Szukaj

Lista ocen Renault Twingo I (157) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 151 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Paweł G(...)
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Dam piątkę, ponieważ lubię miekkie zawieszenia. Napewno zwolennikom agresywnej jazdy moje argumenty nie pozosstaną w głowie natomiast samochód jest naprawdę wyjątkowo wygodnie. NIe skłamię jesli powiem ze poziom resorowania pochodzi z 2 klas wyżej. Auto prowadzi się dobrze, układ kierowniczy precyzyjny bez większych opóżnień. Może powinienem dać tutaj ocenę 4, aczkolwiek od początku samochód ten skradł mi serce swoim prowadzeniem. Ale tak jak...
4,0
~aurelius
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 60KM 44kW
Wpomaganie swietne dla kobiet - leciutko, przy wprawie można zaparkować tam gdzie nawet seicento nie bedzie próbowało. Bardzo wygodne siedzenia oraz zawieszenie renault tłumi wszelkie nierówności. Jednak widać że autko lubi jak jezdza 2 osoby lub wiecej i jakiś bagaż gdyż wzrasta komfort i prowadzi sie pewniej. Przy wiekszych predkościach w ostrych zakretach potrafi sie przechylać ale nie jest nadsterowne czy podsterowne, mozna to czasem...
4,0
~polsewer@interia.pl
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 60KM 44kW
Daję średnią 4 z dwóch powodów. Jeżeli chodzi o komfort jazdy to dałbym 5: jeździ mięciutko i komfortowo jak to francuz. Przy dużej prędkości pewnie trzyma się drogi (polecam wersję bez wspomagania, bo w mieście i tak niewiele daje, a na trasie nie czuć drogi), szeroki rozstaw i 13´ koła robią swoje - nie czuć prędkości i jedzie się bez wysiłku. Za to 3 bym dał za tępe działanie układu kierowniczego (mało precyzyjne) i za nadmierne...
4,0
~nikon
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Bardzo wygodny ale jeśli chcesz pojeździć agresywnie to muszisz zainwestować sporo kasy w tuning!!! Moim zdaniem charakterystyka zawieszenia Twingo to kaczka, pewna w prowadzeniu, mękka i wygodna nawet do szybkiej jazdy ale tylko po prostych, przed zakrętem trzeba shamować prędkość bo każde szybsze wejście w zakręt owocyje uczuciem, że koła skręcają bardzo precyzyjnie ale cała buda jakby z opóźnieniem reaguje i w dodatku z dużym przechyłem....
1,0
~Łukasz
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 60KM 44kW
No i zaczynają się schody. Ja nie wiem jak to auto dostało homologację. Jak je kupiliśmy to sądziłem że wystarczy wymienić amortyzatory bo auto się nie prowadziło. Amorki nowe, wszystko przejrzane a jeździ się fatalnie. Wszystkiego już próbowałem. Zawieszenie jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Już sądziłem, że kupiliśmy auto po jakimś katakliźmie i daliśmy się nabić w butelkę ale nie. Auto nie miało żadnych przygód.Zawieszenie dyskwalifikuje...
4,0
~KALIBER GTS
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Nie mam wspomagania(po lifcie jest elektryczne super sprawa na miasto) i parkingowe manewry wymagają użycia siły.Jak na tak małe i lekkie auto to zawieszenie zachowuje sie super. Czeka mnie teraz naprawa,a że jestem zwolennikiem wymieniania zestawu to jeszcze troche poczekam i żeby dobić reszte.Ham już zrobiłem tarcze,klocki,szczęki,bębny+łożyska,tylne cylinderki-efekt pozytywnie zaskakujący.
3,0
~mimbi - Klub Twingo Polska
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Prowadzi sie swietnie, ale na nasze drogi jest stanowczo zbyt miekki! Czuje kazda, najmniejsza dziure, gorke, a przy wjezdzie w wiekszy parow, zawsze mam wrazenie, ze urwalam kolo albo conajmniej wykrzywilam felge. Niestety producent nie przewidzial ekspansji Twingo na wschodzie - nie byl nigdy w Polsce i nie widzial dziur, dlatego oceniam na 3, a nie na 1 - bo to w koncu nie wina producenta.
3,0
~Żabol zabol6@o2.pl
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Uważm, że Francuzi osiągneli tu niezły kompromis pomiedzy sprężystością i sztywnością zawieszenia. Wg. mnie renia świetnie trzyma się drogi, pomimo że jest dość wysoko zawieszona. To zapewne za sprawą szerokiej rozstawy kół i osi. Troszke wieksze i szersze opony oraz niewielkie pierścienie dystansowe jeszcze bardziej poprawiłyby trzymanie. Miejsca na wieksze kółka jest oporowo.
3,0
~Szary91
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Układ jezdny przeciętny, szybko siadają łożyska. Amortyzatory nie pamiętam kiedy były robione, od kiedy ja nim jeżdżę nie wymieniałem ani razu a na przeglądach dalej mieszczą się w normie. klocki tarcze wymieniam według zaleceń, nie częściej. Teraz szwankują wahacze ale to tylko moja wina, chciało się szaleć teraz wszystko wychodzi.
Dziennik kosztów dla Renault Twingo I
Średni koszt przejechania 100 km
28,50 zł
6,7
l/100km
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Dżejkop
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 60KM 44kW
Twingo jest dość szerokie i na zakrętach trzyma się nie najgorzej (jak na miejskie auto), kierownica bez wspomagania nie stanowi problemu. Kreci się łatwo i przyjemnie. Zawieszenie nie lubi dziur, krakowskie drogi mocno dają się we znaki kierowcy i pasażerom. Elementy gumowe nie grzeszą trwałością.
Renault Twingo I