Szukaj

Lista ocen Skoda 105 II (87) - Silnik

Na liście zabraknie 72 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~BB
Skoda 105 II
Sedan 1.0 105 S,L,LS 46KM 34kW
No cóż.. rewelacji nie ma - jak się jeździ dynamicznie to sporo pali, a jak chce się żeby mało paliło - to prawie nie ma osiągów. Jedyna zaleta że puki co pod każdą góre wyjechałem (w Polsce i Czechach). Chłodnica z przodu powoduje że silnik nie przegrzewa się - lepiej układ odprowadza ciepło - część ciepła ucieka przez rury idące pod podwoziem. Plus za fajny odgłos pracy - mi się podoba, szczególnie jak sie zamontuje inną końcówkę na wydech...
4,0
~taxi9608
Skoda 105 II
Sedan 1.0 105 S,L,LS 46KM 34kW
Biorąc pod uwagę wiek pojazdu, najsłabszą wersję i fakt, że to kultowy, niewysilony OHV rodem z lat 60-tych- naprawdę porządna jednostka! Jedyne czego brakuje to mocy, (tu przydałby sie 130L...) choć umiejętna obsługa potrafi zaskoczyć. Za to dżwięk silnika niesamowity! Jak w reklamie- są rzeczy, których nie kupisz za żadne pieniądze. Dodatkowo wspomniany brak mocy musisz rekompensować ostrym deptaniem gazu- a wtedy ryk silnika staje się...
2,0
~speedamianex
Skoda 105 II
Sedan 1.0 105 S,L,LS 46KM 34kW
ojojoj!! przeciez ten wynalazek z tylu to istna porazka!! chcac go rano odpalic gdy jest zimny trzeba najpierw z 30 min poswiecic na podgrzanie swiec nad kuchenka gazowa, a potem pchac ze 300m az zacznie lapac na ssaniu. przy dobrych ukladach po 2 godz jest gotowy do jazdy. ale gdyby sie udalo (malo prawdopobne) odpalic go wczesniej to przy ruszaniu gaz do dechy i powolutku sprzeglo zeby nie zgasl
1,0
~trybun ludu
Skoda 105 II
Sedan 1.0 105 S,L,LS 46KM 34kW
na zimnym silniku przy probie startu z miejsca trzeba dac 50% gazu i baaaardzo wolno puszczac sprzeglo zeby nie zgasl. elastycznosci nie stwierdzilem. roznica w jezdzie na 3 i 4 biegu jest tylko w spalaniu - jesli nie wyjedziesz pod gore na 4 to na 3 tez nie da rady. wyprzedzac mozna tylko rowery i to pod warunkiem ze to nie tandem. przez okragly rok trzeba jezdzic na ssaniu. silnik na oko 300% za slaby.
5,0
~Gienek
Skoda 105 II
Sedan 1.2 120 L 48KM 35kW
Silnik ma niepowtarzalne brzmienie, ale pod warunkiem, że mamy dobrze ustawiony zapłon, zawory i rozrząd w nienagannym stanie. Wówczas do setki wykręciłem w 17,2 sekundy na seryjnym silniku, a v max jaką osiągnąłem na drodze ekspresowej jadąc z Gdańska to 160 km/h. Silnik jest w idealnym stanie.
2,0
~Bushman
Skoda 105 II
Sedan 1.2 120 L 48KM 35kW
Silnik jakby miał z 10-20 KM więcej to byłoby miło. W takiej wersji jak jest, wyprzedzanie na trasie jest raczej mało bezpieczne. Poza tym silnik z tyłu powoduje sporo problemów (złe wyważenie auta, duuużo płynu chłodniczego - ponad 10L!! i co za tym idzie dużo rurek, wężyków, które auto tu i tam.
4,0
~Nico - Paweł K.
Skoda 105 II
Sedan 1.2 120 L 48KM 35kW
Jak na auto z lat 80-tych, dobrze wyregulowany silnik na wolnych obrotach oraz w ruchu miejskim pracuje w miarę cichutko. Jednak problemy zaczynają się gdy trzeba wykrzesać więcej mocy (np. wyprzedzanie na trasie). Wtedy robi się głośno ale zawsze można wrzucić na 5-ty bieg i problem znika ;D
4,0
~piomo
Skoda 105 II
Sedan 1.2 120 L 52KM 38kW
Silnik chodzi calkiem dobrze. Dysponuje bardzo dobrym przyspieszeniem na 3 biegu (na 2 oczysiscie tym bardziej). Predkosc maksymalna na mojej Skodovce to 140 km/h (bez zadnych przerobek...). Nie mam zbytnich zastrzezen, moze poza elastycznoscia na 4 (szczegolnie przy niskich obrotach...)
4,0
~Skoda
Skoda 105 II
Sedan 1.0 105 S,L,LS 46KM 34kW
Silnik, prosty jak budowa cepa. Bezproblemowo mozna naprawić każdą usterkę samemu. Wadą jest to, ze auto nie posiada wtrysku, i zanim zassie paliwo, trzeba troszke go pokrecic, wszystko zalezy od pompy paliwowej(ktora mozna pompowac recznie).
4,0
~kropa
Skoda 105 II
Sedan 1.0 105 S,L,LS 46KM 34kW
silnik nie przechodzil remontu, niskie obroty kolo 800 - chodzi rowno. w silne mrozy (-20C) nie zapala. poza tym jak na ten wiek to wszystko gra, nie lubi natomiast postoju w korkach - przegrzewa sie momentalnie. niski stopien sprezania - 8,5
Skoda 105 II