Szukaj

Lista ocen Seat Exeo ST (24) - Silnik

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Alex
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Jak na razie wszystko jest OK. Pokonałem 20 tys km w ciągu 8 miesięcy. Oleju nie bierze, nie dymi w ogóle i nie śmierdzi. Ma jednak ciut większe wibracje niż silnik VW 2.0tdi CR. Brak usterek w tym czasie. Jedynie to musiałem wymienić obydwa termostaty, ale w zimie i tak bardzo słabo się grzeje, a przy zjazdach z górki temperatura potrafi spaść, to samo dzieje się na postoju jak mamy poniżej 5°C. Wersja 143KM nie jest demonem prędkości, ale...
5,0
~Henrys
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Nowy silnig 2.0CR mnie powalił ;-). Testowałem wczesniej pare dni 143 km ,ale zdecydowałem się na 170km za 2 tygodnie jade do ecusoftu na chip z gwarancja i bedzie około 200km i 400mn Nie wiem co to bedzie bo narazie 170 km w zupełności wystarcza(ale było od razu przy zakupie zaplaconeza chip wiec trzeba to zrobić). Poza osiągami praca tej jednosti to poezja zwłaszcza powyżej 3500 obr.(pasażerowie myśląze to benzynka) ahh ten pomruk.
5,0
~Ojciec rodziny
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Silnik jest i cichszy i elastyczniejszy od mojego poprzedniego TDI. Technologia CR robi swoje. Pracuje bardziej miękko i lepiej się zbiera. 143 KM do tego auta w zupełności wystarczają do sprawnego i w miarę oszczednego poruszania się. Na autostradzie bez problemów i większego wysiłku można jeździć z prędkościami daleko przekraczającymi dopuszczalne normy. Wyprzedzanie tez bardzo sprawne.
4,0
~edmar_stacja_demontażu_pojazdów
Seat Exeo
ST 2.0 TSI 200KM 147kW
Przy 160 tys km słychać już było łańcuszek rozrządu , Oleju pił ok 1.5/2 l na 10 tys km . Nie jest tak idioto odporny jak 1.8 T ale gdy kupimy pewne auto ze sprawdzonym przebiegiem to nie trzeba się obawiać a historie o awaryjności bo ktoś gdzies kiedys slyszał a wujek brata ciotecznego kiedys takie miał i sie psuło można wsadzić między bajki ( BWE)
5,0
~Mateusz
Seat Exeo
ST 1.8 20v Turbo 150KM 110kW
legendarny, pancerny silnik 1.8T podatny na modyfikacje i nie sprawiający kłopotów w eksploatacji. części do tego silnika są tanie jak barszcz i jeśli nie oszczędzamy na na oleju i wymieniamy go co 10tys km to cieszymy się długowiecznością tego motoru
5,0
~Sebastian
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Duża moc i moment obrotowy pozwalają sprawnie jeździć autem. Silnik ładnie się wkręca, jest elastyczny a kulturą pracy znacznie przewyższa modele z pompowtryskiwaczami. Dla mnie super - mało pali, a wyprzedzanie i jazda po autostradach to sama przyjemność.
5,0
~tomasz
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Silnik elastyczny i cichy. Seat nie poszczędził środków na wyciszenie kabiny. Wg mnie jest lepiej niż w VW, o Skodzie nie mówiąc. Dla oszczędnych potrafi na 6 jechać 50km/h i się nie dusi.
5,0
~Sebastian
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Silnik pracuje bardzo cicho i spokojnie. Teraz widzę dlaczego od kilku lat dziennikarze krytykowali pompowtryski. Bardzo fajnie się rozpędza i pali mniej niż poprzednik (1,9 TDI po chipie do 140 KM).
5,0
~Kierowca
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Cicho, elastycznie i bardzo miękko pracujaca jednostka. CR w porównaniu do PD to skok o kilka klas do przodu - dobrze, że SEAT od razu wprowadził nowy silnik do tego modelu.
5,0
~Karolek
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Samochód w początkowym okresie brał ok 0,25 l oleju co 5 tys km. Obecnie nic nie dolewam poza płynem do spryskiwaczy.
Seat Exeo ST