Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Megane III Grandtour Facelifting 2013

piotr, 8 lat temu
Silnik 2.0 T Renault Sport 220KM 162kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 28 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Megane III Grandtour Facelifting 2013 2.0 T Renault Sport 220KM 162kW 2013-2016 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Rewelka
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : czasem cos zatrzeszczy
5,0
Całokształt
Ogolnie bardzo mily i niezle wyposazony samochod za bardzo rozsadne pieniadze. Dodatki takie jak R.S monitor,bardzo wygodne fotele z naprawde dobrym trzymaniem bocznym, duuzo miejsca w bagazniku( w koncu kombi) , swietne zawieszenie ( zywcem przeniesnione z wersji RS) i dobre hamulce
Wrażenia
5,0
Silnik
Fajny silnik ktory nie dostaje zadyszki powyzej 140km/h, 0-50km/h mogloby byc ciut lepiej bo udalo mi sie zejsc do 3,1 s ale ogolnie naprawde bardzo eleastyczny , rowno oddaje moc do samego konca i na 6b spokojnie mozna jezdzic juz od 60-70km/h. Spalanie, no coz wiadomo ze nie bedzie to 4l/100km bo jednak 2.0 T 220KM i 340 Nm robi swoje. Na pocieszenie dodam ze TSI czy TFSi tez nie sa wcale oszczedne i z takimi mocami spalanie jest bardzo bardzo zblizone do renaulta cala reszte o 5 czy 6 litrach mozna wlozyc w bajki.
4,0
Skrzynia biegów
Tutaj w sumie nie mam zastrzezen ale troche draznia mnie male luzy niby niewyczuwalne ale jak ktos pojezdzil innym samochodem gdzie prowadzenie biegow bylo idealne to jednak wyczuje drobne niedociagniecia. Ogolnie biegi wchodza bardzo dokladnie, slychac takie charakterystyczne klik wiec ogolnie dalbym takie szkolne 5- , a ten (-) wlasnie zeby panowie usztywnili i skrocili skok przelozen szczegolnie w wersji GT
5,0
Układ jezdny
Tutaj brak zastrzezen , bardzo ladnie zestrojone zawieszenie . Bardzo "mechaniczne" ale uwazam to za zaleta szczegolnie w usportowionej wersji samochodu. Wiesz co sie dzieje z kolami i sam uklad bardzo zwawo reaguje na ruchy kierownica( nawet te dosc drbne wiec niedoswiadczonym kierowcom moze sie to nie podobac )
Komfort
4,0
Widoczność
Slupki, slupki i jescze raz slupki ( troche za grubo i przy skrecaniu jednak troche brakuje widocznosci ale to typowy problem jakis 99% nowych samochodow!
3,0
Ergonomia
Tutaj daje 4 za brak miejsca na kubki z kawa, idiotycze miejsce na port USB, i brak wyprofilowanych miejsc w drzwiach na butelki . Do tego brak mi miejsca na okulary i inne *******y. Ogolnie system multifunkcyny jak dla mnie troche przekombinowany i trzeba pocwiczyc zeby sie nie pogubic. Dodatkowy maly minus za dziwnie rozwiazne sterowanie radiem z kola kierownicy ( nie jak u wszystkich ze na kole kierownicy tylko obsluguje sie jak temopomat a tempomat w miejscu normanego sterowania radiem ) ,dziwne to jakies i dalej nie moge sie przyzywczaic . wiec tylko przecietnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj brak slabych stron wiec dokonale, szyby praktycznie nie paruja , klima daje rade wiec ogolnie doskonale.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest spoko , nawet dla wysokich ludzi , brakuje dla dzieci stoliczka mocowanego z tylu foteli i troche mnie boli ze wiekszosc producentow zarzucila ten pomysl. Kto ma dzieci wie o czym mowie. poza tym naprawde wygodnie , sporo miejsca na nogi , wygodna kanapa i wygodne, wrecz rewelacyjne przednie fotele
4,0
Wyciszenie
Tutaj docieraja odglosy z zewnatrz ale to w koncu usportowiona jednostka wiec czemu sie dziwic ? na pocieszenie dodam ze te odglosy sa mile dla ucha wiec nie ma bolu . W sumie dla mnie kazdy samochod po EVO jest cichy :D:D:
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wiadomo ze to nie 1.9TDi od przyslowiowego Janusza z wasem"tzw funkiel nowki z Niemiec od dziadka emeryta" wiec swoje zje, swoje wypijje, swoje kosztuje. Opona 18 to nie 14 wiec koszty rzecz wzgledna. jak na 220KM naprawde przyzwoite wiec nie ma co sie przyczepiac .
5,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj jak dla mnie bez konkurencji. Mozna rzecz jasna popatrzec np na Skode czy Seata ale osobiscie ja wybralem Renaulta z prostej przyczyny. Osobiscie boje sie silnikow TSI i TFSi bo widze co sie dzieje u znajomych w Skodzie 1.8 TSI, w Audi Q5 2.0 TFSi i jak dla mnie nie jest normalnym wlezwanie 400 czy 500 ml olejuco 1000km jazdy ( znajomi twierdza ze jest OK ale jak dla mnie 15 litrow oleju na dolewki od przegladu do przegladu to daleko nie jest OK) W Renault zero problemow teog typu, silnik naprawde wytrzymaly, skrzynia solidna, zawieszenie rewelka . Ogolnie brak slabych stron na te chwile W sotsunku jakosc /cena na ten moment Megane GT to absolutny nr1
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasem zaskrzypi tylna polka . To kwestia twardo zestrojonego zawieszenia ale i tak drobne trzaski od czasu do czasu slychac, szczeglnie po nocy jak samochod jest zimny w srodku
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak powaznych usterek i oby sie nie zdazaly. W sumie drobnych tez brak wiec uwzam ze jest naprawde solidnie

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T Renault Sport 220KM 162kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Megane III

Liczba wpisów: 24

Renault Megane III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Megane III Grandtour Facelifting 2013