Szukaj

Lista ocen Seat Ibiza V (16) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Michal J.
Hatchback 5d 1.5 TSI 150KM 110kW
Seat Ibiza V
Bardzo atrakcyjny układ jezdny ale nie idealny. Na spowalniaczach jeżdzę wolno (zawsze). z początku wydawało mi się że jest za miękko i jest miękko jak jedziemy nie za sybko, po spowalniaczacz... jeśli jednak trafimy na dziury nawet płytkie, kiepską drogę... to szybko zmieniamy zdanie że twardo... czyli fajnie. bo zawieszenie sztywne ale można komfortowo po mieście jeżdzić byle omijać studzienki. prowadzenie w zakrętach? trudno powiedzieć bo...
5,0
~KPSL
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Seat Ibiza V
Tutaj wszystko idealnie zestrojone, jak w najlepszym szwajcarskim zegarku. Wspomaganie działa bardzo dobrze, kręcenie kierownicą sprawia przyjemność i nie trzeba się nakręcić jak w tirze. Mam utwardzone zawieszenie (Wersja FR) i bałem się o plomby w zębach, ale miło się zaskoczyłem - dziury wybiera po cichu i na progach nie bolą plecy. W zestawieniu z niskoprofilowymi oponami w zakrętach samochód zachowuje się jak na kleju! Tutaj zdecydowane i...
5,0
~Regon
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Seat Ibiza V
Ogólnie układ jezdny bardzo mi się podoba - dobrze trzyma w zakrętach, zawieszenie jest zestrojone też jak dla mnie idealnie - nie za twardo i nie za miękko. Przyznać przy tym muszę, że przy ostrej jeździe Fiesta wypada nieco lepiej. Jednak kupując samochód "na co dzień" nie planuję nim jazdy sportowej - dlatego też oceniam układ jezdny w Ibizie na "piątkę"
Dziennik kosztów dla Seat Ibiza V
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Maksu
Hatchback 5d 1.5 TSI 150KM 110kW
Seat Ibiza V
Jak na segment B samochod prowadzi sie bardzo dobrze, ciezko wyprowadzic go z rownowagi. Mam wersje FR z 17" kolami - wg mnie mniejsze by pogorszyly wlasciwosci jezdne a wieksze potegowaly by nieprzyjemne odczucia na dziurach. Na 17 jest w sam raz - na dziurach nie wypadaja plomby a i profil jest 45". Nie warto brac 18 do tak malego auta.
4,0
~Lorien
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Seat Ibiza V
Samochód w wersji Style więc podstawowa wersja - zawieszenie nie lubi nierówności poprzecznych. Oprócz tego na dobrej jakości drodze trzyma się jak przyklejone. W wyższych wersjach np FR można domówić adaptacyjne zawieszenie Dual Drive - warto dopłacić. Jeździłem na demówce i jest różnica.
5,0
~Krzysztof
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Seat Ibiza V
Auto pewne i bezpieczne w prowadzeniu. Zadziorne nastawy zawieszenia aż proszą się o szybsze pokonywanie zakrętów a układ kierowniczy cieszy precyzja i idealnie (jak dla mnie) wyważoną siłą wspomagania
5,0
~Michał
Hatchback 5d 1.5 TSI 150KM 110kW
Seat Ibiza V
Dość twarde zawieszenie, odczuwalne na drogach o gorszej nawierzchni. Na trasie dobrze trzyma się drogi i świetnie reaguje na ruchy kierownicą (nawet w trybie comfort)
5,0
~Mirosław
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Seat Ibiza V
Sama przyjemność. Prowadzenie sportowe. Zawieszenie jak po sznurku. Trzeba zwalniać na poprzecznych nierownosciach i to mocno. Doskonale trzyma się drogi ciężko zerwać przyczepność.
5,0
~Maciej
Hatchback 5d 1.5 TSI 150KM 110kW
Seat Ibiza V
Ibiza FR z zawieszeniem sportowym trzyma się drogi obłędnie. Nie straszne są jej zakręty i wiraże. Nawet się nie ugnie. Sztywny bolid idealny do polatania szybciej i spokojnej jazdy.
5,0
~Andrzej
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Seat Ibiza V
wyróżnia się - szybki i precyzyjny mimo że to autko miejskie i kierownica chodzi bardzo lekko. Czuć znakomicie auto podczas zakrętów. Generalnie wysoka frajda z prowadzenia.
Seat Ibiza V