Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia II Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW od 2007 (30) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Raj
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
3 cylindry i ich charakterystyczny terkot mogą do siebie zrazić nieprzyzwyczajonych użytkowników. Niestety prawdą jest że silnik jest głośny przy mocniejszym obciążeniu, daje się również wyczuć jego wibracje - szczególnie zimą (mało oleju w misce - trzeba dbać żeby był jak najlepszej jakości) Ale po jakimś czasie idzie się do tego wszystkiego przyzwyczaić. 70 km w auce tej wielkości zapewnia przyzwoite osiągi w mieście. W trasie to raczej...
3,0
~pierre
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Silnik ożywa od 3000 obr/min. W zakresie 3 / 4 tys. obr/min ładnie jedzie. Niestety jest to bardzo głośna jednostka a jej kultura pracy jak przystało na silnik 3 cylindrowy jest denna (choć dużo !!! lepsza niż oploskie 3 cylindry lub VW/Skoda 1.4 TDI). Łańcuch rozrządu obniża koszta eksploatacji ale zwiększa głośność pracy silnika. Jeśli chcecie być zadowoleni z tego auta to wybierać TYLKO silniki 4 cylindrowe (1.4 16V, 1.6 16V, 1.2 TSI, 1.9...
1,0
~kierowca
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Posiadam od roku skode fabie 1.2 tsi.Przejechalem 70 tys.km. w ciagu tego roku wymienilem na gwarancji 4 raz turbine.;rozrusznik,pompe wodna,wspomaganie kierownicy,i padla mi klimatyzacja i tak zwany modul komfortu czyli brak bylo kieronkowskazow swiatel stopu,swiatel awaryjnych.Ludzie nie kupujcie tego samochodu z tym silnikiem.W calej Warszawie tych fabi z tym silnikiem jezdzi pare setek,lacznie z samochodami egzaminacyjnymi w wordach i...
4,0
~pierre
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Oczywiste, że kultura pracy 3 cylindrów jest gorsza niż 4 cyl. więc pewne wibracje przenoszą się na karoserię. Z perspektywy czasu żałuję, że nie dopłaciłem 1500zł za silnik 1.4 Od 3000/obr włacza się druga faza rozrządu i wtedy można dynamicznie pojechać pod warunkiem że w aucie są max 2 osoby bo w przeciwnym razie zapomnijmy o szybkim przyspieszaniu. Niedawno założyłem instalację gazową STAG pełna sekwencja - nie czuć spadku mocy, auto...
4,0
~Burn
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Mimo, że silnik jest mały, nie jest on aż taki zamulony jakby się mogło wydawać. Wersja 12 zaworowa zapewnia \"jakieś\" tam przyśpieszenie. Demon prędkości i przyśpieszenia to nie jest, ale do w miarę względnego poruszania się miasto/nieduże trasy jest dobry. Do 3-3,5 tys pracuje stosunkowo cicho, potem już odzywa się jego mruk. Charakterystyczne jest jego odpalanie i praca na jałowym na zimnym silniku - jak diesel :)
4,0
~Jimmy
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Trzy cylindry pracują dość charakterystycznie, ale osiągi mnie mile zaskoczyły. Nisko położony moment obrotowy powoduje, że jest to dobre auto do miejskiej eksploatacji i krótkich wypadów poza miasto. Na dłuższych trasach z pewnością zabraknie mu tchu.
1,0
~Marian
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
ten silnik to jedno wielkie nieporozumienie jak wszstki trzycildrowce ( łacznie z 1,4TDI) VW. silnik który ma drugi wałek tzw \"wyważający\" kręcacy się odwrotnie do wału korbowego by zlikwidować drgania silnika to debilizm
4,0
~Piotr
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Generalnie nie jest za glosny, ale z zamontowana instalacja gazowa charakterystycznie \"tyka\" jak dizelek ;) Dopiero przy wyzszych obrotach zaczyna halasowac, ale z tym silnikiem to przeciez nie rajdowka :)
5,0
~Jan Sz
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Doskonale dopracowany ,elastyczny(na 5 można jechać od 50 km/h)cichy , o charakterystycznym niepowtarzalnym dżwięku minimalne spalanie 5.5 l/100km max 6,5 l / 100 km moim zdaniem jest to przyzwoity wynik .
4,0
~JM
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
mimo małej pojemności, autko całkiem dobrze radzi sobie w mieście i na trasie, jest zrywny, nie odjeżdża ostatni ze świateł:P, jak dla mnie sprawdza sie idealnie
Skoda Fabia II Hatchback