Szukaj

Lista ocen Rover 800 (40) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~roiven@interia.eu
Rover 800
Sedan 2.0 Sport 197KM 145kW
SUPER SIE KLEI DROGI!!tam gdzie innymi autami szłem piskiem z gazem w podłodze to tutaj ten sam zakręt przy tej samej prędkości przejeżdzam bardzo spokojnie:) jest to wersja sport która od wersji 180Koni różni sie tym że ma niższe zawiesznie super sie sprawdza przy dużych predkościach na zakretach - jak przyklejony, układ jezdny super ogólnie,a drodze z ogr do 90km/h (czyli nie na równej autostradzie)przy prędkości 160km/h nie boje się dać rąk...
5,0
~Maciek.
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
Mięciutkie angielskie zestrojenie zawieszenia, w połączeniu z układem kierowniczym którego praca jest subtelna niczym rejs statkiem, idealnie zgrywa się z luksusowym, angielskim charakterem tego samochodu. Co więcej, auto jest stabilne i nie mamy uczucia, że prowadzimy autobus. W żadnym wypadku nie jest to auto do ostrej, szaleńczej jazdy.
4,0
~Piotr, hifi@op.pl
Rover 800
Hatchback 2.5 D/SD 118KM 87kW
Lekko nadsterowny,ale klei się do drogi. Szybko zużywają się gumki stabilizatorów. Niewrażliwy na wiatr i stabilny.Hamulce bardzo dobre,choć często występuja drobne usterki ABS. Podczas nagłego hamowania jeden z wężyków hamulcowych pękł !!! Hamulce jednak nie przestały działać i nie doszło do kolizji.
4,0
~Senn
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
Bardzo komfortowe zawieszenie jak na limuzyne przystało. Jeśli chodzi o trwałość to trudno mi się wypowiadać bo nie mam tego samochodu od nowości. Przy dużych nierównościach pojaiwają się stuki. Na autostradzie i na dużych prędkościach jedzie się jak S klasą :)
3,0
~PEPOHI
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
fatalne przednie zawieszenie , ale na nasze drogi nie ma chyba dobrych zawieszen oprócz pneumatyków które i tak tego nie wytrzymują. Wachacze górne do wymiany co 50 tyś km. Ogólnie jak na tak wypasioną limuzynę klasy średniej zawieszenie mogłoby być lepsze i bardziej konfortowe.
3,0
~Jakub
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
Miękkie, komfortowe zawieszenie, duży rozstaw osi uniemożliwia kołysanie wzdłużne, natomiast samochód buja się na boki przy zakrętach. mimo to trzymanie się drogi jest poprawne. Nie jest to samochód dla sportowców.
4,0
~SVG
Rover 800
Sedan 2.7 SI/Sterling KAT 169KM 124kW
Dość dobry ale jak każdy samochód nie przystosowany na nasze polskie dziury. Ogólnie zawieszenie jest wporządku i dość długowieczne około 100tys da sie zrobić , oprócz pzrednich wachaczy które lecą co 30-40 tyś. kost około 300 zł
3,0
~Tulin, tulin@go2.pl
Rover 800
Sedan 2.5 D 118KM 87kW
troche za bardzo podsterowny, moglby lepiej sie trzymac na zakretach, troche glosne zawieszenie, halas przedniego zawieszenia przy przejezdzaniu np torow tramwajowych(mocno dociazony przod), bardzo duza srednica zawracania !!!
5,0
~szymon921
Rover 800
Sedan 2.7 SI/Sterling KAT 169KM 124kW
Może nie klei się drogi jak sportowe auto, ale niemniej jednak da się szybko zakręt pokonać. Nierówności prawie niewyczuwalne, gdy w dobrym stanie jest zawieszenie.

Usterki Rover 800

Liczba wpisów: 4

Rover 800 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~qba2222
Rover 800
Sedan 2.0 I/SI 136KM 100kW
Bardzo komfortowy, nawet na polskich drogach. Buja sie jak amerykanski krazownik. Niestety z drugiej strony jest malo stabilny na zakretach.
Rover 800