Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia II Hatchback (67) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 80 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Dzaa88
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 TDI 70KM 51kW
Auto od początku eksploatacji przechodziło szereg usterek mechanicznych. Zabrakło by rubryki na wypisywanie. Trzeba brać jednak pod uwagę, że to auto flotowe, więc robi dziennie od 100 do 1000KM. W przeciągu 40 tyś kilometrów, od kiedy ją mam: - Uszkodzenie wtryskiwaczy - Uszkodzenie rozdzielacza wtryskiwaczy (czy cóś takiego) - Regeneracja turbiny - Notorycznie pękające węże (UWAGA! PALIWOWE TEŻ!) - Żre olej i nikt nie wie dlaczego -...
4,0
~baha
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
po 2 latach i 22400km wyciekł czynnik chłodzący z klimatyzacji w wyniku przetarcia aluminiowego wężyka przy chłodnicy i klima padła o czym nawet nie wiedziałem(sprawdźcie w swoich Fabiach czy nie trze o plastikowy element przy chłodnicy po lewej stronie).Usterke odkryto podczas przeglądu w ASO i chwała im za to.Wężyk wymieniono w ramach gwarancji i całe szczęście bo kosz to 900zł+300zł robocizna. Latem 2010 na dachu w rynienkach znalazłem małe...
2,0
~Weronika
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 TDI 80KM 59kW
Poprostu masakra! Auto mam od 3 miesięcy i dwa razy było cholowane na lince. Poprostu w pewnym momencie nie chce zapalić i niewiadomo dlaczego. Wiec nie polecam, nie mozna liczyć na ten samochod wsiadajac mam zawsze obawy czy odpali. Okazało sie że czujnik wału uległ zabrudzeniu i po wyczyszczeniu dzialala miesiąc i ponownie nie zapaliła. Nie polecam jestem strasznie zawiedziona tym autem. Zamiast toyoty zakupiłam Skodę duże rozczarowanie....
5,0
~Bartek
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
Samochód pod tym względem jest bardzo niezawodny. Wielki plus dla skody która zrobiła postęp w porównaniu z Fabią I, w której często wysiadały łączniki stabilizatora. Ma wszystkie oryginalne elementy zawieszenia od nowości w dobrym stanie i nic nie wskazuje na to by się one zaczynały poddawać. Miała wymieniany tylko rozrząd przy 120000 km ze względu na przebieg oraz tłumik. Samochód w większości stoi "pod chmurką" i nie posiada...
3,0
~Raj
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Legendarne już wyciągające się łańcuchy rozrządu powodujące realne ryzyko bardzo poważnej awarii. Lepiej za kilka stówek wymienić po 100000 kilometrów i mieć stres z głowy. Do tego terkoczące łożysko na skrzyni biegów i to po tak małym przebiegu... Część niby tania ale za zdjęcie skrzyni mechanik swoje liczy. I to podobno stały numer przy tych silnikach. Może nic z tych rzeczy nie kosztuje fortuny no ale mogli się bardziej postarać.
4,0
~acryl
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
Dlatego dziś tu jestem i piszę na stronie. Przedziwna rzecz w czasie wyruszenia z domu. Noc, ulewa i silny wiatr, a tu zaczęły przygasać przednie lampy! Do tego mruganie kontrolki akumulatora. Szybko włączyłem światła (mam u siebie automatyczny włącznik świateł do jazdy dziennej) i jeszcze raz się to powtórzyło. Bałem się jechać! Ale incydent nie powtórzył się więcej
1,0
~Marian
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 60KM 44kW
Samochód mam od nowości z salonu, przejechane 51tyś. silnik stracił kompresję, wg ASO potrzebna była regeneracja głowicy i wymiana zaworów - przy tym przebiegu! Auto miało posłużyć rodzinie i żeby było tip-top robota zlecona w ASO no i porażka. Urwali gwint w bloku silnika nie można przykręcić głowicy. Blok też do naprawy! Dramat co to za g***!
3,0
~Dża
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 TDI 70KM 51kW
Komputer... Wszystkiemu jest winny komputer... Pada wtrysk? OK. Oprócz tego odetnijmy turbo. Z 3 cylindrów zostanie 2, a z turbo - dziura. Moc silnika jak w maluchu, tylko jakieś 500KG więcej do uciągnięcia. Szybciej popchać niż jechać. Co się nie dzieje - tryb awaryjny. Ciekawe, co gdy ten tryb załączy się w czasie wyprzedzania.. Hmm
4,0
~And1WT
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 60KM 44kW
Tutaj jeszcze lepiej. Silnik mimo że prosty i łatwy w naprawie nie robi większych problemów. Częściej niż zwykle zużywają się cewki (szczególnie na LPG). No i tylko to nieszczęsne przednie zawieszenie, strasznie podatne na nasze dziurawe drogi potrafi robić humory. Łączniki, silentblocki, gumy wahaczy - wszystko to leci szybciej niż zwykle.

Usterki Skoda Fabia II

Liczba wpisów: 40

Skoda Fabia II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Miro
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 TDI 80KM 59kW
Z grubszych rzeczy padły przez 200 tys: - przekaźnik świateł (robił zwarcie i często przepalały się żarówki) - łożyska amortyzatora i łącznik stabilizatora, tuleje wahacza - 3 razy wysiadło ramię popychające lewą wycieraczkę. Jeszce raz i trzeba będzie wymienić cały mechanizm - około 800 zł Za parę tysięcy trzeba będzie wymienić sprzęgło oraz dwumas.
Skoda Fabia II Hatchback