Szukaj

Lista ocen Renault Laguna II (732) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 792 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~miron
Renault Laguna II
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
Tylko dlatego jeszcze nim jeżdze. Zdziwieni?! Ale to jest najciekawsze. Zawiasy we francuzach pod względem trwałości są generalnie do bani. I dlatego przy 120 tyś. kiedy zaczynało dawać o sobie znać pojechałem do znajomego naukowca pracującego w instytucie gdzie mają dotęp do najlepszych materiałów konstrukcyjnych. Zapytałem czy niewykonałby dla mnie kilku podzespołów zawieszenia. Zgodził się bez wachania bo lubi wyzwania. Nie wiem jak, ale...
3,0
~PiotrG
Renault Laguna II
Kombi 1.9 dCi 120KM 88kW
Tutaj przeciętnie, trwałość jak to we francuzach niestety marna, ale jak na początku wspominałem części naprawde nie są drogie, w sumie po kupnie auta dopiero w tym roku na wiosnę robiłem remont zawieszenia z przodu, sworznie itp, jak na 13 letnie auto i 4 lata po naszych drogach to i tak nie ma tragedii, tuleje belki, po zakupie robiłem i teraz znowu zaczyna pukać, dodam tylko, że to jest zwykła belka a nie taka jak np. w peugeotach, nie ma...
4,0
~prz
Renault Laguna II
Hatchback 1.8 16V 120KM 88kW
Zestrojenie zawieszenia jest idealne jak na polskie drogi, komfortowe. Twarde może jest lepsze na równych drogach ale ja takich prawie nie widuje. Jak dla mnie zawieszenie mogłoby pracować odrobinę ciszej. Nie mam zastrzeżeń do działania układu kierowniczego a hamulce są świetne. Niestety zawieszenie tego auta jest poprostu awaryjne i właściciel musi z jego powodu często odwiedzać warsztaty. Psuje się wszystko: sworznie, drążki kierownicze,...
4,0
~gilegile@interia.pl
Renault Laguna II
Hatchback 2.0 i T 16V 165KM 121kW
Dzięki obniżonemu zawieszeniu słabszy komfort jazdy w porównaniu do aut z mniejszymi silnikami, lecz dużo lepsze jest prowadzenie auta na zakrętach (również dzięki fabrycznym oponom o szerokości 225). Zawieszenie dobija na większych nierównościach. Szybko zużywają się tuleje w tylnej belce (wymiana oryginalnych średnio co 40000 km). Układ ESP pózno włącza się na suchej nawierzchni (dla mnie zaleta). W zimie podczas płynnego operowania gazem i...
2,0
~Naszczęście sprzedana!
Renault Laguna II
Kombi 3.0 V6 24V 207KM 152kW
To zawieszenie, bardzo lubi się psuć, najdroższa jest oczywiście belka tylna. Jeśli kończą ci się hamulce z tyłu, to pamiętaj że są tylko i wyłącznie tarcze razem z piastą i łożyskiem, jakiś lepszy komplet to tak 1000 zł. Z przodu zawsze coś do wymiany... średnio tak po 200 i więcej złotych przy wizycie u mechanika. A elektronika od ESP to padaczka! Czujniki raz łapią raz nie, czasem wywali błąd esp czasem nie. Po podpięciu pod komputer...
3,0
~Ppiat
Renault Laguna II
Hatchback 2.0 dCi 150KM 110kW
Trochę za miękko zestrojony jak na nasze drogi, ale pod względem spokojnej jazdy to nawet komfortowy. Zużycie elementów układu jest zależne od dwóch rzeczy - stylu jazdy kierowcy i stanu dróg. O ile na to drugie nie mamy wpływu to pierwsze można stanowczo zweryfikować co zmnijeszy konieczność odwiedzin serwisu związanej z naprawą zawieszenia nawet raz na 100.000km - sprawdziłem na sobie. Do tej pory wyminiono jeszcze na gwarancji sworznie...
4,0
~Byku87
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi oraz świetnie wybiera długie nierówności, niestety krótsze przedostają się do wnętrza. W czasie szybkiej jazdy występuje delikatna podsterowność której można szybko zapobiec zdejmując nogę z gazu. Nadsterowność natomiast jest banalna do opanowania. O ile na suchym, trzeba po prostu chcieć ją wywołać, o tyle na mokrym w szybko pokonywanym zakręcie, przy wciśnięciu pedału hamulca, można odczuć delikatnie...
4,0
~Arek
Renault Laguna II
Hatchback 2.2 dCi 150KM 110kW
Komfortowy. To wszystko co można o nim powiedzieć. Jazda nawet na oponach 17 cali 225/45 po naszych drogach jest przyjemna. Nie jest to jednak auto którym w mieście poszaleje się na zakrętach. Jednak przy większych prędkościach na drogach szybkiego ruchu zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Przy prędkości powyżej 110 km/h wydaje się bardzo utwardzony i daje odczucie pewności trzymania jezdni. ABS ESP, ASR bez zarzutu, spisuje się tak jak...
3,0
~WWW.TAXISZCZECIN.PRV.PL E- MAIL; MBASTA@TSTD.PL
Renault Laguna II
Kombi 1.6 i 16V 107KM 79kW
ZAWIESZENIE KATASTROFA ,WYMIANA UKŁADU KIEROWNICZEGO ZAWIESZENIA DUŻO USTEREK W CZASIE GWARANCJI . BRAK SŁÓW NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ SAMOCHODU TEJ MARKI. ODCZUŁEM ŻE KUPIŁEM SAMOCHÓD BEZ GWARANCJI -RENO POLSKA OLEWA KLIJĘTA . DOCHDZENIE PRAW W OKRESIE GWARANCJI JEST HORROREM PONOSI SIĘ KOSZTY RZECOZNAWCOW RENO POLSKA NIE ZWRACA KOSZTÓW OCEN . NIE ŻYCZĘ NIKOMU ZAKUPU OBOJĘTNIE SAMOCHODU RENAŁLT KRÓTKO DZIADOSTWO....
Dziennik kosztów dla Renault Laguna II
Średni koszt przejechania 100 km
54,33 zł
6,9
l/100km
9,4
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~no12live
Renault Laguna II
Kombi 2.0 dCi 150KM 110kW
Zawieszenie miękkie - auto przechyla się na zakrętach . Przód macPerson wybił mi się dość szybko więc teraz zrobiłem na lamforderze zobaczymy czy długo posłuży. Tył sławetne tuleje belki trzeba kupić ściągacz i można pod domem wymienić. U mnie zeszło cały dzień bo śruba w aluminiowej tulejce tulei się zapiekła przez to sproszkowane aluminium właśnie. Dodatkowo padł jeden amor z przodu kupiłem dwa nowe Kayaba za 300 zł komplet. Robocizna we...
Renault Laguna II