Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Laguna III Coupe

kubiasty, 9 lat temu
Silnik 2.0 dCi 150KM 110kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 75 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Renault Laguna III Coupe 2.0 dCi 150KM 110kW 2011 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : wygląda jak Aston Martin :)
5,0
Całokształt
Doskonałe auto. Świetnie wygląda (jak Aston Martin), mam wersję Monaco GP, w białym kolorze, Świetnie przemyślane dodatki (felgi ciemny chrom, czarne lusterka, czarny dach). Robi wrażenie i dużo ludzi się za nim ogląda. Zwraca na siebie uwagę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik oszczędny i praktycznie bezawaryjny. Standardowo miałem 150KM (na hamowni okazało się, że ma 166 KM. Dla mnie to jednak trochę mało i zamontowałem PowerBoxa podosząc moc do 192KM. Teraz auto jest naprawdę szybkie, przy tym samym zużyciu paliwa. Jadąc trasą prędkość 120-140km/h średnio 5.7-6.0l/100km. Moim zdaniem wynik bardzo dobry. Jedynym małym minusem dla mnie to trochę dźwięk silnika. Dla mnie za bardzo klekocze. U konkurencji jest troszkę lepiej.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo lekko pracuje. Bez problemów wchodzą wszystkie biegi. Idealnie zestopniowana. 90km/h 1500 obr/min, 120km/h - 2000 obr/min, 180km/h - 3000 obr/min
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjnie trzyma się drogi. Na seryjnie w wersji Monaco GP montowanych 18 calowych felgach można wejść w każdy zakręt z bardzo dużo prędkością. Zawieszenie sztywne, ale komfortowe. Nie raz jechałem trasy po 800km i nigdy nie byłem zmęczony.
Komfort
5,0
Widoczność
W każda stronę bez problemu. Lusterka odpowiedniej wielkości. Nie ma się do czego przyczepić
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i intuicyjnie. Jedynie czasami jest problem z połączeniem nowego telefonu przez bluetooth. Mogłoby być trochę prościej to zrobione.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa i szybko chłodzi. Ciekawa funkcja SOFT, która nie pozwala wentylatorowi wkręcenie na maksymalne obroty. Dobre latem jak ktoś nie chcę mieć huraganu w samochodzie, a przy tym nadal korzystać z ustawień AUTO.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodne kubełkowe siedzenia. Świetnie trzymają w zakrętach. Z przodu miejsca pod dostatkiem . Niezłe wyciszenie kabiny, świetnie audio. :) Z tyłu w miarę komfortowo dla pasażerów do 175 cm. Pojemny bagażnik. Kiedyś jechałem w góry ze znajomymi w 4 osoby. Zabraliśmy wszystkie bagaże i wszystkim było bardzo wygodnie :)
4,0
Wyciszenie
Ogólnie jest całkiem dobrze. Jedynie przy większych prędkościach (autostrada w Niemczech :))) mogłoby byc ciut ciszej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ile by nie było zawsze będzie za drogo :) Ale nie ma co narzekać. Przegląd standardowy ok 850 zł to dobry wynik. Części zamienne typu klocki hamulcowe też w rozsądnej cenie. Spalanie też przyzwoite. Trasa dynamicznie ok 6l/100km, miasto 8.5-9.0l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Był okres kiedy ten samochód kosztował ok 90 tys. zł. Moim zdaniem za takie pieniądze dostajemy świetnie wyglądające auto, praktycznie bezawaryjne. Nic lepszego w tej cenie nie da się kupić
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy ok 20 tys. km padł elektrozawór sterujący pracą turbiny. Wymieniony na gwarancji. Nic innego się nie działo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych poważnych ustarek

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Laguna III Coupe