Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia II (190) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 113 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Dzaa88
Hatchback 1.4 TDI 70KM 51kW
Skoda Fabia II
Jedyne co mogę zrobić, to zacytować znanego dziennikarza motoryzacyjnego, który wysiada właśnie z Poloneza - \"It\'s HORROR!\". Głośno to mało powiedziane. Czasami niestety jestem zmuszony do jazdy po autostradzie. Przy 100km/h da się jeszcze rozmawiać. Przy 120 km/h gałka radia się kończy. Przy 140 km/h zapada błoga cisza... Nie, nie przekroczyłeś prędkości dźwięku - właśnie ogłuchłeś. Po trasie WRO-KRK objawy typu: złe samopoczucie, ból...
3,0
~Endtyme
Hatchback Facelifting 1.2 TSI 85KM 63kW
Skoda Fabia II
Tu trochę gorzej. Nie chodzi o odgłos silnika, który sam w sobie jest raczej przyjemny i nie hałasuje zbyt mocno, a bardziej o odgłos powietrza. Niestety, Fabia ma kształt taki jaki ma, i jak się jedzie powyżej 100, to huk powietrza robi się po jakimś czasie męczący, uszczelki hałasują a radio trzeba ustawiać coraz głośniej żeby je dokładnie słyszeć. Silnik jest głośniejszy na piątce dopiero jak się dobija do 3000 obrotów. Jednak wtedy odgłos...
5,0
~cosmos
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Skoda Fabia II
Wiele osób zarzuca jednostkom TDI, że ich kultura pracy zbliżona jest do młockarni ;). To dość subiektywne, mnie akurat nie przeszkadza taki dźwięk silnika. Dlatego uważam, że nawet Fabia TDI jest świetnie wygłuszona, nie dopuszczając z zewnątrz niepożądanych dźwięków. Najlepiej słychać to podczas postoju przed ruchliwym skrzyżowaniem, kiedy nie słychać nic poza cichym mruczeniem silnika i muzyką z głośników :)

Usterki Skoda Fabia II

Liczba wpisów: 29

Skoda Fabia II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

2,0
~pierre
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Skoda Fabia II
Tragedia, największy minus Fabii II i Roomstera!!!! W przypadku silnika 1.2 70KM jadąc w okolicy 2000 obr / min jest bardzo przyjemnie ale od 3000 obr/min zaczyna się masakra nie do zniesienia (domyślam się, że wersja 1.2 60KM lepsza w tej kwestii nie jest). Polecam auta z silnikami 4 cylindrowymi - mają lepszą kulturę pracy przez co jest nieco ciszej w aucie (zauważalnie ciszej)!
2,0
~Dża
Hatchback 1.4 TDI 70KM 51kW
Skoda Fabia II
Niestety, wszystko psuje głośny jak kapela góralska silnik. Zawieszenie pracuje całkiem cicho, jednak i tak nie będzie dane nam się tym cieszyć. Jeżeli w Fabii 1,4 TDI w czasie jazdy jest cicho, oznacza to tylko rychłą wizytę u laryngologa lub to, że przekroczyliście prędkość dźwięku.. Schowki lubią klepać tak jak tylna półka i gaśnica w bagażniku. Samochód - Orkiestra!
3,0
~hallk
Hatchback 1.4 TDI 70KM 51kW
Skoda Fabia II
Do 110 km/h ok powyżej to już nie można powiedzieć o komforcie podroży. Odgłosy zawieszenie docierają do ucha kierowcy, kostka brukowa może doprowadzić do bólu głowy, szum wiatru powyżej 110 i dźwięk silnika powodują reakcję zdjęcia nogi z gazu. Ale to tylko auto segmentu B więc nie można się spodziewać po nim więcej niż jest ale przyznaję chciałoby się.
5,0
~Termitek
Hatchback Facelifting 1.2 TDI CR DPF 75KM 55kW
Skoda Fabia II
zamknięte okna silnik sobie pomrukuje powietrza nie słychać Common Rail to jednak dobry kierunek. Wyciszenie benzyny już jest kiepskie. Diesel cichutki i komfortowy. Jadąc 140 można słuchać radia i rozmawiać bez wysiłku. Zaznaczam tylko że tyczy się to diesla tylko na CR. Zwykłe TDI szczególnie 3 cylindrowe jest fatalne.
4,0
~marek
Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
Skoda Fabia II
jest dobrze. ne jest to klasa wyższa ale jest dobrze, silniczek fajnie mruczy, taki fajny basik wydobywa się i mi to pasuje. przy dużej prędkości żaczyna robić się głośniej ale tak jest w każdym aucie, tutaj do 150 km/h jest dobrze. przy dobrych oponkach słychać sam szum powietrza opływający samochód i silniczek.
3,0
~pierre
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Skoda Fabia II
Zawieszenie bardzo dobrze wyciszone ale powyżej 3000km silnik strasznie wyje - to dotyczy wszystkich wersi silnikowych - za słabo jest wyciszona komora silnika - np. w standarsdzie wyciszenie marski jest tylk ow wersjach TDI, do pozostałych wersji mozna sobie dokupić matę wygłuszającą marki za 90zł brutto jako opcja :(
3,0
~Marcin
Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
Skoda Fabia II
Dość przeciętne. O ile w mieście i przy małych prędkościach jest w miarę cicho (ale tak jest teraz w każdym samochodzie...), to powyżej 100 zaczyna już szumieć, a powyżej 120 dochodzi hałas męczącego się silnika. Da się dalej rozmawiać bez podnoszenia głosu, ale kojącej ciszy już się nie uświadczy.
Skoda Fabia II