Szukaj

Lista ocen Seat Leon I Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW 1999-2005 (63) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 94 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~mlody
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Na początku poszła uszczelka pod glowicą, ale zawsze jak się kupuje samochód z drugiej reki trzeba wziąć ewentualne naprawy pod uwagę, wszak nikt nie sprzedaje idealnego samochodu:) Po tej naprawie tylko leje on i odpukać nic nie naprawiam. Należy dbać o turbinę, która jest kosztowna w naprawie. Po dłuższej jeździe nie wolno gasić od razu auta, i czasem przegonić go szybciej bo inaczej będą zapiekać się łopatki od turbiny;)
4,0
~Czarny
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
kabel od alternatora do akumulatora - kilku mechanikow niepotrafilo zdiagnozowac usterki. rozrusznik niechcial czasem zakrecic bo owy kabel robil przeciazenie i niebylo chcilami pradu / slabo tez ladowal. wymienilem rozrusznik i akumulator i do piero po tym okazalo sie ze to ten kabel. ( groby czarny) sie wylalil w srodku.
4,0
~V
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Nic poważnego do tej pory. Od 120 do 165 tys. żadnych poważnych usterek. Byłem na diagnostyce turbiny, bo czasami potrafiła przeładować. Po regulacji tzw. gruszki od sterowania turbiną jak na razie bez problemów. Jako poważną usterkę wpiszę problem z przeciekaniem drzwi. Sam tego właśnie doświadczam i jest to dla mnie poważna wada.
4,0
~qverty1
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Wymieniono sprzęgło i koło dwumasowe już po 42 tysiącach km przebiegu. Oprócz tego trzeba było wymienić pęknięta miskę olejową. Obie usterki spowodowane raczej sposem jazdy poprzedniego użytkownika niż wadami fabrycznymi auta. Jednak zużycie kół dwumasowych w tych autach to chyba najczęstsza usterka.
4,0
~VooDoo
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
jest w miarę ok. zawieszenie w normie. Musiałem przerdzewiałą chłodnicę wymieniać ale to jest norma w tej wersji, koszt nieduży bo za część około 180zł a za całość zapłaciłem 220zł u znajomego mechanika, mimo tego, że było trochę z tym zabawy.
4,0
~wkdk@wp.pl
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Od stanu polskich dróg musiałem wymienić: - tuleje belki tylnej (koszt ASO - 300 zł) - guma na przegub (koszt ASO - 150 zł) ASO jest straszliwie drogie, więc postanowiłem zlecić te naprawy mojemu koledze, który zrobił to za mniej niż połowe tych cen :)
1,0
~Marcin
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
No cóż tu mam wiele do życzenia, trafiłem na wadliwą turbosrężekę i pompe paliwa niestety to już nie ten 1,9 Tdi co 5 lat temu, pozmieniali kilka niezawadnych rozwiązań na nowsze, niestety ze skodą na jakości, to jedyny wielki minus tego samochodu.
4,0
~Użytkownik
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
słaby początek po zakupie, okazało się po dużych opadach, woda się zbiera z lewej strony pod dywanikami, dodatkowe uszczelnienie przednich i tylnych drzwi. Kłopot z turbiną o którym wspomniałem wcześniej, poza tym super :)
3,0
~harnas
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Kilka krotna awaria braku mocy silnika i trudna do zlokalizowania nawet przez serwis.Silnik przy raptownym przyspieszniu zwolni moc silnika .Po zgaszeniu i uruchomieniu jedzie normalnie.Wymieniono zawór na turbinie lecz bez poprawy.
Dziennik kosztów dla Seat Leon I Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~sruba
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Zaliczyłem jedną poważną awarię, ale przyczyną było - jak przypuszczam - kiepskie paliwo. Poza tym - brak. Tylko temat eksploatacyjne (klocki, olej, filtry, elementy zawieszenia)
Seat Leon I Hatchback