Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Espace II

UHU, 14 lat temu
Silnik 2.8 V6 150KM 110kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 214 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Renault Espace II 2.8 V6 150KM 110kW 1991-1996 - Oceń swoje auto
3,92
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Praktycznie wszystko - wiedziałem, że jest duży, ale dopiero jak siedzi się w środku to można to poczuć. Jeździ się rewelacyjnie, nie jest to rakieta (chociaż szybko też potrafi), ale nie do tego była tworzona.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Odchodzący lakier, ale za to zero rdzy :)
Zawieszenie : Chyba bardziej spowodowane polskimi drogami szybkie zużywanie się zawieszenia
Inne
4,0
Całokształt
Samochód, który chciałem mieć, i to bardzo, więc moja ocena nie będzie do końca obiektywna. Oceniam samochód bardziej emocjonalnie niż zdroworozsądkowo. Miał być samochód, który przewiezie rodzinę z bagażem przy zachowaniu komfortu podróżowania - w końcu rodzina 2+1 i bagaż zmieści się też w \'maluchu\'...
Wrażenia
4,0
Silnik
Mimo dużej pojemności i sporej mocy brakuje mi trochę \"kopa\" w niskich obrotach - do 2 tyś. Pomiędzy 2,5 a 3,5 pięknie się odpycha. Silnik pracuje równo - no i dźwięk V6 :)
4,0
Skrzynia biegów
Możliwe, że wynika to ze zużycia, ale nie zawsze biegi wchodzą idealnie - może wystarczy wymienić tylko linkę sprzęgła, a może coś więcej...
4,0
Układ jezdny
Autko dobrze trzyma się drogi. Przy zimowej aurze troszkę podsterowne na śliskiej nawierzchni.
Komfort
5,0
Widoczność
Przy tak wielkiej powierzchni szyb nie może być inaczej ;)
4,0
Ergonomia
Wysoki kierowca ma problem z nogami - nawet przy maksymalnie odsuniętym fotelem nie są w idealnej pozycji do jazdy - przy dłuższej jeździe mogą boleć. Radio na szczęście można sterować pilotem z kierownicy, bo jest stanowczo za nisko. Trzeba mieć dosyć długie ręce, żeby z wygodnej pozycji za kierownicą bez odrywania pleców od fotela ustawić lusterka.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zima - jak na tak dużą kubaturę, autko szybko się nagrzewa - niestety latem również, ale od słoneczka. Przy dwóch szyberdachach można się tego szybko pozbyć. Jest też klimatyzacja manualna, więc upały nie są problemem. Podczas deszczu nawiew chodzi cały czas, żeby szyby nie parowały.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie może być innej oceny - żałuję, że nie mogę jednocześnie prowadzić autka i siedzieć z tyłu jako pasażer ;)
3,0
Wyciszenie
Z wyciszeniem nie poradzili sobie za dobrze w tym autku - prędkość podróżna (110-120) to trochę hałasu wewnątrz
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy silniku 2,8 nie może być małego spalania - nie jest to nowoczesny silnik. Przy gazie nie ma tragedii. Ceny napraw w normie - mając pod ręką dobry sklep i równie dobrego mechanika można jakoś dać radę.
4,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem przy używanym dobrze - można znaleźć dobre egzemplarze, ale raczej nie u handlarza. Jeśli chodzi o nowe to cena dosyć wysoka - ale jak kogoś stać na takie auto w zamian dostaje komfortowy samochód.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Autko nie pierwszej młodości więc nie jest idealnie. Plastiki trzeszczą; te, mocowane są na wciskanie mają tendencje do pękania.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez większych poważnych usterek - jak na razie kilka małych - raczej wynikających z wieku auta.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
16,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Espace II