Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 II SportSedan (114) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 81 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~kaxiu
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
O dziwo wypadł gorzej niż Cabriolet z 2005 r. Być może dlatego, że już mieli problem z płaceniem za części. M.in. trzeba było naprawić/wymienić: - silnik centralnego tylne drzwi, - czujnik pasa pasażera (po poszukiwaniach używany za 600 zł), - chłodnice klimatyzacji (ponoć od szybkiej jazdy po autostradach), - korodują aluminiowe ramki przy lusterkach, da się to kupić tylko z lusterkiem, więc w praktyce szlifuje się i daje porządny lakier.
5,0
~Stanisław
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
Posiadam to auto 1 rok i jeszcze nic nie robiłem (odpukać) być może dla tego że auto było serwisowane do końca na zachodzie.Jednak jako człowiek zapobiegliwy orientowałem się jak kształtują się ceny niektórych części i ich montaż. Okazało sie że servisy to pospolici zdziercy. Np. amortyzator przedni zakupiony w dobrym sklepie wraz z robocizną u dobrego mechanika wyjdzie o ponad połowe taniej niż w servisie. dotczy to większości częśći
4,0
~Kamil
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Plastiki w kilku miejscach trzeszczą ale to da się samemu ogarnąć ;) W wolnym czasie się tym zajmę. Wycierają się też przyciski od nawiewów klimatyzacji, można je jednak w prosty sposób wymienić. Wyciera się też farba na \"rączkach\" drzwi kierowcy i pasażera. Jest więc kilka niedoskonałości ale niestety w obecnych czasach takie problemy miewają nawet kilkukrotnie droższe auta i w porównaniu do konkurencji i tak jest dobrze.
4,0
~k6ainolop
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Przez 5 lat eksploatacji używanego samochodu i przejechaniu nim ponad 150 tyś kilometrów z drobiazgów miałem następujące usterki: - zacinający się zamek bagażnika - wymieniony na nowy. - wariujące zamki od strony pasażera tył i przód (nie zawsze się zamykały i raz otwierał się jeden lub drugi a raz dwa na raz. Podobno popularna usterka w saab. Po skasowaniu błędów usterka nie występuje.
4,0
~1bandzior1@wp.pl
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Cóż - oby nie przechwalić - jak do tej pory wymiana jedynie filtrów i olejów. Opony zimowe musiałem kupić- mój jedyny większy wydatek...a no i xenon wstawiłem bo nie było. Polecam bo widoczność poprawiła się bez porównania, zwłaszcza w jesienne szare i deszczowe wieczory. W BMW był xenon oryginalny, może dlatego mi światła w Saabie brakowało. Teraz jest super. I auto lepiej wygląda no i widać lepiej.
2,0
~Przemek
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Bardzo dużo drobiazgów. Dla osób, które będą kupowały Saaba mogą się spodziewać niedziałającej maty na siedzeniu pasażera, która cały czas sygnalizuje że ktoś tam siedzi. Niedziałające podgrzewanie fotela kierowcy, działające i niedziałające na zmianę czujniki parkowania, przetapiające się wiązki w tylnych lampach przy wtyczce(zwłaszcza prawa z jakiegoś powodu)
4,0
~Maciej
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Czasami saabiki mają problemy z elektroniką typu centralny zamek, czujnik zapięcia pasów. Właśnie ten temat teraz przerabiam. Dobrze znać dobrego elektronika, bo elektroniki w tym aucie sporo. Instalacja oparta jest na światłowodach, komputer bardzo rozbudowany. Sprzęt audio robiony na wzmacniaczach do których dzwięk dochodzi własnie po swiatłowodach, cyfrowo.
4,0
~robot0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
jak na razie, odpukać, same głupotki (łożysko amortyzatora - koszt z wymiana około 100 zł, akumulator (był w samochodzie od nowości miał prawie 5 lat, czujnik ciśnienia w układzie dolotowym (spowodowane awarią turbiny), ponadto trzeba pilnować kluczyka (pozostawiony długo w stacyjce potrafi rozładować akumulator) i to by było na tyle
1,0
~Saabik
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
beznadzieja samochód nie nadaje sie na polskie drogi zawieszenie od nowości wytrzymuje tylko rok. Serwis benadziejny wogóle nie wie co ma robić. Psują sie drobiazgi ksenony trzeszczy tapicerka wczesniej wspomniany kolektor dwa razy sie zepsuł i zawsze dziwne tłumaczenie o jaims programowaniu trzeszczy radio wyciera sie gałka zmiany biegów itp.....
4,0
~Roslina
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
na niekorzyść przemawia wykończenie deski rozdzielczej (łuszcząca się gumowa powłoka), niezadowalająca jakość niektórych plastików, eko-skóra. Psujący się mechanizm wycieraczek, podobno padają alternatory (u mnie chyba się to zaczęło - spadki napięcia). Utleniające się aluminium przy lusterkach. Kiepskiej jakości kluczyki.
Saab 9-3 II SportSedan