Szukaj

Lista ocen Renault Twingo I (139) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 169 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Twingo z Warszawy
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Miałem tylko problemy na samym początku z ładowaniem. Po deszczu nie chciał zapalać. Wymieniłem kopułkę, kable, palec, świece. Pomogło na trochę. Następnie kupiłem nowy akumulator i zregenerowałem alternator. Od tamtego czasu jeździł i kompletnie NIC się nie psuło. Nawet gdy potem stał 3 miesiące podczas ciężkiej, mroźnej zimy na dworzu, odpalił po krótkim zająknięciu. Zawsze dowoził mnie tam gdzie chciałem, a jeździłem nim dużo. Zero...
5,0
~aurelius
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 60KM 44kW
przy wymianach tego co trzeba i w odpowiednim terminie nie mam żadnych poważnych napraw, nadmienie ze w ciagu roku zrobiłem tym autkiem 29000 km wyjeżdając do berlina i innych miejsc w wekendy i urlop, przy czym słuzbowym robie koło 40000 w ciągu tygodnia. niestety ale co 100 000 km trzeba wymienic poduszki pod silnikiem i skrzynia biegów ( profilaktycznie) 3 szt koszt to około 480 zł + 200 zł robicizna, ale jesli ktos jest odważny poradzi...
4,0
~tomasz
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
po 16000 wydmuchało mi uszczelke zrobiłem planowanie głowicy;założyłem nowe pierscienie oraz pełna regeneracja zaworów z czesciami i robota po znajomosci wyszło mi niecałe 1000 zł sprzegło padło przy 18000,mam przyczepke i dużo ostatnio ciągłem najwiecej na dwu osiówce 1300kg żwiru pomału ale dał rady pewnie prze zto padło mi sprzegło tarcze sa od 55 zł zwyz aż do orginalnego do tego dochodzi docisk i takie tam,jeszcze wymieniłem...
3,0
~nikon
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Bardzo szybko dobiera siękorozja do progów, koszt naprawy w dobrym warsztacie blach.-lakierniczym to przynajmniej 700 zł w zależności od stopnia skorodowania i ilości elementów do lakierowania :( Beznadziejne hamulce!!! We wszystkich twingo pada wspomaganie hamulców (serwo) - nie pada całkowicie ale gubi swoją moc więc pedał hamulca jest bardzo twardy i często trzeba używaż końskiej siły by zablokować koła. Nowe serwo kosztuje ponad 900zł...
4,0
~Paweł
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Moj egz zgnil ze starosci- gdy zaczela sie rozsypywac maglownica poszedl na zlom, kupilem jednak auto za 1450zl, z srednim stanem podwozia i lekka korozja garazowany na łace, stad slaby byl stan podwozia. ten silnik spalal jdnak 4,5-5 litra na 100 a srednio wychodzilo 5,-5,5 , Ja kupilem to auto ponownie! Mam znowu to twingo tylko teraz w lepszym idealnym stanie podlogi, neistety seria po 96 czy 98 z nowym silnikiem ma juz o 0,5 litra...
3,0
~bartek mirek
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Silnik jest ok. 3 tygodnie postoju i pali z pierwszego. Zima minus 20 pali z pierwszego. Mechanik zajmujący się Renault mówił że stary silnik C3G czyli mój (1995) ma jedną najważniejsza zaletę: prostotę druga to bezawaryjność przy normalnym użytkowaniu i przebiegi rzędu 250000 bez problemu bez remontu. Blacha jest ocynkowana. Warto zakonserwować tzw. sanki bo są nisko i nie są dobrze zabezppieczone antykorozyjnie. A kosztują sporo.
2,0
~maciej_k@sound.eti.pg.gda.pl
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Jedno muszę oddać - nigdy nie odmówił posłuszeństwa tak żeby musieć włączać awaryjne, ale... Sonda Lambda (250zł), Łożyska - przód i tył, przewody hamulcowe, cylinderek hamulcowy z tyłu, skrzynia biegów zaczęła wyć (500zł), odpadl wydech!, wycieki oleju zewsząd (trzeba było wszystkie uszczelniacze powymieniać), teraz mam problem typu - półośka trze o wózek, chłodnicę wymieniłem (300zł) Generalnie co 2 miesiące coś przy intensywnej jeżdzie.
5,0
~Przemek (knopers)
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Poważne usterki jak na razie nie wystąpiły. Jedynie z usterek, których nie można zaliczyć do drobnych, szwankuje mi skrzynia biegów (ze względu na kiepskiego poprzedniego mechanika) i miałem niedawno wymieniany MAP sensor (silnik tracił obroty). Do tego miałem już z 2-3 razy w ciągu nieco ponad 2 lat wymieniane sworznie wahaczy, ale nie uważam tego za poważną usterkę, tym bardziej, że nie są to wielkie koszty.
2,0
~Aeturnus
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 60KM 44kW
Byłoby dobrze. Ani razu mnie przez te półtora roku nie zawiódł, odpalał na dotyk w największe mrozy, nie było najmneijszych problemów. Niestety - jak to w tym typie bywa, koroduje belka przedniego zawieszenia(sanki, wózek, kołyska itd). Znalezienie tego elemntu używanego w dobry stanie graniczy z cudem a nowy kosztuje 1600zł więc ta rzecz może zaprowadzić go na złom:(
4,0
~bartek mirek
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Mechanik z 20 letnim stazem jak ogladal moje auto i sprawdzil je powiedzial : te silniki (C3G) sa bezawaryjne (lancuh, przebiegi ponad 200 000 bez remontu). \'Buda\' jest ocynkowana ale jednak troche gnije od podwozia. Nadwozie jest OK zero korozji a auto ma ponad 15 lat.Warto zabezpieczyc podwozie. Skrzynia tez nie stwarza problemow i jest precyzyjna.
Renault Twingo I