Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Fabia II Hatchback Facelifting

Krzysztof, 10 lat temu
Silnik 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 115 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Skoda Fabia II Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW od 2010 - Oceń swoje auto
3,38
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : mimo wszsytko spalanie jest b. małe
3,0
Całokształt
a tak wogóle to auto może z zewnątrz, może sie podobać, tak już w środku jest brzydkie! Kształt deski rozdzielczej jest toporny, do tego obicia szare, smutne, jesienią auto jest depresyjne :) ale to kwestia gustu, dla mnie auto we wnątrz jest brzydkie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest to mój samochód służbowy. Wcześniej wykorzystywałem Forda Mondeo mkIII 2.0 i przesiadka do małego miejeskiego samochodu to było/jest traumatyczne przeżycie. Silnik jest mało dynamiczny, wyprzedzanie między 90km/h a 120km/h jest koszmarne, trwa b. długo. Podjazdy pod większe wzniesienie mimo iż jadę sam sprowadza się b. często do redukcji do 2 biegu z pasażerami to bardzo często 1. Tak naprawdę auto w trasie nadaje się do tego by jechać za tirem:) Silnik jest za słaby ma jednak dużą zaletę, bardzo ale to bardzo małe spalanie i dlatego pomimo swych licznych wad daje 4.
3,0
Skrzynia biegów
Bez rewelacji, poprawnie
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest miękie, za miękie, bierze wszystkie nierówności, mocno wychyla przy zakretach, powyżej 90/km/h na naszych drogach w koleinach nie jest bezpiecznie, buja mocno ale to też ma zalete, można szybko uśpić dziecko.
Komfort
3,0
Widoczność
Przeciętnie, do przodu widać do tyłu też, Plus za duże lusterka
3,0
Ergonomia
Mogło być lepiej, niby wszystko pod ręką ale sterowanie nagrzewaniem jakoś mało intuicyjne, trochę za wysoko.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima latem chłodzi, grzeje zimą, wszystko w porządku.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo nie wygodne fotele, w dłuższe trasy podróż jest bardzo męcząca. Z tyłu miejsca tylko dla 2 osób podróż w 5tke to nie porozumienie. Bagażnik b. mały
2,0
Wyciszenie
Fatalne wyciszenie. Głośno w aucie powyżej 90km/h przy 120km/h zastanawiam się czy wyłączyć radio, powyzej 140km/h i wyżej jest juz tylko huk
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczność daję ocenę 5 za spalanie. jak by mojej fabianki nie męczyć to i tak spalanie będzie wynosić ok 5l! a przypominam to auto służbowe i mam karte flotową. Kilka razy uskuteczniałem ekodriving i wtedy spalanie w trasie wynosiło ok 3,8l! (zmierzone na odcinku 4,5tys km) spalanie jest wielkim atutem auta. Auto jest na gwarancji i serwisowane w ASO co do cen obsługi nie wypowiadam się bo nie ja ponoszę koszty ale ceny przeglądów wynoszą od 600zl do 1000zł (wymienane były wycieraczaki klima i inne a te usługi w ASO sa drogie - wycieraczki 150zl)
3,0
Stosunek jakość/cena
o cenie nie chcę się wypowiadać, auto służbowe 50tyś PLN za nowe auto w dieslu w wyposażeniu z klimatyzacją, dużym radiem i elektrycznymi szybami ale bez ogrzewanych i elektrycznych lusterek, niech każdy sam oceni.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 115 000 km nie działo się nic szczególnego, przepalona żarówka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do 115 000 bez najmniejszych problemów, nic, wymienione tylko klocki hamulcowe

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Skoda Fabia II

Liczba wpisów: 40

Skoda Fabia II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Skoda Fabia II Hatchback Facelifting