Szukaj

Lista ocen Saab 9-5 II Kombi (11) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Haka
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Powiem tyle. Obniżony, usztywniony + saabowe alu 225/45/17. Da się dość szybko jeździć po łukach, ale po tym jak kolega przewiózł mnie Lancerem EVO X nie ma co tu dużo kadzić... Mam 276000 i jeszcze oryginalne zawieszenie. Fakt jest już głośniejsze niż jak w nowym aucie, ale żadnych uwag na badaniach, amory przód ok. 70 % tył 75 i 76 %. Na badaniach każą jeździć dalej, co niniejszym czynie. Powoli wyczuwam lekki luz na kierownicy. Da się z tym...
5,0
~esse
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Jak na takie gabaryty - (prawie 4,90 długości), budę kombi, masę 1,5 tony jeździ się nim doskonale. Zawieszenie jest bardzo ciche i dzielnie pokonuje nierówności. Jest idealnym kompromisem między komfortem a pewnością prowadzenia. Układ kierowniczy dość bezpośredni. Auto chętnie bierze ciasne zakręty, nie ucieka, nie wychyla się. ESP bardzo czułe i skuteczne co szczególnie docenia się zimą, ale można je też całkowicie wyłączyć.
5,0
~sabolot:))))))))
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
twardy i trzyma sie drogi jak przyklejony, tu mam porownanie do bmw 7 jakim jezdzilem do niedawna i calkiem to samo bmw e32 na oponie 235/45/16 jak pamietam (koleiny to zmora ale na normalnych drogach jest ok :)zawieszenie nie buja ,chusta autem jest zestrojone raczej twardo-elastycznie ..a w komfortowych fotelach nie czujemy na tylku polskich dziur..a wiec komfortowo z nutka sportowej jazdy
5,0
~sabolot:))))))))
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
twardy i trzyma sie drogi jak przyklejony, tu mam porownanie do bmw 7 jakim jezdzilem do niedawna i calkiem to samo bmw e32 na oponie 235/45/16 jak pamietam (koleiny to zmora ale na normalnych drogach jest ok :)zawieszenie nie buja ,chusta autem jest zestrojone raczej twardo-elastycznie ..a w komfortowych fotelach nie czujemy na tylku polskich dziur..a wiec komfortowo z nutka sportowej jazdy
5,0
~Hubert Gotycki
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Super!!! Prowadzi się lekko, niezbyt miękko, idealnie wytłumia polskie dziury, cicho, pod warunkiem, że masz odpowiednie opony - polecam Falken FR 452- cichutko! Na polskie drogi nie polecam felg 17\", bo dusza na ramieniu...
4,0
~Hindenburger
Saab 9-5 II
Kombi 2.0t BioPower (180KM) Sentronic 175KM 129kW
Ciągle odzwyczajam się od Legacy, które w każdych warunkach jeździło jak po szynach. Saab jest miękki, co jest fantastyczną sprawą na dobrej drodze, ale trochę wk*rwia na drogach złej jakości.
4,0
~M
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 BioPower 180KM 132kW
Auto jest przystosowane do jazdy na trasie i tam dopiero widac uklad jezdny. Na oponach 225/45/R15 trzyma sie drogi jak przyklejone. W miescie - odradzam, ciezko sie wcisnac na parkingi.
5,0
~ent
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Prowadzenie jest extra! Duza masa i precyzyjny uklad. W trasie przy duzych predkosciach super pewne prowadzenie.
5,0
~miro
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 BioPower 180KM 132kW
Bardzo dobrze trzyma sie drogi. 160-180 KM to nie jest zadna przeszkoda, szczegolnie na autostradach.
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 II Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
58,50 zł
8,0
l/100km
13,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~qbcio
Saab 9-5 II
Kombi 2.3 TS 260KM 191kW
zawieszenie GM. Mogłoby być trwalsze, choć tutaj warto zwrócić się do zarządu dróg
Saab 9-5 II Kombi