Szukaj

Lista ocen Renault Twingo II (34) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~neon2909@wp.pl
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.5 dCi 65KM 48kW
To wielki plus tego auta. Spalanie na poziomie 4,5 litrów miasto przy bardzo dynamicznej jeździe do 3,5 na trasie to nie problem. Jest niesamowicie ekonomiczny. Serwis nie należy do najdroższych pod warunkiem że olej i wszystkie filtry zakupisz sam na własną rękę. Zalecam wymianę oleju co 10 tysięcy. Eksploatując silnik w warunkach miejskich olej szybko traci swoje właściwości smarne. Wymiana filtra powietrza koszmarna z przeciwpyłkowym też...
4,0
~bjozefowicz
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.6 16v 133KM 98kW
Nic coby mnie zaskoczyło, może i zaskoczyło na +. Spalanie benzynowego silnika 1,6 (133KM)w mieście przy ciężkiej nodze na poziomie 9l, jak dla mnie jest bardzo dobre. Spodziewałem się nawet 12, ale w sumie Twingo jest lekki, więc jest dobrze. W trasie jechałem tylko raz, zimą i wyszło 8l. Ale to było pierwsze 300km tego samochodu, co też nie jest bez znaczenia.
4,0
~panfil.jurek@gmail.com
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 TCe 16v 100KM 74kW
100 koni trzeba napoić,inaczej nie będą ciągnąć.Jeżeli komuś wydaje się,że za dużo,to niech zacznie od siebie i odpowie na pytanie czy zawsze korzysta z odpowiedniego biegu?Cena przeglądów zdecydowanie za wysoka, szczególnie pierwsze przeglądy,kiedy mechanik nie ma nic do roboty.Cena pierwszych przeglądów powinna być niska i rosnąć wraz z wiekiem auta.
5,0
~Kichot
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 16v 75KM 55kW
Autko tanie w utrzymaniu, pod warunkiem, że serwisujemy je systematycznie. Niestety w niektórych sprawach nie warto odwiedzać serwisu, ponieważ mają ceny z kosmosu. Warto poszukać dobrego lokalnego mechanika i wykona wszystkie prace bez najmniejszego problemu (w niektórych przypadkach za 1/3 ceny serwisu)
5,0
~neon2909@wp.pl
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.5 dCi 65KM 48kW
To podstawowe kryterium jakim się kierowałem. Uzyskanie średniego spalania na poziomie 4,00 w cyklu mieszanym nie stanowi problemu. Koszty serwisu pod warunkiem, że zakupimy swoje materiały ( olej, filtry) nie należy do najdroższych. Opony ze względu na mały rozmiar też nie należą do najdroższych.
4,0
~OstatniElement
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 16v 75KM 55kW
Nie ma tragedii aczkolwiek to zależy od zasobności porfela właściciela - po zamontowaniu instalacji gazowej koszty utrzymania w normie. Aczkolwiek nie należę do grona osób które tylko leją i jeżdżą. Spalanie na benzynie trochę duże jak na pojemność silnika, ale wciąż do przeżycia.
5,0
~yogos
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 16v 75KM 55kW
Szczerze to zużycia paliwa nigdy nie zmierzyłem, użytkuje go cały czas na gazie i tak spala mi w mieście 7l gazu w trasie do 70 km/h 6 l a na autostradach jadąc 130-140 km/h 10 l gazu. Do tej pory miałem jedną naprawe (maglownica) i tutaj było miłe zaskoczenie co do ceny.
4,0
~bjozefowicz
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.6 16v 133KM 98kW
Sportowe zacięcie wymusza spalanie nieco większe niż w wersjach podstawowych. Konie muszą coś żreć. Ale i tak się spodziewałem więcej, więc jestem miło zaskoczony, że w mieście starcza mi 8-9l przy bardzo dynamicznej jeździe. W trasie jechałem tylko raz i wyszło 8l.
4,0
~Grodzilla
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 16v 75KM 55kW
Auto sprowadzone z Austrii, jestem drugim właścicielem, jeżdżę ekonomiczne, w mieście pali około 4,5 do 6, na trasie jazda przy 90km pali 4,5 a przy większej prędkości np 130km spala średnio 5,5. Auto jest idealne na miasto, łatwo się parkuje.
Dziennik kosztów dla Renault Twingo II
Średni koszt przejechania 100 km
27,67 zł
6,1
l/100km
6,6
l/100km
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Majka
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 58KM 43kW
Uzyskanie średniego spalania na poziomie 4,00 w cyklu mieszanym nie stanowi problemu. Koszty serwisu pod warunkiem, że zakupimy swoje materiały ( olej, filtry) nie należy do najdroższych. Opony ze względu na mały rozmiar też nie należą do najdroższych.
Renault Twingo II