Szukaj

Lista ocen Seat Ateca (30) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Artur
Seat Ateca
SUV 2.0 TDI 150KM 110kW
Zawieszenie typu DCC jest słusznym wyborem. W mieście, gdzie są studzienki, tory tramwajowe, krawężniki, etc., wybieram trym ECO i mogę płynnie przejechać przez nierówności. Na szybszych trasach wybieram tryb SPORT i zawieszenie zmienia się nie do poznania. Niektórzy nie zauważają różnicy. Ale dla mnie jest ona znacząca i dziś nie wybrałbym auta bez tej opcji. Auto dobrze się prowadzi w krótkich i ciasnych zakrętach. Gorzej jest na szybkich i...
4,0
~Basowka
Seat Ateca
SUV 1.5 EcoTSI 150KM 110kW
Auto choć jest suvem prowadzi się bardzo pewnie. Nie ma czegoś takiego, że wchodzimy w zakręt a sekundę później wchodzi buda (jak np. w yeti). Wszystko zestrojone jest na sztywno. I tu ważna uwaga. To zawieszenie i przy kołach 18tkach jest moim zdaniem już bardzo twardo. Jeżeli ktoś oczekuje miękkiego zawieszenia, to nie będzie zadowolony. Tym autem zdecydowanie łatwiej się omija dziury niż w nie wjeżdża. Za to daję minus, bo seat delikatnie...
4,0
~APK
Seat Ateca
SUV 2.0 TSI 190KM 140kW
Określiłbym go jako harmonijny. Mam koła 18". W tym przypadku jest nadal wystarczająco komfortowo, ale z drugiej strony samochód prowadzi się zazwyczaj pewnie (zawieszenie wielowahaczowe z tyłu). Czasami żałuję jednak, że nie zamówiłem adaptacyjnego zawieszenia, bo niekiedy chętnie bym się bardziej utwardził. Napęd 4x4 sprawia, że nie ma problemów z utratą przyczepności. Układ kierowniczy OK. Jest progresywny, ale nie wiem co z tego dla mnie...
5,0
~similar
Seat Ateca
SUV 2.0 TSI 190KM 140kW
Bardzo dobrze to jest zgrane - 4x4 reaguje wtedy gdy potrzeba - żadnych problemów z szybkim ruuszaniem na lodzie czy piachu albo sniegu czy wodzie nie ma! Bardzo dobre hamulce - wydajne. zawieszenie to cos między komfortem i sportem - super ustawione, prześwit 16cm - wystarczy aby pokonac miejska dzunglę i aby nie bujało po autostradzie...
5,0
~similar
Seat Ateca
SUV 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
w 4x4 bardzo fajne odczucia - nie płoży przodem, neutralny, ani nadsterowny, ani podsterowny - elektronika czuwa - samochód dość twardy lub może lepiej - sprężysty - ale nie kosztem komfortu, przyjemny prześwit (19cm) pozwala na więcej w mieście i poza miastem, choć to raczej nie terenówka ale krawężniki, muldy, piasek, dziury, śnieg - nie są mu straszne...
5,0
~Hubert M.
Seat Ateca
SUV 2.0 TDI 190KM 140kW
To dopiero właśnie ATECA 4x4 dała mi do zrozumienia, że nie kupuje się już aut z jedną osią napędową. Jeździłem wieloma autami w swoim życiu. To jest akurat moje siódme nowe auto. To co się dzieje w trakcji w lato, jak nam się spieszy, albo w zimę, jak się chcemy pobawić, to emocje, których od tego auta oczekiwałem! Spełnione oczekiwania w każdym calu.
5,0
~Fascynat
Seat Ateca
SUV Facelifting 1.5 EcoTSI 150KM 110kW
Tutaj Seat Ateca bije konkurencje na głowę...spokojnie może konkurować z premium Volvo czy Audi Nie przechyla na boki na zakrętach - duuuuży plus Ateca lepiej jeździ (moje subiektywne zdanie) od VOLVO XC, Skody Karoq i Tiguana - chyba najlepiej dobrane zawieszenie o środka ciężkości
4,0
~similar
Seat Ateca
SUV 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
nie płoży przodem, neutralny, ani nadsterowny, ani podsterowny - dość twardy - ale nie kosztem komfortu, przyjemny prześwit (20cm) pozwala na więcej w mieście i poza miastem. krawężniki, muldy, piasek, dziury - nie są mu straszne... Słabo wygląda ruszanie na lodzie zimą - brak napędu 4x4...
4,0
~Marol
Seat Ateca
SUV 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Dobrze zestawiony ani nie za twardy ani nie za miękki, kompromis bardzo dobrze sprawdzający się na drogach asfaltowych (w terenie nie testowałem jeszcze) W zakrętach i na lekkich nierównościach drogowych auto radzi sobie nadspodziewanie dobrze.
Dziennik kosztów dla Seat Ateca
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
7,1
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Kajetan
Seat Ateca
SUV 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Układ jezdny jest naprawdę dobry, zawieszenie jest sztywnie zestrojone, ale był to właśnie powód dla którego kupiłem to auto, gdyż prowadzi się świetnie, a zakręty pokonuje najlepiej ze swoich bezpośrednich konkurentów.
Seat Ateca