Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Espace V Van

newt, 5 lat temu
Silnik 1.6 Energy TCe 200KM 147kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 38 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Espace V Van 1.6 Energy TCe 200KM 147kW 2014-2017 - Oceń swoje auto
4,71
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Design i nietuzinkowość.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Jęczące sprzęgło.
5,0
Całokształt
Francuskie samochody albo się kocha albo nienawidzi. Wszystkie małe niedociągnięcia znikają w momencie gdy siadasz za kierownicą i myślisz jak tu ładnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do jazdy po mieście i z przepisową prędkością po autostradzie jest w sam raz. Spalanie średnie z ostatniego roku to 8,6 l/km. W mieście dochodzę do 10 l/km w zależności od korków. Trasa poza miastem jak emeryt 5,5 l/km, w normalny sposób, który mnie psychicznie nie męczy to 6,2 l/km. Wycieczka Polska-Mediolan (i po Mediolanie)-Polska po autostradach 7,42 l/km liczone na dystrybutorze.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia fajna chociaż ja jestem już po wymianie wadliwego sprzęgła. Koszt 7000 ale na gwarancji. Winna podobno źle dobrana mieszanka materiału sprzęgła.
5,0
Układ jezdny
Jak na duży rodzinny samochód to jest super. Wożę dzieci, nie szaleję w zakrętach i nie widzę problemów.
5,0
Karoseria
Jedno z ładniejszych w moim odczuciu aut rodzinnych. Rzadko spotykane - na parkingu nie trzeba szukać wśród innych takich samych.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widoczność - trochę przeszkadzają tylne słupki. Płaski tył pomaga parkować nawet bez wspomagania parkowania.
4,0
Ergonomia
Miejsca na kubki to nieporozumienie. Kolejna rzecz to dotykowe sterowanie większością rzeczy (ale to wspólna bolączka branży) Na + dodam, że sterowanie temperaturą zostawili po bożemu. Brakuje możliwości zapalenia świateł w całym wnętrzu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie do końca logicznie to działa - jak chcesz włączyć usuwanie zapachów to trzeba coś kliknąć na innym ekranie. Wentylacja wieje tam gdzie Pan Żabka chciał. Ale działa skutecznie jeżeli nie używasz trybu ECO w klimatyzacji - co w sumie pominięto w instrukcji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest duże - 5 dużych foteli. Tylne z ISOFIXAMI - po środku mieści się dorosła osoba pomiędzy fotelikami. Kierowca jest opatulony w swoim miejscu - dla mnie +. Wszystko pod ręką
5,0
Wyciszenie
Przy silniku benzynowym większość czasu słychać tylko delikatne mruczenie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie chciałem diesla. Dla mnie akceptowalny przedział to do 11 l/km. Serwis znośny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mógłby być tańszy - nie protestował bym. Ale i tak daję 5 gwiazdek.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Słabe spasowanie karoserii. Jęczące sprzęgło. Hands free wariuje tylko jak karta jest przy telefonie - akceptowalne. Drobne rzeczy wymieniane w ramach akcji serwisowych. Samochód nie zawiódł nas na trasie a objawy sprzęgła dawał przez 6 miesięcy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana sprzęgła - wada wieku dziecięcego.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Energy TCe 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Espace V Van 1.6 Energy TCe 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Espace V Van