Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Koleos II SUV

Tomasz, 6 lat temu
Silnik 2.0 dCi 177KM 130kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Koleos II SUV 2.0 dCi 177KM 130kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Wygląd nadwozia , bardzo pozytywny , muskularne błotniki , atrakcyjne oświetlenie, niezłe osiągi , mały minus za brak regulacji oparcia tylnej kanapy, brak aktywnego tempomatu i ....wifi , przez co R-link ma sporo ograniczone możliwości.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc 177 KM , wystarcza , choć przydało by się ok. 200 , przyśpieszenie 9,5s do 100 tylko , ale to automat więc może być .
4,0
Skrzynia biegów
Pierwsze wrażenie , rewelacja , jednak w czasie mrozów dość dziwne reakcje , zdecydowanie wyższe obroty i różnice w przekazie napędu bez zmiany nacisku pedału przyspieszenia , być może sprawa dla serwisu .
4,0
Układ jezdny
Na równych nawierzchniach , autostrada idealnie , na nierównościach zbyt twardo , zdecydowanie niekomfortowo , Wyczuwalne szarpnięcia, wpadanie kół w drgania po kontakcie z dziurami, garbami itp.
5,0
Karoseria
Wygląd na 5 gwiazdek, z każdej strony coś stara się pokazać dominację na drodze , przód szerokie oświetlenie LED, potęguje wrażenie dużych wymiarów , bok , linia przetłoczeń błotników , tył , chromy jako końcówki wydechu (imitacja) ale bardzo na plus.
Komfort
5,0
Widoczność
Wprawdzie przedni słupek zasłania więcej niż powinien , do wybaczenia. Tył, kamera, czujniki , widok z lusterek , bez zastrzeżeń .
4,0
Ergonomia
I tu lekkie rozczarowanie , przy wzroście 1,85 cm , po cofnięciu fotela do wymaganej pozycji , kierownica jest zbyt daleko i nie ma już możliwości cofnięcia . Oczywiście można przesunąć fotel do przodu ale ugięcie kolan jest już niekomfortowe na dłuższą trasę , a dodatkowo prawe kolano opiera się o dość twardy element konsoli .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa jak należy , plus za ogrzewaną kierownicę , pierwszy kontakt z ciepłem w mroźne poranki. Grzane 4 fotele . Mały minus brak tradycyjnej regulacji , ta przez dotykowy panel wymaga oparcia ręki o kokpit aby trafić palcem w niewielkie przyciski dotykowe.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Opisane w ergonomii. przestrzeń O.K. ale zbyt mała regulacja kierownicy i BRAK regulacji oparcia tylnej kanapy są nieporozumieniem .
4,0
Wyciszenie
Silnik choć dość głośny na wyższych obrotach, nie zagłuszy ...skrzypiącego podłokietnika . Ewidentnie źle wykonany element , widać po otwarciu miejsca ocierania plastyków , w zimnym samochodzie bardzo irytujące. Znowu sprawa dla serwisu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety 8,7 L/ 100km , przy stylu jazdy który w Mondeo MK4 2.0 TDCI pozwalał na średnią 6,5 L . Przy szybszej jeździe 9,8 , piszę o średniej , W testach oglądanych przed zakupem padało 6-7 , panowie testujący ...nie wprowadzajcie ludzi w błąd za możliwość otrzymania auta do testu , nieładnie . Szczególnie Pan z Radomskiej jazdy , ta wyczuwalna moc po włączeniu stałego napędu ?? JAKA MOC trochę mnie człowieku zmanipulowałeś .
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena za Initiale Paris z doposażeniem dość atrakcyjna , ale jeśli nie będzie problemu z awaryjnością , inaczej " Taniej nie znaczy lepiej"
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 2 tyś przestał działać czujnik otwierania klapy nogą , skrzypiący podłokietnik, wyłączająca się kamera systemu śledzenia z przodu w czasie deszczu , migające lampki w lusterkach bez żadnego pojazdu w pobliżu , drgające koła na nierównościach , nieprecyzyjna skrzynia automatyczna ,,, sam nie wiedziałem że tyle tego się nazbierało .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oby nie było ...

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Koleos II SUV