Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 II (186) - Silnik

Na liście zabraknie 78 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Przemek
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
Kupiłem samochód który był bardzo zadbany jednak silnik okazał się już wyeksploatowany na maksa. Przejechane 370tys. Po wymianie silnika (130tys) założeniu nowej instalacji LPG auto bardzo dynamiczne i ekonomiczne. PS. nię bójcie się komisów. Mi wciskali kity że auto z silnikiem po remoncie. po 2 tys km brak sprężania na 2 cylindrach. Panowie grzecznie bez mrugnięcia okiem przepraszając wymienili silnik na nowy na swój koszt. Zbiornik 35l....
4,0
~koneser
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Silnik generalnie sprawuje się dobrze, jak na razie bezawaryjny, w miarę oszczędny-da się zejść do 5l/100 km przy spokojnej jeździe w trasie (prędkości w granicach od 60-120 km/h w tym z 30% to wymagające góry). Porównując do superoszczędnego golfa IV TDI saab wciąga 0,5 litra więcej na trasie do 1-1,5 litra więcej zimą na mieście-myślę że jest co najmniej OK porównując gabaryty i masy. Kultura pracy na poziomie średnim, nie ma tragedii ale...
5,0
~JayRay
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Nie ma do czego sie przyczepic..jeden z najlepszych diesli w klasie..150 km common rail..6 biegów;auto znakomicie przyspiesza na kazdym biegu, a na 2 3 i 4 wrecz wgniata w fotele a nawet po przekroczeniu 100km/h auto wyrywa dynamicznie do przodu. Z wad to jedynie to turobdziura ale przy normalnej ekspolatacji wogole nie przeszkadza,na zimno troche glosny ale jak sie rozkreci to prawie jak benzyna ..super silniczek, nawet 2litrowy 140 konny...
5,0
~Zbyszek.
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Moc podniesiona do 218 km, 478 NM. Od 90 do 160 na 4 biegu niecałe 10 sekund. W środku nie słyszę silnika diesla, po części pewnie za sprawą dodatkowego wygłuszenia w postaci mat, indywidualnie. Oleju nie bierze nic, podkreślam - stan od wymiany do wymiany 0 ubytku. Wymieniam co 10000 km, 0W-40. Silnik suchy. Każde poprzednie auta brały, szczególnie te nowsze z normą do 500 ml/ 1000 km. Dwie turbiny eliminują brak mocy, przydałby się napęd na...
4,0
~Navigator-3000
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Silnik Fiata 16v JTD tutaj nazywa sie TIDs to Z19DTH,bardzo trwaly i udany,zywotne TURBO,ale dwumase trzeba przy ok.250tys zmienic,klapy wirowe to co ok 100tys lub usunac,DPF to trzeba umiec uzytkowac lub pozegnac. Z wtryskami nie mialem problemu. Ogolnie mocna i oszczedna jednostka. Uwaga na pompe wodna,lepiej wymienic z rozrzadem zanim sie zatrze. Duza komora silnika sprawia dosc dobry dostep do osprzetu z kazdej strony (oprocz Turbo).
4,0
~jsz
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiD 120KM 88kW
Kultura pracy była dość słaba. Silnik wyraźnie słychać w kabinie i nie jest to przyjemny dźwięk. Jeśli chodzi o elastyczność to poprawiła się dopiero po zaaplikowaniu chipa (160KM). 120 KM to zdecydowanie za mało do tego samochodu. Po poprawkach jechał już dużo lepiej. Nadal jednak przyspieszenie do 100km/h miał na poziomie Audi z silnikiem 140KM. Przyjemnym odczuciem był \"strzał\" momentu, który pojawiał się w okolicy 1800 obr/min.
5,0
~B
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Silnik to jedna z najlepszych rzeczy w tym samochodzie. Mój jest podkręcony przez firmę Hirsch - stg1 @200hp, właściwie na codzień można swobodnie zmieniać biegi max. przy 2500rpm - spokojnie daje radę, od 2000 obrotów czuć przyrost momentu, przy 2500 zaczyna iść jak szatan, a powyżej 3000 to totalny odlot, szczególnie na 3 i 4 biegu. Jednostka bardzo elastyczna, w końcu to turbobenzyna - max. moment obrotowy jest niemal płaski w zakresie...
5,0
~Kuba
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Na trasę auto niezastąpione. Wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu. Mimo, że to najsłabszy szwedzki silnik Saaba wydaje mi się, że na Polskie drogi zupełnie wystarczający. Turbo łapie na poziomie 2-2,5 tysiąca obrotów i wbija w fotele. Bardzo dobry na autostradę i na kręte trasy. Nie jest to samochód stworzony z myślą o mieście ale wydaje mi się, że przyjemniej się nim startuje niż niemieckimi czołgami. Żona też sobie bardzo chwali.
5,0
~Marcin
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
ekonomiczny i tani w eksploatacji oraz naprawach. Naprawa wtryskiwaczy w porównaniu do innych tania. Jeden mechanik - znawca diesli - zawsze powtarza że kupuj diesla z najmniejszą mocą z pośród oferowanych w danym modelu. Bo tam gdzie wyśrubowana moc tam problemy. Z tego co czytam w opiniach innych użytkowników problemy właśnie są w 150 i 180 konnych jednostkach. Ale może się mylę? Ja bynajmniej jak na razie zero problemów.
4,0
~A
Saab 9-3 II
9-3X 2.0 Turbo 210KM 154kW
silnik z turbo, jednak trzeba go utrzymywać na dość wysokich obrotach w porównaniu z Subaru Imprezą, zeby odpowiednio przyspieszał i to zarowno z miejsca, jak i przy wyprzedzaniu. no, ale jak się już wkreći na odpowiednie obroty to jest bardzo ok. Porównując 160km Imprezy do 210 km Saaba różnica jest w sumie niewielka, jesli brac pod uwagę dzielność na drodze. Spodziewalem się więcej.
Saab 9-3 II