Szukaj

Lista ocen Seat Exeo (59) - Silnik

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Alex
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Jak na razie wszystko jest OK. Pokonałem 20 tys km w ciągu 8 miesięcy. Oleju nie bierze, nie dymi w ogóle i nie śmierdzi. Ma jednak ciut większe wibracje niż silnik VW 2.0tdi CR. Brak usterek w tym czasie. Jedynie to musiałem wymienić obydwa termostaty, ale w zimie i tak bardzo słabo się grzeje, a przy zjazdach z górki temperatura potrafi spaść, to samo dzieje się na postoju jak mamy poniżej 5°C. Wersja 143KM nie jest demonem prędkości, ale...
5,0
~PW
Seat Exeo
Sedan 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Stosunkowo dynamiczny, ale bez szaleństw. Dobry na trasę i do miasta. Bardzo oszczędny. Moje spalanie z cyklu mieszanego 50% ekspresówka / 50% miasto to 6,4L. Czego chcieć więcej? Doskonały "wół roboczy" na 5 i 6 biegu na drogach szybkiego ruchu można jechać całymi godzinami. Czasami mam wrażenie, że gdyby była taka możliwość objechałby kulę ziemską bez zatrzymania. Turbina wciąż sprawna i użytkowana w całym okresie bez problemów. Oczywiście...
5,0
~Henrys
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Nowy silnig 2.0CR mnie powalił ;-). Testowałem wczesniej pare dni 143 km ,ale zdecydowałem się na 170km za 2 tygodnie jade do ecusoftu na chip z gwarancja i bedzie około 200km i 400mn Nie wiem co to bedzie bo narazie 170 km w zupełności wystarcza(ale było od razu przy zakupie zaplaconeza chip wiec trzeba to zrobić). Poza osiągami praca tej jednosti to poezja zwłaszcza powyżej 3500 obr.(pasażerowie myśląze to benzynka) ahh ten pomruk.
4,0
~NK1
Seat Exeo
Sedan 1.8 20v Turbo 150KM 110kW
Kultowa już jednostka 1.8 Turbo 20v. Moc ( 150 KM) gwarantuje optymalne osiągi jak na samochód cechujący się takimi gabarytami, silnik jest dosyć elastyczny, choć naprawdę dynamiczny staję się po przekroczeniu 3 tyś. obrotów, niemniej nawet na niskich obrotach " nie zamula". Całkiem przyjemne brzmienie jak na 4-cylindry. Mój egzemplarz nie pobiera oleju. Jest dosyć oszczędny - 7-8 l przy spokojnej jeździe.
5,0
~Ojciec rodziny
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Silnik jest i cichszy i elastyczniejszy od mojego poprzedniego TDI. Technologia CR robi swoje. Pracuje bardziej miękko i lepiej się zbiera. 143 KM do tego auta w zupełności wystarczają do sprawnego i w miarę oszczednego poruszania się. Na autostradzie bez problemów i większego wysiłku można jeździć z prędkościami daleko przekraczającymi dopuszczalne normy. Wyprzedzanie tez bardzo sprawne.
4,0
~SSSSS
Seat Exeo
Sedan 1.8 20v Turbo 150KM 110kW
Kultura pracy ok, spalanie również, osiągi zadowalające, ogólnie wybrałem ten silnik gdyż nie dowierzam najnowszym konstrukcją typu TSI czy też TDI na common railu. Silnik 1.8T jest wiekowy, sprawdzony i można na nim polegać a tego od samochodu oczekiwałem. Jakby np VW w passacie nowym oferował tę właśnie jednostke napędową napewno wtedy bym kupił właśnie PASSATA.
4,0
~edmar_stacja_demontażu_pojazdów
Seat Exeo
ST 2.0 TSI 200KM 147kW
Przy 160 tys km słychać już było łańcuszek rozrządu , Oleju pił ok 1.5/2 l na 10 tys km . Nie jest tak idioto odporny jak 1.8 T ale gdy kupimy pewne auto ze sprawdzonym przebiegiem to nie trzeba się obawiać a historie o awaryjności bo ktoś gdzies kiedys slyszał a wujek brata ciotecznego kiedys takie miał i sie psuło można wsadzić między bajki ( BWE)
5,0
~Honoratek
Seat Exeo
Sedan 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Silnik turbodiesel 2.0 143KM to bajka. 2,3,4 w zasadzie bez różnicy. Przy 130 na szóstce czuć, że się przyspiesza. Wyprzedzanie to prawdziwa przyjemność. Praktycznie go nie słychać, samochód jest świetnie wyciszony. Sprzęgło tolerancyjne. Nie zdycha przy ruszaniu jak opel 1.3D. Gdybym miał wybrać jedną rzecz z auta to byłby to silnik.
3,0
~Sleppy
Seat Exeo
Sedan 1.6 MPi 102KM 75kW
Jest to niezawodny silnik 1,6, nic tylko lać benzynę, doskonale nadaje się do LPG. Niestety mocą - elastyczność nie powala, jeśli ktoś preferuje długie trasy i nie wymaga nagłego przyśpieszenia jest ok, jeśli lubi przycisnąć może się zawieść. Generalnie nie jest źle ale taki samochód zasługuje na więcej mocy.
Dziennik kosztów dla Seat Exeo
Średni koszt przejechania 100 km
47,50 zł
7,7
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Mateusz
Seat Exeo
ST 1.8 20v Turbo 150KM 110kW
legendarny, pancerny silnik 1.8T podatny na modyfikacje i nie sprawiający kłopotów w eksploatacji. części do tego silnika są tanie jak barszcz i jeśli nie oszczędzamy na na oleju i wymieniamy go co 10tys km to cieszymy się długowiecznością tego motoru
Seat Exeo