Szukaj

Lista ocen Seat Ibiza III (312) - Silnik

Na liście zabraknie 221 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Leif Erikson
Seat Ibiza III
Hatchback 1.2 12V 64KM 47kW
To trzycylindrowiec, więc na początku trzeba się przyzwyczaić do jego pracy, jeśli wcześniej nie miało się okazji takim jeździć. Trochę się trzęsie, trochę "pyrczy", ale nie jest to uciążliwe. Na biegu jałowym jest cichutko. Rozrząd na łańcuchu, więc kompletnie bezobsługowy. Trzeba pamiętać tylko o oleju - ja wymieniam co 15000 km (w moim przypadku to około 1,5 roku jazdy) i wszystko działa bardzo fajnie. Nigdy nie trzeba było dolewać między...
3,0
~Mariusz
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 85KM 63kW
Kupiłem Ibizę IV, rok produkcji 2009! Nie prawdą jest, że była produkowana tylko do 2008 roku. Z powodu jej stlistyki nadwozia (2009 po liftingu- przód od modelu sportowego FR) i przede wszystki bezawaryjności przdłuzono jej produkcję do końca 2010 roku. Autko super! Wygląd perfect! Wnętrze bez zastrzezeń ze sportowymi elemntami; fotele, czerwone zegary. Radio firmowe z CD (mp3)= 8 głośników działa wybornuie. Małe zaastrzeznei to tylko...
2,0
~Krzysiek
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 85KM 63kW
Zakupiłem Seata Ibize 1.2 12V w Lublinie w firmie EuroMarketing.Na początku samochód sprawował sie dobrze,po krótkim przebiegu zapaliła sie sonda Lambla,jeździłem do serwisu ponad 70 razy!!!Na początku wyłańczali tylko ta kontrolke komputerem,potem wymieniali inne różne rzeczy,wkońcu zadzwoniłem do Seata do Warszawy do kierownictwa i zagroziłem że skieruje sprawe do sądu!Zostawili samochód na pare dni u siebie i wkońcu doszli że to katalizator...
4,0
~hitek
Seat Ibiza III
Hatchback 1.2 12V 64KM 47kW
Silnik 1.2 jest wysmienitym wyborem do miasta. W nim czuje sie najlepiej - przyspieszenie od zera do mandatu jest zadowalajace. Na trasie jest duzo gorzej. Brakuje mocy. Silnik ma tylko trzy cylindry i 12 zaworow. Lancuch rozrzadu i wymienny wklad filtra oleju a takze "bezposredni" zaplon obnizaja koszty jego obslugi do absolutnego minimum. Jednostka jako taka jest stosunkowo cicha (na wolnych obrotach na zewnatrz). Kultura pracy ujawnia ilosc...
4,0
~hitek
Seat Ibiza III
Hatchback 1.2 12V 64KM 47kW
Silnik 1.2 jest wysmienitym wyborem do miasta. W nim czuje sie najlepiej - przyspieszenie od zera do mandatu jest zadowalajace. Na trasie jest duzo gorzej. Brakuje mocy. Silnik ma tylko trzy cylindry i 12 zaworow. Lancuch rozrzadu i wymienny wklad filtra oleju a takze \"bezposredni\" zaplon obnizaja koszty jego obslugi do absolutnego minimum. Jednostka jako taka jest stosunkowo cicha (na wolnych obrotach na zewnatrz). Kultura pracy ujawnia...
4,0
~Pangia
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Silnik jak to mała benzyna – powyżej trzech tysięcy się rozkręca, choć tutaj akurat nie trwa to bardzo długo, bo odcięcie jest już przy 5800 obr./min. Da się jednak całkiem oszczędnie jechać, ponadto wbrew opiniom nie mam problemu z olejem – prawdę mówiąc to nawet już nie sprawdzam jego stanu, bo auto między przeglądami (wychodzi jakieś 7500 km rocznie) nie bierze dosłownie ani kropli oleju. Odkąd auto było kupione w 2012 roku, przejechane nim...
5,0
~Mario
Seat Ibiza III
Hatchback 1.2 12V 64KM 47kW
lubi wysokie obroty, lancuch rozrządu ,więc nie ma obawy o powazne awarie, nie wymaga szczególnego dbania, to nie fair przy tej niezawodnosci jednak swiece wymienilem po raz pierwszy od opuszczenia fabryki przy 120.000 km tylko dlatego ,ze mechanik stwierdzil ,ze fabryczne powinny byc wymienione... cóz - nic sie nie dzialo wiec po co? kontrola spalin wykazala normy dla nowego auta, olej wymieniam regularnie co 15.000km zawsze 10w 40. na 5biegu...
3,0
~LP
Seat Ibiza III
Hatchback 1.2 12V 64KM 47kW
Mnie nawet podoba sie dzwiek tego silniczka poza tym brak mu troche sily przy niskich obrotach ale to zrozumialem tylko 3 cylindry i 12 zaworow czyli stworzony do srednich i wysokich obrotow. Spalanie do 3 tys obr jest male powyzej juz za duze. auto kupione ze zniszczonym silnikiem, tzn lacuch rozrzadu przeskoczyl i wszystko sie zmielilo, powodem bylo montowanie za krótkiego napinacza lub slizgu łańcucha rozrządu co dawalo w/w efekt. Znam...
4,0
~p.m10@wp.pl
Seat Ibiza III
Hatchback 1.9 TDi 101KM 74kW
Trochę głośnawo, ale nie jest to klekot. Kultura bardzo fajna, od 1600rpm przyspiesza płynnie, dobrze wytrzymuje niskie i wysokie obroty (powiedzmy do 4000rpm). Nie ma prawa brać oleju ani zalać się olejem, nie można wlewać zbyt rzadkiego oleju - robi się głośny. Bardzo mocny - można się rozpędzić spokojnie do 200km/h. Za to w korku bez gazu toczy się bez problemu na 1,2 a nawet 3 biegu bez szarpania. - weryfikacja po kolejnych 50tys. km....
Dziennik kosztów dla Seat Ibiza III
Średni koszt przejechania 100 km
27,67 zł
6,0
l/100km
8,1
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Jakub
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 85KM 63kW
Mankamentem tych silników jest "piston slap", efektem jest stukanie tłoków wraz ze wzrostem obrotów. Powodem tego jest luz między tłokiem a cylindrem. Osobiście zrobiłem około 30 tyś km z tym dźwiękiem. Nie stwierdziłem nadmiernej konsumpcji oleju, rozwiązaniem problemu jest wymiana tłoków na takie z większą powierzchnią styku z cylindrem. Dynamika silnika jest ok, jest to wolnossące 1.4 więc nie można liczyć na niesamowite wrażenia, do...
Seat Ibiza III