Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 II (158) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 106 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~badasskris@hotmail.com
Saab 9-3 II
SportKombi 1.8 122KM 90kW
I tu sie zaczyna problem; CD zablokowalo mi wszystkie dzwieki w samochodzie (cykanie kierunkowskazow, radio, czujniki parkowania, etc); w radiu strzela potencjometr; deska skrzypi jak w 24-letniej zastavie, klapa bagaznika (kombi) klekocze jak cholera, drzwi trzeszcza na uszczelkach, sprzeglo piszczy przy kazdym wcisnieciu, a lusterko wewnetrzne wibrowalo do niedawna wydajac specyficzny dzwiek najpierw w zakresie 1900-2100 rpm, a po naprawie...
3,0
~dradzio
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiDS 150KM 110kW
drobiazgi ale drogie, pół roku po gwarancji, zamek centralny prawych drzwi przód i tył, oraz moduł sterujący jednym z nich, skorodowanie oświetlenia tablicy rejestracyjnej - nieszczelność tylnej klapy, część nie do kupienia w Nivette -odradzam serwis - proponują cały tylny pas, nie wiedząc dokładnie czy oświetlenie wchodzi w jego skład i próbują mi sprzedać mikrowłącznik zamka tylnej klapy. Uszkodzenie parownika klimy - raczej od jakiegoś...
3,0
~kaxiu
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
O dziwo wypadł gorzej niż Cabriolet z 2005 r. Być może dlatego, że już mieli problem z płaceniem za części. M.in. trzeba było naprawić/wymienić: - silnik centralnego tylne drzwi, - czujnik pasa pasażera (po poszukiwaniach używany za 600 zł), - chłodnice klimatyzacji (ponoć od szybkiej jazdy po autostradach), - korodują aluminiowe ramki przy lusterkach, da się to kupić tylko z lusterkiem, więc w praktyce szlifuje się i daje porządny lakier.
5,0
~Stanisław
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
Posiadam to auto 1 rok i jeszcze nic nie robiłem (odpukać) być może dla tego że auto było serwisowane do końca na zachodzie.Jednak jako człowiek zapobiegliwy orientowałem się jak kształtują się ceny niektórych części i ich montaż. Okazało sie że servisy to pospolici zdziercy. Np. amortyzator przedni zakupiony w dobrym sklepie wraz z robocizną u dobrego mechanika wyjdzie o ponad połowe taniej niż w servisie. dotczy to większości częśći
4,0
~Kamil
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Plastiki w kilku miejscach trzeszczą ale to da się samemu ogarnąć ;) W wolnym czasie się tym zajmę. Wycierają się też przyciski od nawiewów klimatyzacji, można je jednak w prosty sposób wymienić. Wyciera się też farba na \"rączkach\" drzwi kierowcy i pasażera. Jest więc kilka niedoskonałości ale niestety w obecnych czasach takie problemy miewają nawet kilkukrotnie droższe auta i w porównaniu do konkurencji i tak jest dobrze.
4,0
~k6ainolop
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Przez 5 lat eksploatacji używanego samochodu i przejechaniu nim ponad 150 tyś kilometrów z drobiazgów miałem następujące usterki: - zacinający się zamek bagażnika - wymieniony na nowy. - wariujące zamki od strony pasażera tył i przód (nie zawsze się zamykały i raz otwierał się jeden lub drugi a raz dwa na raz. Podobno popularna usterka w saab. Po skasowaniu błędów usterka nie występuje.
4,0
~1bandzior1@wp.pl
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Cóż - oby nie przechwalić - jak do tej pory wymiana jedynie filtrów i olejów. Opony zimowe musiałem kupić- mój jedyny większy wydatek...a no i xenon wstawiłem bo nie było. Polecam bo widoczność poprawiła się bez porównania, zwłaszcza w jesienne szare i deszczowe wieczory. W BMW był xenon oryginalny, może dlatego mi światła w Saabie brakowało. Teraz jest super. I auto lepiej wygląda no i widać lepiej.
2,0
~Jan
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiDS 150KM 110kW
Bez zastrzeżęń, poza systemem głośnomówiocym, książka z mojej komórki nie wczytuję sie do systemu Multimedialnego Saaba, twierdznie przez Servis Saaba iż to dotyczy tylko moejego moedelu komórki (nokia E60) jest dla mnie niezrozumiałe. Poza tym zamwiłem uchwyt do mojego telefonu. Niestety po 2 tygodniach od odebrania samochodu dowiedziałem sie iż nie ma Orginalnych uchwytów do tego typu telefonu.
2,0
~Przemek
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Bardzo dużo drobiazgów. Dla osób, które będą kupowały Saaba mogą się spodziewać niedziałającej maty na siedzeniu pasażera, która cały czas sygnalizuje że ktoś tam siedzi. Niedziałające podgrzewanie fotela kierowcy, działające i niedziałające na zmianę czujniki parkowania, przetapiające się wiązki w tylnych lampach przy wtyczce(zwłaszcza prawa z jakiegoś powodu)
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II
Średni koszt przejechania 100 km
39,67 zł
7,2
l/100km
11,1
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Maciej
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Czasami saabiki mają problemy z elektroniką typu centralny zamek, czujnik zapięcia pasów. Właśnie ten temat teraz przerabiam. Dobrze znać dobrego elektronika, bo elektroniki w tym aucie sporo. Instalacja oparta jest na światłowodach, komputer bardzo rozbudowany. Sprzęt audio robiony na wzmacniaczach do których dzwięk dochodzi własnie po swiatłowodach, cyfrowo.
Saab 9-3 II