Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 II SportSedan (93) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 102 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Navigator-3000
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Poprzedni wlasciciel wymienial dwumase,kompresor klimy,mial problemy z DPF. Ja usunalem kompleksowo,klapy wirowe,EGR,DPF,nowy program i jest super nic nie dymi. Zatarla mi sie pompa wodna,zerwal sie pasek rozrzadu i silnik do naprawy,po wymianie dzwigienek,pompy,rolek i paska autko dalej smiga (bez sciagania glowicy).Turbo juz lekko slyszlne ale wciaz fabryczne (320tys km).Naprawilem autko i jestem zadowolony.
4,0
~robot0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
turbina, niestety katowana przez poprzedniego właściciela nie pożyła długo (częsta przypadłość turbin Garret)spowodowała wyciek oleju do chłodnicy powietrza doładowującego (intercooler) i oberwanie 3 dolnych kanałów szybko działający komputer (sygnalizacja niskiego poziomu oleju) zapobiegł poważniejszym usterkom silnika
4,0
~Arkadiusz Sawicki
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
hmm dpf sie zapchal wiec go usunalem auto zyskalo na mocy i zawor egr zostal wyczyszczony i poza tym ok olej wymieniam co 15000 tys i oczywiscie filtry , tankuje dobre paliwo i czasem diesel gold jak narazie nic sie nie dzieje z silnikiem chodzi bardzo dobrzeszybkie zwinne autkoooo
4,0
~momos
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Fantastyczne auto,może serwis nie jest zbyt tani, ale jakość jazdy zastępuje wszystko. Bardzo elastyczny silnik (B207), moc wystarczająca do poruszania sie sprawnie i ekonomicznie. Bardzo wygodny zarówno dla kierowcy i pasażerów. Następny Saab\'ek będzie mocniejszy.
5,0
~Kuba
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Nic a nic się nie dzieje, wiadomo jak się dba tak się ma jeśli ktoś wierzy w oleje co 30 tysięcy długo mu nie posłuży ale jak ktoś dba o to auto zalewa mu dobre oleje np. valvoline maxlife 5w40 to autko się odwdzięczy i będzie służyć długo
3,0
~bryko
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Tu niestety słabo: - Poleciał EGR - powrót na lawecie - Poleciały obie półosie - spadły opaski trzymające osłony gumowe przegubów a piasek i woda zrobiły co trzeba - rozleciał się DPF - alternator i ogólnie problemy z dobrym doładowaniem akumulatora
5,0
~Roslina
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Podobno trzeba uważać na skrzynie automatyczne, do 2006 roku miały wadę fabryczną. Ja na razie nie narzekam. Wymieniam olej co 30-45 tys km i jeżdżę. Podobno też zawieszają się łopatki w kolektorach, ale podobno, bo tego też nie zauważyłem.
3,0
~kseton
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 150KM 110kW
spodziewałem się więcej po tym samochodzie, a w okresie trzech lat wymieniałem: -przednie amortyzatory (te zmienione znowu skrzypią, zwłaszcza w zimie) - pompę wspomagania - jakiś spory układ elektroniczny współpracujący z komputerem
3,0
~Snowyy
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Niestety w moim egzemplarzu padła dwa razy chłodnica EGR, część dosyć droga i nie za prosta w wymianie. Musiałem także wymienić metalową magistralę idącą z przodu silnika, co również nie należy do najprostszych robót.
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportSedan
Średni koszt przejechania 100 km
30,33 zł
6,7
l/100km
10,2
l/100km
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Grzegorz
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Brak. Auto w odpowiedzialnych rękach może służyć na prawdę długo. Wymogiem jest dobre traktowanie. Turbina czuła na gwałtowne skoki temperatury, wymaga schłodzenia po jeździe. Wrażliwy na jakość oljeu układ smarowania
Saab 9-3 II SportSedan