Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia I (1155) - Silnik

Na liście zabraknie 936 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~kierowca
Skoda Fabia I
Kombi 1.2 i 64KM 47kW
Powiem tak. Wybierajc silnik 1.2 64KM sugerowalem sie glownie tym ze jest tanszy, mniej pali i mniejsze beda oplaty (OC). Bo na poczatku myslalem o 1.4 75KM. Wybralem jednak ten 1.2 i teraz zaluje tego i pluje sobie w twarz ze nie wzialem tego 1.4 tak jak mowili mi znajomi. Na jezdzie probnej jezdzilem tym 1.2 54KM i byl super, ale jezdzilem heczbekiem a kupilem Kombi! Jest fatalnie, silnik jest glosny a rusza jak niewydojona krowa! Producent...
5,0
~kierowca testowy
Skoda Fabia I
Hatchback 1.2 i 64KM 47kW
Moja wypowiedz kieruje pod katem wypowiedzi kierowcy ktory bardzo skrytykowal silnik 1.2HTP 64KM. Natomiast polecal silnik 1.4MPI 75KM. Otoz oba te silniki maja swoje wady i zalety jednak prawda jest ze silnik 1.4MPI 75KM pali mniej niz 1.2HTP 64KM. wbrew zapewnieniom producenta ktory twierdzi ze jest odwrotnie. Juz wyjasniam dlaczego tak jest. Otoz wersja 1.4 posiada nie pieciostopniowa lecz szesciostopniowa skrzynie biegow! A to ma ogromny...
4,0
~radiozet@poczta.onet.pl
Skoda Fabia I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Skoda Fabia 1,2 HTP RUN 54km. Rok 2003. Przejechane 22 tys.km. Krótko: Jak za te pieniądze to bardzo przyzwoite auto. Świetnie działające zmienne elektryczno-hydrauliczne wspomaganie, wbrew pozorom bardzo elastyczny, cichy silniczek. Zamiast 18,4 sek do setki, po dobrym dotarciu około 15 sek. Dobre zawiesznie. I tak pieknie mogło być dalej ale... Zima - -16 stopni - zwariowała czujka monitorowania alarmu wewnątrz - efekt - 3 godziny w nocy nie...
4,0
~DarkDude
Skoda Fabia I
Kombi 1.2 i 64KM 47kW
W sumie to była największa niewiadoma przed zakupem tego auta. Trzycylindrowa kosiarka o pojemności 1,2l. A buda w kombi jest spora i dość ciężka. I jak wrażenia? Nawet daje radę. W mieście doskonale sprawdza się idea przyświecająca konstruktorom HTP: spod świateł bez problemu odstawiam większość o wiele mocniejszych pojazdów. Żadnych ograniczeń, żadnych trybów Eco... 64 konie, ale w 100% dostępne do wykorzystania od samego dołu obrotomierza....
4,0
~KamilD
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Silnik o mocy 75 KM jest wystarczający do masy pojazdu, szczególnie do miasta czy na drogi wojewódzkie i powiatowe, gdzie zwykle i tak nie jeździmy szybciej niż 90 km/h i rzadko wyprzedzamy. Bez względu na to czy jedziemy sami czy w kilka osób, konieczna jest przed wyprzedzaniem redukcja z piątki na trójkę i ogień, choć w przypadku 75 KM ogień to określenie dość na wyrost ;-) Aczkolwiek poprawnie się odpycha, jestem zdania, że jak ktoś nie...
4,0
~orfeusz
Skoda Fabia I
Hatchback 1.2 i 64KM 47kW
Jak na tą pojemność jest naprawdę b. dobrze. Samochód nie jest ciężki, więc przy niepełnym załadunku można czerpać przyjemność z jazdy. W mieście wystarczająca dynamika - wbrew pozorom nie ruszamy ostatni spod świateł. W trasie bardziej do spokojnej jazdy, ale jeśli dobrze wyczuje się samochód można nawet dość sprawnie wyprzedzać. Trochę gorzej jest na autostradzie, bo jeśli chcemy pojechać >120 km/h trzeba go podkręcić i robi się głośno, ale...
4,0
~tommy
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Silnik 1.4 75 KM jest (w tym małym ale cięzkim samochodziku) KOMPROMISEM pomiędzy jazdą miejską a polskimi drogami krajowymi. W mieście na krótkich dystansach spali powyżej 8l/100 KM (można zejść do 7l przy dłuższych odcinkach) i na pewno mniejsze, lżejsze samochody mają lepszy start spod świateł. Na trasie sprawuje się nieźle przy jednej osobie, ale przy 4 osobach na pokładzie odczuwa sie brak mocy w porównaniu z jazdą bez pasażerów....
3,0
~Slawo
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Obecnie już stara jednostka napędowa, słabo wysilona, ale już bez felernej zamarzającej odmy, za to z 4 "puchnącymi" cewkami zapłonowymi (wymieniłem przy 100 tys. na zamienniki Bosch i póki co jest ok). Zalety: w miarę prosta konstrukcja, przydatność do LPG, równomierne rozwijanie mocy,dobra dostępność części. Wady: mała moc (po przesiadce z trabanta 1.1 miałem wrażenie ,że fabia jest zepsuta, trabant jest zdecydowanie zrywniejszy),...
4,0
~wjt
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Na biegu jałowym silnika prawie nie słychać i nie czuć żadnych wibracji, podczas jazdy silnik brzmi przyjemnie, przy wyższych obrotach robi się trochę głośny, ale przy 120-130 mg/h w aucie można rozmawiać nie podnosząc głosu. 75-konny silnik 16V jest optymalny do tego auta jeśli chodzi o osiągi, nie jest to oczywiście wyścigówka, ale do jazdy miejskiej osiągi są więcej niż wystarczające, a w trasie 2 osoby+bagaż wystarczające. Silnik bardzo...
4,0
~Purch.
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Silnik 1.4 16V 75 km to optymalny silnik do tego autka. Dobra elastyczność, nie trzeba kręcić silnika do wysokich obrotów (z wyjątkiem sytuacji, kiedy chcemy w pełni wykorzystać osiągi lub mamy mocno obciążone auto), nie jest to oczywiście wyścigówka, ale do miasta i w trasę z dwiema osobami na pokładzie plus bagaż naprawdę z powodzeniem wystarcza. Bardzo dobra kultura pracy - na wolnych obrotach silnika prawie nie słychać i nie czuć żadnych...
Skoda Fabia I