Szukaj

Lista ocen Renault Laguna III (285) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 161 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~PiotrWN
Renault Laguna III
Hatchback 2.0 dCi 178KM 131kW
I tu przechodzimy do tego co w tym aucie chyba najlepsze :) System 4 control (czyli 4 koła skrętne), jest mega !! W mieście na parkingu samochód ma mały promień skrętu więc wygodnie się parkuje, na trasie (powyżej 60km/h) tylne koła zaczynają się skręcać w tą samą stronę co przednie, tak przyjemnie "zacieśniając" zakręt. Uczucie jest super :) Samochód ma dość twarde zawieszenie, ale mi to nie przeszkadza, felgi 18' na niskim profilu więc...
5,0
~gregorhet@yahoo.co.uk
Renault Laguna III
Grandtour 2.0T 16v 170KM 125kW
Jazdy testowe przed zakupem auta odbyłem wersją 1,5dCi oraz 2,0 140 KM. pomijając silnik, zawieszenie było również odmienne. GT jest bardzo sprężysta, w porównaniu do innych wersji po prostu twarda. Ale nie można narzekać na brak komfortu. Za to auto dosłownie klei się do drogi. Standardowe opony Bridgestone Potenza są bez zarzutu, zaś na okres zimowy założyłem Michelin Pilot Alpine PA3 i te dają prawdziwą frajdę z jazdy po mokrej, zimnej...
5,0
~Artur
Renault Laguna III
Hatchback 2.0 16v 140KM 103kW
Samochód prowadzi się bardzo pewnie i z poczuciem pełnej kontroli. Z początku byłem zaskoczony że to auto francuskie a zawieszenie dość twarde. Wszystkie zalety takiego zestrojenia doceniłem na trasie. Zaraz po zakupie wymieniłem opony na nowe. Samochód ma 14 lat a wciąż był na fabrycznym zestawie opon. Nie chciałem ryzykować jazdy na takich oponach mimo symbolicznego na te lata samochodu przebiegu ( ok 60 tys.km). To była świetna decyzja....
5,0
~Paweł
Renault Laguna III
Grandtour Phase II 2.0 dCi 175KM 129kW
Moja laguna jest wyposażona w układ tylnych kół skrętnych 4Control. System ten jest niezawodny i dosyć tani w naprawach. Auto z 4Control jest bardzo skrętne i świetnie sie prowadzi w zakrętach. Kierownica jest przyjemna w dotyku oraz posiada dobry opór (Nie tak ciężka jak w citroenach, raczej podobna do fordów). Wersja GT oraz 4control posiadają większe tarcze o średnicy 320mm (oryginał 300mm), różnica w hamowaniu jest wyczuwalna. Chciałbym...
4,0
~Filip
Renault Laguna III
Coupe 2.0 dCi 150KM 110kW
Sztos! 4Control w zwinnym i niedużym coupe robi robotę. Autem kieruje się bardzo pewnie, świetnie trzyma się drogi. Potrafi przy dużych prędkościach wykonać skręt 70-90 stopni bez najmniejszego problemu. Są opinie że auto "pływa", że zarzuca mu tyłek. To chyba kwestia czym jeździłeś wcześniej. Ja przyzwyczaiłem się do tych manewrów bardzo szybko i sprawiają mi dużą frajdę. Jeszcze słowo o zawieszeniu - tutaj Laguna mimo diesela 150KM próbuje...
4,0
~Martinoooo
Renault Laguna III
Grandtour 2.0 dCi 150KM 110kW
Na początku (auto od nowości) było dość twardo, ale po tych 30000 zawieszenie trochę się doszlifowało i jest bardziej miękko. Na samym początku, zaliczając polskie dziury, myślałem , że jest trochę za twardo, ale teraz dochodzę do wniosku (przejechałam się swoim starym autem z przebiegiem 200000), że jest komfortowo, w stosunku do poprzedniego auta. Powiem tak, jest w sam raz i dość komfortowo, ale nie za miękko, większe nie równości czuć (są...
4,0
~mk
Renault Laguna III
Hatchback Phase II 2.0 16v E85 eco2 140KM 103kW
Ponieważ przesiadłem się z Mondeo MK3, który był ideałem jeśli chodzi o trakcję, widzę trochę różnicę in minus. Niemniej porównując do Megane II, która wciąż stoi w garażu, to po prostu przepaść in plus, inny świat. Dość twarde zawieszenie, jak na Renault to wręcz mega twarde. Na płaskim, przy dobrej nawierzchni jedzie jak po sznurku, w zakrętach trochę się przechyla, ale granicy bezpieczeństwa nie przekracza. Gorzej na koleinach,...
5,0
~relteg
Renault Laguna III
Coupe 2.0 dCi FAP 180KM 132kW
1. Układ 4 Control 2. Genialnie zestrojone zawieszenie z przewagą twardej lekko sportowej charakterystyki. 3. Wielkie 18 calowe koła (dzięki specyfikacji Monaco GP, posiadają cudowny antracytowy metaliczny kolor) 4. Błyskawiczna reakcja kierownicy - to też zasługa układu 4 Control 5. Agresywne hamulce, co przełożyło się na wymianę przednich klocków po 30 tys.km Te kilka elementów pozwala przy wciśniętym pedale gazu na jazdę jak po...
4,0
~arkadio72wp.pl
Renault Laguna III
Grandtour 2.0 dCi 130KM 96kW
Zawieszeniowo napewno nie odstaje od konkurencji. Odpowiednia twardość, sprężystość i komfort. Nie ma mowy o jakimś kładzeniu w zakrętach, czy bujaniu. Ogólnie praca zawieszenia jest cicha (w tym aucie naprawdę jest cicho, nawet szum powietrza nie dokucza).Jedynie wyraźnie słychać poprzeczne nierówności ale to chyba bardziej zasługa opon Michelin energy saver. Układ kierowniczy: siła wspomagania odpowiednia natomiast tzw. \"czucie drogi\"...
4,0
~Dinn
Renault Laguna III
Hatchback 2.0 dCi 150KM 110kW
Uklad jezdny calkiem OK. Zawieszenie jest przyjemnie twarde, zupelnie niepodobne do mitu o "bujajacych francuzach". Na kolach 215/55 R17 jezdzi sie optymalnie. Testowalem takze pojazd na kolach 225/45 R18 w wersji GT i tam bylo juz nieco zbyt twardo. Uklad kierowniczy wbrew opiniom proniemieckich dziennikarzy jest calkiem precyzyjny. Jedyny minus, ktory zawazyl o obnizeniu oceny to odglosy dochodzace z zawieszenia. Jest nieco glosniej niz u...
Renault Laguna III