drązki i gumy stabilizatorów przednich praktycznie trzeba wymieniac co 30 000km, twierdza ze to wina dróg ale, ja jestem innego zdania
po 50 000 km generalny remont skrzyni biegów, zaczyna sie nie pozornie od malutkich problemów ze zmiana biegow, nie słuchajcie w serwisie ze to wina bo samochód jest zimny i ze tak ma byc, zalezy im na tym zeby przetrwac okres gwarancji, a pózniej was skasuja odpowiednio
Wrażenia
4,0
Silnik
jedyna rzecz do której nie mam zastrzezeń
2,0
Skrzynia biegów
po 60000 miałem generalny remont, który zreszta w serwisie spieprzyli i czeka mnie jeszcze jeden
1,0
Układ jezdny
ciagle usterki przedniego zawieszenia, końcówki drązka, a co najgorsze to ze przy 90000 musiałem wymienić cały układ kierwoniczy co kosztuje 3000 zł, plus ze jest objety gwarancja do 100000
Komfort
4,0
Widoczność
bez zarzutu
3,0
Ergonomia
nie mam zdania
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylator psuje sie co 50 000 km
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przy wzroscie 195cm nie jest to najwygodniejsze auto ale i tak chyba najlepsze w swojej klasie
3,0
Wyciszenie
ok w tdi słychac gwizd sprężarki, piękny odgłos
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przekłamane dane, a po tuningu pali ok 7.2 na 100 km
3,0
Stosunek jakość/cena
mogła by byc tańsza albo lepiej wyposazon np w esp i klimatronik