Szukaj

Lista ocen Seat Leon III (175) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 51 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Bartek
Seat Leon III
CUPRA ST Facelifting 2.0 TSI 300KM 221kW
Tutaj muszę oddać hołd Subaru WRX STI i audi S4 ze sportowym mechanizmem różnicowym, że te auta posiadają lepsze układy jezdne, mówię tu głównie o przełożeniu napędu. Ideałem byłaby Cupra bardziej preferująca tylną oś niż przednią, z napędem 4x4 z Audi (ze sportowym dyferencjałem) lub Subaru lub gdyby dodali chociaż mechaniczny mechanizm różnicowy z przodu zamiast tego elektronicznego dziadostwa XDS. Z drugiej strony tam są stałe napędy na 4...
4,0
~baka1408
Seat Leon III
CUPRA 5d 2.0 TSI 280KM 206kW
Ciężko oceniać ten element - nie wiadomo bowiem czy odnieść się do świetnego, niesamowicie precyzyjnego i bezpośredniego a jednocześnie niemęczącego kierowcy układu kierowniczego, do świetnie trzymającego w zakrętach zawieszenia i rozkładu masy samochodu, dzięki któremu czuć auto i na suchej nawierzchni nie sposób wyprowadzić je z równowagi, czy też do kiepskiej jakości resorowania i komfortu podczas jazdy po nierównościach. Trudno oczekiwać...
4,0
~Dedis
Seat Leon III
CUPRA ST Facelifting 2.0 TSI 290KM 213kW
Oceniłem wysoko dlatego, że wiedziałem co kupuję - auto mimo 19stek jest naprawdę komfortowe w trybie comfort (jest dużo większy komfort niż w zwykłym civicu "ufo2" na 17"). Jest sprężyście, ale nie twardo (dopiero większa dziura bardzo szybko "zamyka" skok amortyzatora). Auto idzie płasko, stabilnie i nie kołysze w żadnym trybie. ALE nawet w trybie cupra (kiedy jest już twardo) auto dalej nie "idzie" za kierownicą (z progresywnym przełożeniem...
4,0
~Marcin
Seat Leon III
CUPRA 5d 2.0 TSI 280KM 206kW
Zawieszenie ma sportowy charakter, ale dzięki możliwości zmiany siły tłumienia amortyzatorów, jest użyteczne w jeździe na co dzień. Przyznaję, że standardowy Leon daje więcej komfortu w czasie jazdy, ale powiedzmy sobie szczerze. Jak na tak ostre auto, posadzone dodatkowo na 19-calowych felgach, jest naprawdę dobrze. Powiem tak, wożę nim dzieci do szkoły i nie narzekają. Jest jeszcze kwesta przedniego napędu. Ja wiem, że dzięki temu auto jest...
5,0
~Michaś
Seat Leon III
X-Perience 1.8 TSI 180KM 132kW
w porownaniu z poprzednimi samochodami, bardziej zrownowazony bez wyraznej tendencji do podsterownosci; dobrze sie slucha, niemniej jezdze praktycznie wyłacznie na trybie indywidualnym: sportowym zawieszeniu, przy comfort nie umiem prowadzić na trasie; pewnosc w zimie dzieki 4x4; uwaga: w nowych poliftingiwych wersjach na rynek PL nie ma DCC, wiec cieszy mnie wybor roznej twardosci w zal od podłoza na wersji z 2016; wygodna fajna kierownica i...
2,0
~Taavetti
Seat Leon III
Hatchback 1.4 TSI 125KM 92kW
Zawieszenie od nowości jest bardzo głośne - skrzypi jak stary tapczan na poprzecznych nierównościach. Przy skręconych kołach głuche chrzęsty, pomimo że wszystko jest sprawne. Zawieszenie jest bardzo twarde i sprawdza się jedynie na autostradzie. W mieście można sobie połamać zęby na nierównościach. Spokojny przejazd przez progi zwalniające i zapadnięte studzienki jest okupiony solidnymi wstrząsami i hałasem. Przy ostrożnej jeździe już...
4,0
~Jakub
Seat Leon III
Hatchback Facelifting 1.5 EcoTSI 130KM 96kW
Bardzo precyzyjne i pewne prowadzenie. Jak już pisałem w poprzedniej opinii, wielkim plusem jest elektroniczna szpera XDS która w bardzo skuteczny sposób zacieśnia łuki. Trzeba się przyzwyczaić do działania tego systemu. Podczas szybkiego pokonywania łuku i uciekania przodu należy dodać jeszcze więcej gazu, a nie odpuścić. System w tedy zacznie nam wyprowadzać auto - efekt do złudzenia przypominający dołączenie napędu na tylną oś. Odbieram...
5,0
~Buktop
Seat Leon III
ST 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Jeden z mocniejszych atutów Leona. Posiadam wersję FR (planowałem wersję style), która charakteryzuje się odrobinę sztywniejszym zawieszeniem i bardziej precyzyjnym układem kierowniczym. W praktyce sztywność jest niewyczuwalna względem innych wersji (np. style), a prowadzenie jest jednak lepsze (układ więcej oddaje komunikatów przy prowadzeniu). Jeżeli miałbym ocenić sztywność zawieszenia to dałbym ocenę średnią (tj. pomiędzy miękkie, a...
5,0
~Grzegorz
Seat Leon III
ST 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
W porównaniu do aut którymi jeździłem jest najlepszy! Jak już pisałem jeździłem golfem 7 z zawieszeniem wielowahaczowym z tyłu to przy prędkości 170 km już miałem piórnik przed oczami :) w Seacie i 200 nie straszne.pięknie trzyma się drogi. Jedynie współczuję tym którzy nie mają możliwości zmiany charakterystyki układu wspomagania bo to wpływa diametralnie na sposób prowadzenia auta.Wersja FR ma to w standardzie.Co do tylnego zawieszenia z...
Dziennik kosztów dla Seat Leon III
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
5,9
l/100km
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Jakub
Seat Leon III
Hatchback Facelifting 1.5 EcoTSI 130KM 96kW
Tutaj tez bardzo pozytywnie zostalem zaskoczony. Auto jest obniżone i usztywnione, ale mimo to jest zaskakująco komfortowe. Poprzeczne nierówności wybiera świetnie. Z zawieszenie nie dobiegają żadne odgłosy. Nie dobija. Nie podskakuje jak taczka. Nie będę już wspominał jak prowadzi się w zakrętach. Elektroniczna szpera XDS - coś niesamowitego. Niby prosty mechanizm a daje duże poczucie pewności i bezpieczeństwa na drodze. Moim zdaniem powinno...
Seat Leon III