Szukaj

Lista ocen Skoda 105 II (71) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 88 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~damiann11@wp.pl
Skoda 105 II
Sedan 1.2 120 L 48KM 35kW
przegrzewanie się silnika to jest zmora każdej skody z silnikiem z tyłu, praktycznie uszczelka pod głowicą przepala się co 10- 15 tys, przegrzewanie się silnika było głównym powodem przerw w podróży ( wywiercenie dziurki 0,3 cm w termostacie zmieniło to diametralnie od tej pory silnik się nie zagotował ani razu, teraz już nie mam tego samochodu ale sprzedałem go znajomemu i on wstawił niemodyfikowany termostat i znowu problem gotowania zaczął...
3,0
~darek
Skoda 105 II
Sedan 1.2 120 L 52KM 38kW
Termostat (w lecie obowiązkowo wozić trzeba 5L wody w zapasie:)) , uszczelka pod glowicą pada. Jak chodzi to chodzi... jak coś padnie to zaraz po tym lawinowo nieszczęścia sie sypią. By cokolwiek pod autem odkręcić trzeba się nieźle nakąbinować (śruby zapieczone, obrobione, zardzewiałe....) jak to w starych pojazdach.
2,0
~arg.
Skoda 105 II
Sedan 1.2 120 L 52KM 38kW
Mam ciągłe kłopoty z chłodzeniem. Stanie latem w korku, zazwyczaj kończy się bulgotem. Termostat był wymieniany chyba z 10 razy. Jazda latem w ścisku to dla mnie zawsze stres. Auto miało już remont silnika. Właściwie wciąż coś szwankuje i za dużo mnie to już kosztuje. Może przydałby się nowy, kolejny już, mechanik.
4,0
~Edek z Mladej Boleslav
Skoda 105 II
Sedan 1.2 120 L 48KM 35kW
Raz urwałem na jakimś głazie leżącym na drodze wspornik z pod miski olejowej. Odpadły mi drzwi, słupki pod zawiasami zostały przeżarte przez rdze. Generalka przy 90 tysiakach Następną prorokuje na 170 - 180 tys. Ale w którym innym aucie można zrobić generalke za 500 złociszy?
3,0
~bastus@pf.pl
Skoda 105 II
Sedan 1.2 120 GLS 58KM 43kW
tak - potwierdzam łańcuch rozrządu i jeszcze np. rura wydechowa która potrafi przerdzewieć w ciągu jednego sezonu. Na usprawiedliwienie mogę napisać że części te w większości nie są oryginalne lecz produkowane przez małe krajowe zakłady z bardzo kiepskich materiałów.
5,0
~taxi9608
Skoda 105 II
Sedan 1.0 105 S,L,LS 46KM 34kW
Jak wyżej: jak coś nie ma się zepsuć, to się po prostu nie psuje. Wystarczy przestrzegać zaleceń producenta, to co trzeba w czas wymienić i mamy auto niezawodne. A i nie zapominajmy o dolewaniu dodatku do benzyny- koszt naprawy glowicy naprawdę spory.
3,0
~foraq
Skoda 105 II
Sedan 1.2 120 L 48KM 35kW
Problemem jest głowica - nie można zapomnieć o dodatku do benzyny bo czeka nas inaczej dużo roboty;) Jeśli ktoś ma problem z termostatem wystarczy kupić francuzki za 30 zł i mamy problem z głowy (polskie i niemieckie to lipa...)
1,0
~misiek
Skoda 105 II
Sedan 1.0 105 S,L,LS 46KM 34kW
odpadla mi do dzis nie wiem jakim cudem skrzynia biegow, codziennie przez okres pol roku urywala mi sie linka gazu jak mi prad nawalil to szukalem akumulatora z godzine sprzeglo sie posypalo chlodnica i jej obieg pare razy rozszczelnialy sie
4,0
~hansior@poczta.onet.pl
Skoda 105 II
Sedan 1.2 120 L 48KM 35kW
Wyłączając słynne odpadające koła duży plus. Wystarczy troszkę od czasu do czasu zadbać o silnik, a zrobi i 250 tys bez remontu (fakt sprawdzony na własne oczy - ojciec ma 105L 1983 od nowości, ma właśnie taki przebieg i jedynie drobne naprawy silnika)
2,0
~Rzezniol
Skoda 105 II
Sedan 1.2 120 L 48KM 35kW
Już 2 razy przytrafilo mi sie zeranie tylnej półosi co się równa odpadnięcie koła ( mam w tego typu samochodach starz okolo 200 tys km) niebezpieczne zdarzenie ... trzeba zwracac uwagę na luz połączenia beben - oś.
Skoda 105 II