Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 II SportSedan (124) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 71 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mikołaj
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Automatyczna skrzynia biegów o 6 przełożeniach daje radę. Przy prędkości autostradowej mamy w okolicy 2000 obr/min. Skrzynia działa płynnie jednak oczywiście wszystko zależy czy była poprawnie serwisowana. Przy wyprzedzaniu nie oczekujemy kickdownu na poziomie DSG, jednak skrzynia zmienia biegi całkiem sprawnie. Mamy do wyboru również manualną zmianę biegów jednak tryb ten działa bardzo powolnie. Jej minusem jest brak możliwości wymiany filtra...
4,0
~B
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Biegi wchodzą bardzo precyzyjnie i pewnie, nie doswiadczyłem żadnych zgrzytów, skrzynia zestopniowana dosyć ciekawie - 1,2,3 bieg do miasta, 4 na drogi podmiejskie, 5 powyżej 95km/h. Na początku ciężko się było przyzwyczaić że na piątce przy 1000km/h jest 1900rpm. W mieście przy prędkościach w okolicach 60km/h jeżdzę wyłącznie na trójce (2000rpm), przy 60 na 4. jest 1500rpm. Dwie delikatne wady - długie drogi prowadzenia drążka przez co biegi...
2,0
~koneser
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Tutaj saab się nie popisał, lekki zgrzyt czasem przy szybkim wrzucaniu dwójki, generalnie nie nadaje się do szybkiej zmiany biegów bo haczy. Ostatecznie do w miarę spokojnej jazdy może być, plus za 6 bieg ale w warunkach poza autostradowych rzadko się z niego korzysta tak naprawdę to użyteczny powyżej 115-120 dopiero. do audi nie ma porównania nawet golf ma fajna skrzynie. ale jakiejś strasznej tragedii też nie ma, kwestia przyzwyczajenia i...
3,0
~Roslina
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Automat 6biegowy. Tutaj mały minus. Spóźnia się jeden z elektrozaworów w płycie sterującej. Słyszałem, że jest od tego jakiś spec z Zielonej Góry, ale jakoś nie przeszkadza mi to na tyle, żeby na razie myśleć o naprawie. Ogólnie jeżdżę tak od 2 lat i nic oprócz tego się nie dzieje (auto kupiłem używane). Olej wymienilem 2 razy (po kupnie i po 30tys km, teraz będzie po 45 tys).
3,0
~k6ainolop
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Skrzynia jak na razie bezawaryjna. Należy wymieniać w niej regularnie olej jeżeli chcemy jeździć bezawaryjnie. 3 gwiazdki z powodu że ma tylko 6 przełożeń i niestety patrząc na inne samochody z tego okresu trochę od nich odstaje co do specyfiki pracy. Na szybką jazdę, przyspieszanie itd. bardzo dobra. W jeździe miejskiej trochę się gubi.
1,0
~Bartek 1979
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
co mogę napisać? jeśli ktoś kupił tego saaba ze skrzynia automatyczną to wie co to poważny wydatek gdy to wysiądze. a u mnie przey 235 tys skrzynia padła całkowicie i to powiedziano mi, że to nie jest podynczy przypadek bo te skrzynie dochodzą do maks 300 000 tys przebiegu. koszt naprawy? 10-12 tysięcy bo to gówno mało kto naprawia.
5,0
~Piotr
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 150KM 110kW
Tutaj też duży plus. To był mój pierwszy automat i nie wyobrażam sobie kolejnego auta beż automatycznej skrzyni biegów. Robiłem u siebie dynamiczna wymianę oleju która kosztowała ponad 1000zl ale jak pisałem wyżej chcialem mieć pewne auto w którym wszystko jest zrobione na tip top. Przyjemność z jazdy bardzo duża
4,0
~Saab 9-3 2007 180KM diesel
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Automat (skrzynia biegów) dobrze się sprawuje, chodzi płynnie bez szarpnąć albo skoków obrotów przy dodaniu gazu. Fajną opcją jest zmiana automatycznej na półautomat, daje to efekt jak chcemy jechać dynamicznej w połączeniu z opcją sport "S" albo jak chcemy jechać tak żeby troszkę mniej pali lub ze zwykłej nudy.
4,0
~dawid10441044
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Automat pracuje bardzo płynnie i szybko zmienia biegi. Używanie sekwencji jest bezcelowe, gdyż automat zmienia je po prostu szybciej. Jedyny mankament to długie (ok 1sek) oczekiwanie na redukcję przy wciśnięciu pedału do oporu. Po prostu Sentronic nie redukuje bezpośrednio o dwa biegi, tylko przechodzi przez bieg pośredni.
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportSedan
Średni koszt przejechania 100 km
30,33 zł
6,7
l/100km
10,2
l/100km
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~suszi
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
automat jaki zamontowano w saabie ma swoje minusy - wolna reakcja przy spokojnej jeździe i lekkim dodaniu gazu czasami nie redukuje biegu, czasami lubi dziwnie zmieniać biegi (za wcześnie, za późno, a raz na ruski rok szarpnie - coś jak w manualnej skrzyni szybkie puszczenie sprzęgła)
Saab 9-3 II SportSedan