Szukaj

Lista ocen Rover 800 (45) - Silnik

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~roiven@interia.eu
Rover 800
Sedan 2.0 Sport 197KM 145kW
jak sie dba o silnik to musi równo chodzić mój ma przejechane ponad 190tys zalewam valvoline VR1 Racing 10W60 najlepszy do aut z turbo a nie jakies motule świece denso iridium power IK20 i dbac o czystość w efekcie jak stoi ma 850obr na zimnym czasami 1000obr./min a nie jak nowe małolitrażowe autka po 1500masakra BARDZO ELASTYCZNY!!200kucy robi swoje 7,5do setki sprawdzałem przy starcie ok.4000obr TURBINA SUPER!!!!mocna, słychac z daleka, nie...
4,0
~Senn
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
Kultura pracy bez zarzutu. Silnik pracuje równiutko pomimo dosyć dużego przebiegu. Ciśnienie sprężania na poziomie 14 barów na każdym cylindrze tj. fabryczne. Elastyczność jest zadowalająca chociaż do sprintów się nie nadaje bo jest po prostu za słaby do tego krążownika. Minusem jest to że te silniki lubią się pocić, szczególnie spod pokryw wałków rozrządu.
5,0
~Caaliffa
Rover 800
Coupe 2.7 24V 169KM 124kW
Silnik krótko mówiąc bezawaryjny. Ani razu nie miałem z nim problemów. Nie gaśnie, nie dławi się, odpala "na dotyk", chodzi znacznie lepiej niż silnik w moim drugim samochodzie (Peugeot 301), którego posiadam od kilku miesięcy i wziąłem go nowego z salonu. Podsumowujac: co jak co, ale Honda odwaliła kawał dobrej roboty.
5,0
~SVG
Rover 800
Sedan 2.7 SI/Sterling KAT 169KM 124kW
Cichy, elastyczny ma niezłego kopa (omegę czy pegota 605 z 3.0 zostawia w tyle) i nie dużo pali jak na te osiągi. Tani w eksploataci w poruwnaniu z silnikami takiej mocy w inych samochodach. Ceny rorządu, swicy czy przewodów wysokiego napięcia. I długotrwałość przecierz to w końcu japończyk !!!!!!
1,0
~anty rover
Rover 800
Sedan 2.5 D 118KM 87kW
silnik to jedna wielka pomyłka zaczerpnięta z lanci łajno jak cholera,,,4 głowiczki zamiast głowicy jednej części nie dostępne nowe tylko używka i non stop full temperatura ,,itp,,walące się turbiny i non stop lecący olej z silnika i w koło
4,0
~PEPOHI
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
silnik pracuje doskonale na benzynie jak i na LPG, na LPG ważna co roczna wymiana świec zapłonowych bo kkrztusi i strzela. 2litrowy silnik do tej masy to optimum dla kierowcy bez zacięcia rajdowego, ale jak trzeba potrafi pociągnąć jak należy tego olbrzyma.
4,0
~Maciek.
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
16-zaworowy 2.0 DOHC spisuje się w tym aucie całkiem nieźle, jest elastyczny, dość dynamiczny, bez problemu można rozpędzić auto do 200km/h, lecz jednak czasem brakuje kilku koni mechanicznych przy wyprzedzaniu.
5,0
~awrotka@poczta.onet.pl
Rover 800
Coupe 2.7 24V 169KM 124kW
ruszam z czwartego biegu i nie ma problemu, oleju nic nie bierze miałem opla vectre 1,6 97 rok 120tys przebiegu a silnik bez porównania opel wysiada wogóle szkoda słów o silnikach opla.
1,0
~rowerek między nogi
Rover 800
Sedan 2.5 D 118KM 87kW
drogie naprawy silnik vm najgorszy badziew jaki stworzono przegrzewający się przeciekający i mocno awaryjny--nie chce odpalać gaśnie itp,,serwis 17 razy brak poprawy
Dziennik kosztów dla Rover 800
Średni koszt przejechania 100 km
42,50 zł
11,3
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~zwierzakjurek@op.pl
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
po wymianie uszczelki pod głowicą i wymianie 3-trzech zaworów łyka olej około 1/2 litra na 1000km, przed wymianą nie brał wcale. mocno elastyczny i motor z temperamentem
Rover 800