Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Fabia I Kombi

DS, 15 lat temu
Silnik 1.4 TDI 75KM 55kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 126 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI 75KM 55kW 2003-2006 - Oceń swoje auto
3,77
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Te 75KM w ponad tonowym aucie naprawdę potrafi ładnie przyspieszyć.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : rdza na 2 elementach (usunięta na gwarancji)
4,0
Całokształt
Auto bez fajerwerków. Typowy muł roboczy. Nie jest piękny ale robi swoje. W wersji 1,4 TDI auto raczej dla ludzi lubiących jeździć spokojnie. Pozwala na sprawne przyspieszanie do 100-120 km/h. Wystarcza to do bezstresowego wyprzedania pojazdów jadących z prędkością 100 km/h.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik ..... to najbardziej kontrowersyjna część tego auta. Ma niską kulturę pracy (3 gary), jest głośny, elastyczność jak na diesla taka sobie. Z drugiej strony zapewnia dobra dynamikę (jak na swoje 75 koni). To są prawdzie konie a nie kucyki ja w większości benzyniaków. Ponadto nie dużo pali. Na trasie przeciętnie 4,3 ale superoszczędny może zmieścić się czasem w 3,8 l/100
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Prowadzi się dobrze i stabilnie. W wersji kombi podczas szybkiego pokonywania zakrętów ma się uczucie że buda chce się przechylić ale koła trzymają się podłoża stabilnie. Gorzej z kulturą pracy zawieszenia i jego żywotnością. Głownie chodzi o te tuleje wahaczy.
Komfort
4,0
Widoczność
Wersja kombi więc nie należy się spodziewać rewelacyjnej widoczności do tyłu ale nie jest źle.
5,0
Ergonomia
Wszystko proste jak budowa cepa.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie jestem do końca zadowolony z ogrzewania. Trudno go ustawić. Temperatura grzania często się zmienia i trzeba zmieniać ustawienia pokrętła. Z wentylacją w moich poprzednich autach też było lepiej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto klasy B to całkiem dobrze. Ajaki duży bagaznik.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie za słabe do głośnego silnika 1,4TDI. Jest cicho gdy obroty silnika działają w przedziale 2000-2500. W innych hałas przeszkadza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa jest bardzo niskie. Trochę gorzej z częściami i przeglądami. O ile części do zawieszenia, filtry są na akceptowalnym poziomie to w przypadku elementów silnika są bardzo drogie. Wymiana rozrządu to koszt około 800-1000 zł (nie w aso)
3,0
Stosunek jakość/cena
Chociaż to niezły samochód to jednak kosztuje w zakupie więcej niż powinien (patrząc na wyposażenie i możliwości).
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Gdyby nie rdza byłoby doskonale.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDI 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Fabia I Kombi 1.4 TDI 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Fabia I Kombi