Szukaj

Lista ocen Renault Twingo II (37) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~WTQ
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 58KM 43kW
Prowadzenie tego auta to naprawdę wielka frajda, zwłaszcza dzięki pewnemu układowi jezdnemu tego samochodu. Rozstaw osi i szerokość auta gwarantują dobre zachowanie na naszych drogach. Drobny minus za nie dość wyciszone nadkola, przez co drażniące są efekty dźwiękowe wewnątrz auta (dudnienie) przy pokonywaniu przeszkód poprzecznych. Uwaga! Najtańsza wersja (Access) ma inny od mojego układ kierowniczy. Proszę nie kierować się tą opinią przy...
4,0
~Hr'k
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 16v 75KM 55kW
Francuz, więc wygodny. Dobry na polskie drogi i to po czym nim jeżdżę. Trochę wychyla się na zakrętach, ale mniej niż się spodziewałem. Auto jest stosunkowo szerokie, stąd chyba masa lepiej się rozkłada niż np w Fabii I. Wadą jest natomiast skrętność. Auto przez stosunkowo duży rozstaw osi i kół straciło na skrętności. Jedzie się tym jak trochę większym autem, tylko nie wiadomo dlaczego jest za autem tyle miejsca przy pakowaniu tyłem.
5,0
~RS fun
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.6 16v 133KM 98kW
Najlepszy punkt samochodu, zwłaszcza jak ktoś weźmie zawieszenie CUP + opony 205/40/17. Ten samochód kocha wąskie kręte, zwłaszcza górskie, drogi. Przyznam, że nie miałem samochodu, który tak lepiłby się do drogi. Nie jedna o wiele droższa fura próbowała się już w zakrętach, ale była bez szans. Przy ostrym wejściu w zakręt ma się uczucie, że samochód trochę \"przechyla się na oponach\", ale to tylko złudzenie, bo kapcie nawet nie piszczą.
5,0
~bjozefowicz
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.6 16v 133KM 98kW
A to jest najlepsza część tego samochodu. W wersji CUP, zawieszenie jest twarde, co daje niesamowita przyczepność na zakrętach i prawie zerowe przechyły. Sprawuje się zdecydowanie lepiej niż w 500 Abarth i da się na nim jeździć nawet na co dzień po naszych dziurawych drogach. Jedyne na co trzeba uważać to nisko profilowe 17\" koła, ale jak ktoś już się nauczył wcześniej to nie będzie miał z tym problemy.
5,0
~Leszek
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 16v 75KM 55kW
Określiłbym go jako średni. Ani za miękki ani za twardy, po prostu optymalny. Wspomaganie kierownicy dość silne, kierownica chodzi leciutko także to w mieście wielki plus. W trasie nie czuć żadnych luzów na kierownicy, auto prowadzi się bardzio pewnie jak po śznurku, nie myszkuje przy większych prędkościach. Nie czuć też żadnych wibracji na kierownicy, super.
5,0
~jogi67@o2.pl
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.6 16v 133KM 98kW
Posiadam wersję CUP. To prawdziwy majstersztyk. Auto prowadzi się jak gokart po szynach.Pomaga przy tym bardzo precyzyjny układ kierowniczy. W próbach slalomowych i na torze bije na głowę większość sportowych i sporo mocniejszych aut. Na nierównych drogach też nie jest źle. Jest twardo, ale można przeżyć. Niestety trzeba zwracać uwagę na felgi i opony o profilu 195/40/17
5,0
~Majka
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 58KM 43kW
Tył trochę miękki przy komplecie widzów. Na większych nierównościach \"dobija\". Po założeniu gum dystansowych znaczna poprawa. Prowadzenie idealne. Samochód nie ma tendencji do \"wykładania\" się na zakrętach jest stosunkowo sztywne a zarazem komfortowe. Jak na tak małe auto miejskie jestem pozytywnie zaskoczony.
5,0
~neon2909@wp.pl
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.5 dCi 65KM 48kW
Tył trochę miękki przy komplecie widzów. Na większych nierównościach "dobija". Po założeniu gum dystansowych znaczna poprawa. Prowadzenie idealne. Samochód nie ma tendencji do "wykładania" się na zakrętach jest stosunkowo sztywne a zarazem komfortowe. Jak na tak małe auto miejskie jestem pozytywnie zaskoczony.
4,0
~neon2909@wp.pl
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.5 dCi 65KM 48kW
Nie jest to typowe zawieszenie francuskie ( czyli miękkie ). Zestrojone jest sztywno ale dobrze wybiera nierówności. Auto nie "wykłada" się na zakrętach. Prowadzi się bardzo pewnie bez względu na prędkość. Tylne zawieszenie przy komplecie widzów ( 4 osoby ) trochę miękkie. Warto założyć gumy dystansowe pomiędzy sprężyny.
5,0
~Rafał
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 16v 75KM 55kW
Zawieszenie jest przyjemnie zestrojone i jest kompromisem pomiędzy przyjemnym prowadzeniem, a komfortem jazdy. Pracuje dość cicho. Szybko zużyły się jednak elementy takie jak: końcówki drążków kierowniczych, gumy stabilizatora i sworznie wahaczy (przy ok.50 tys. km)
Renault Twingo II