Szukaj

Ocena kierowcy - Seat Ibiza V

Mirosław, 1 miesiąc temu
Silnik 1.0 TSI 95KM 70kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Seat Ibiza V 1.0 TSI 95KM 70kW od 2017 - Oceń swoje auto
4,71
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Po przez długie przełożenia jest bardzo cichy nisko się kręci przez co również ma niskie spalanie o jak mniemam mniej dostanie w kość. Bardzo dynamiczny. Auto jest lekkie silnik ten pakują do znacznie cięższych aut co potwierdza ta tezę.
Zawieszenie : Ja na te klasę bije konkurencję.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Narazie brak.
5,0
Całokształt
Świetne auto. Mało minusów. Bije konkurencję. Ktoś tam pisał o fiescie jest znacznie mniejsza. A polo nie jeździ tak sportowo. Skoda gorzej wykonana brzydkie zegary w seacie sportowe. Więcej konkurentów nie ma. To auto ma charakter i dusze. Polecam gorąco zakochałem się od 1 wejrzenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
To największy plus. Dynamiczny ekonomiczny elastyczny. Długie biegi przez co jeździ się na niskich obrotach. Niskie spalanie. Polecam użytkować przy 2000-4000 obrotów. Wrzucać bieg tak by zawsze bylo 2000 wtedy brak turbo dziury i od razu maksymalna moc. Powyżej uważam nie ma sensu spada moc. A rośnie zużycie.
4,0
Skrzynia biegów
Powiedziałbym że biegi wyskakują same wręcz zabiera nam je z ręki przed wrzuceniem. Niestety wsteczny nie wchodzi zawsze to jedyny minus ale uważam że poważny w nowym aucie.
5,0
Układ jezdny
Sama przyjemność. Prowadzenie sportowe. Zawieszenie jak po sznurku. Trzeba zwalniać na poprzecznych nierownosciach i to mocno. Doskonale trzyma się drogi ciężko zerwać przyczepność.
4,0
Karoseria
Mięciutka jak poduszka ale co zrobić takie normy teraz. Lakier z brzegów drzwi już lekko schodzi pewnie raz nie zauważyłem.
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie ok. Nie widzę minusów. Po za tym polecam czujniki z tylu.
5,0
Ergonomia
Bajka. Ascetyczny wygląd niby mało guzików itp. Ale po chwili okazuje się że wszystko jest pod ręką i niczego nie brakuje.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby dobrze się dopasowują. W zimie szybko się grzeje kabina. W lecie chyba ciut lepiej mogło by być. Klimatyzacja prawie w ogóle nie zabiera mocy silnika.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
184 wzrostu bez problemów mieszcze się na wszystkich fotelach za sobą również bez dotykania czegokolwiek. Bagażnik również jeden z największych w klasie. Auto poprzez nową platformę urosło nawet na szerokość.
5,0
Wyciszenie
Jak na klasa B bajka przy 150 km/h 3300 obrotów silnika . Aerodynamika też super. Radia da się słuchać bez problemu przy wyższych prędkościach w jednej trzeciej skali co również to potwierdza. Spróbujcie tak zrobić w swoich wyższych klasach :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie średnie od początku zakupu nieco powyżej 6 litrów przy dynamicznej jeździe. Ubezpieczenie mniejsze zważywszy na pojemność.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mankamentem w jakości są twarde materiały chociaż mi to nie przeszkadza.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie brak usterek. Dwie akcje serwisowe szybko usunięte w aso.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 95KM 70kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Seat Ibiza V 1.0 TSI 95KM 70kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Seat Ibiza V