ma dużo do chłodzenia. Ogrzewania nie sprawdzałem (jest lipiec ;p), ale myślę że będzie ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5 gwiazdek za miejsca z przodu, niestety z tyłu raczej tylko dzieci :). Nie może to jednak nas dziwić ponieważ jest to przecież mały samochód. Zresztą, tylko siedząc z przodu można się wkleić w perfekcyjne kubełki i oddać się przyjemności szybkiego i bezpiecznego pokonywania zakrętów ;).
5,0
Wyciszenie
Dlaczego 5? Bo przy samochodzie takiej małej masy, z tak dynamicznym silnikiem i sztywnym zawieszeniem nie spodziewałbym się więcej. Jazda przy 200-230 nie należy do cichych, ale nie oto w nim chodzi. Jest dobrze ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo pali, nie da się ukryć. Przy trybie normalnym i spokojnej jeździe można by średnie spalanie utrzymać na poziomie 8-9 litrów... ale tak się nie da jeździć ;). Co do kosztów części itd to się nie wypowiem, mam gwarancję i na tą chwilę niczym się nie martwię.
5,0
Stosunek jakość/cena
W 100% warto! Nie wyobrażam sobie aby mogło coś sprawiać więcej radości i przyjemnego dreszczyku emocji w tej klasie samochodów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Turbo 220KM 162kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Clio IV RS Facelifting