Szukaj

Ocena kierowcy - Seat Ibiza II Hatchback Facelifting

Mich., 11 lat temu
Silnik 1.9 TDI 110KM 81kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 209 tys. km
Seat Ibiza II Hatchback Facelifting 1.9 TDI 110KM 81kW 1999-2001 - Oceń swoje auto
2,77
30% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Zostałem zaskoczony, ale negatywnie. Spodziewałem się tej słynnej, głoszonej przez wielu ludzi niezawodności i prestiżu gruby VAG, a samochód okazał się gorszy od Daewoo.
2,0
Całokształt
Ibizę miałem przez 2 lata, na szczęście udało mi się jej pozbyć. Auto miało tylko trzy plusy: 1. Elastyczność w trasie 2. Spalanie 3. Kolor (niespotykany, bardzo ładny turkusowy lakier) Reszta to same minusy, awaryjność, plastiki gorsze niż w Daewoo (mówię obiektywnie, miałem Nexię), trzeszczące, grzechoczące, piszczące wnętrze, problemy z odpalaniem w zimie, ogromna ilość małych usterek i inne rzeczy, o których nawet nie chcę pamiętać. To auto zniechęciło mnie do tego stopnia, że wolałem jeździć moim \'roboczym\' CC 700 niż tym padłem. Nigdy więcej VAGa.
Wrażenia
3,0
Silnik
Kultura pracy pozostawia wiele do życzenia. Klekotanie, jak to w każdym dieslu, jest do przeżycia, ale latająca deska rozdzielcza od drgań silnika to gruba przesada. Przyspieszenie i elastyczność jak najbardziej ok.
4,0
Skrzynia biegów
W miarę ok, minus to problemy z wrzuceniem wstecznego.
5,0
Układ jezdny
Sztywno zestrojony, dobrze trzyma się drogi, nie miałem zastrzeżeń.
Komfort
4,0
Widoczność
W porządku.
4,0
Ergonomia
Jak najbardziej ok, minus to przełącznik od komputera pokładowego umieszczony tam, gdzie powinien być przełącznik od tylnej wycieraczki0.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonała klimatyzacja i ogrzewanie.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo mało miejsca, miałem wrażenie, że w moim \'roboczym\' CC jest więcej miejsca z przodu niż w Ibizie.
1,0
Wyciszenie
Tragiczne pod względem wnętrza - wszystkie plastiki trzeszczą i piszczą po naciśnięciu ręką, o jeździe po dziurach nie wspominając. Co do wyciszenia samego silnika to jak na diesla było ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie dobre, ale jak na tak małe auto w dieslu powinno być lepsze. Do cen nie mam zastrzeżeń.
1,0
Stosunek jakość/cena
Jak każdy VW - cena jest przesadnie wygórowana. Te samochody powinny kosztować dwa razy mniej, bo nie oferują zbyt dużo.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
TRAGEDIA! Ciągle psujące się pierdoły typu: czujnik temp. zewnętrznej, spryskiwacz tylnej szyby, pękające plastiki wewnątrz, łamiące się klamki wewnętrzne, radio (wyświetlacz), przepływomierz itd.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Również tragedia, ciągle zacierające się łopatki turbiny, wywalanie błędu i wprowadzanie silnika w tryb awaryjny, nagłe spadki mocy, problemy z lejącym EGRem. Natomiast po przebiegu 190000km musiałem wymienić silnik (pęknięty wał korbowy).

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Seat Ibiza II Hatchback Facelifting 1.9 TDI 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Seat Ibiza II Hatchback Facelifting