Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia II (243) - Silnik

Na liście zabraknie 83 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~RobiNo
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.2 TSI 85KM 63kW
Silnik 1.2 TSI, 86KM to świetna kultura pracy, bardzo elastyczny to autko naprawdę ładnie przyspiesza jak na pojemność 1.2 i do tego mało pali. Mocny silnik wystarczy popatrzeć na niutonometry (nm), ma dużą moc już od 1500 obr, dzięki czemu możemy jeździć na niskich obrotach i mniej spalać benzyny, wersja z klimą (klimy raczej mało używam). Oczywiście jak ktoś ma bardzo ciężką nogę to zapewne spalanie też może być większe. Dźwięk tego silnika...
3,0
~pierre
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Silnik ożywa od 3000 obr/min. W zakresie 3 / 4 tys. obr/min ładnie jedzie. Niestety jest to bardzo głośna jednostka a jej kultura pracy jak przystało na silnik 3 cylindrowy jest denna (choć dużo !!! lepsza niż oploskie 3 cylindry lub VW/Skoda 1.4 TDI). Łańcuch rozrządu obniża koszta eksploatacji ale zwiększa głośność pracy silnika. Jeśli chcecie być zadowoleni z tego auta to wybierać TYLKO silniki 4 cylindrowe (1.4 16V, 1.6 16V, 1.2 TSI, 1.9...
4,0
~Krzysztof
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
Jest to mój samochód służbowy. Wcześniej wykorzystywałem Forda Mondeo mkIII 2.0 i przesiadka do małego miejeskiego samochodu to było/jest traumatyczne przeżycie. Silnik jest mało dynamiczny, wyprzedzanie między 90km/h a 120km/h jest koszmarne, trwa b. długo. Podjazdy pod większe wzniesienie mimo iż jadę sam sprowadza się b. często do redukcji do 2 biegu z pasażerami to bardzo często 1. Tak naprawdę auto w trasie nadaje się do tego by jechać za...
1,0
~Zbigniew
Skoda Fabia II
Kombi 1.2 60KM 44kW
Przestrzegam przed silnikiem 1,2 TSI. Nie chcesz mieć kłopotów przemyśl zakup i wybiezr wersję z jakimkolwiek starym silnikiem! Prawdopodobnie ma wadę konstrukcyjną w napinaczu łańcuszka rozrządu. Od początku samochód - okresowo - wydaje głośny trzask, który po jakimś czasie (kilkunastu sekund do kilku minut) mija. Częstotliwość hałasu zwiększa się - jadę do wymiany. Jestem 5 dni po upływie gwarancji na samochód jednakże bylem w serwisie jakiś...
3,0
~pioterfm
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
Auto do nowości wszystkie przeglady wykonywane na czas w serwisie skody. Generalnie przez dwa lata bez najmniejszych usterek. Równo miesiąc po gwarancji uszkodzony kompresor klimatyzacji, elektryczna szyba od strony kierowcy, poduszka skrzyni biegów, czujnik różnicy ciśnień filtra czastek stałych, sam się ryglował zamek i zamykał wszystkie drzwi niezależnie czy kluczyk był w stacyjce czy też nie. Auto ma wytrzymać okres gwarancji potem robi...
1,0
~kierowca
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Posiadam od roku skode fabie 1.2 tsi.Przejechalem 70 tys.km. w ciagu tego roku wymienilem na gwarancji 4 raz turbine.;rozrusznik,pompe wodna,wspomaganie kierownicy,i padla mi klimatyzacja i tak zwany modul komfortu czyli brak bylo kieronkowskazow swiatel stopu,swiatel awaryjnych.Ludzie nie kupujcie tego samochodu z tym silnikiem.W calej Warszawie tych fabi z tym silnikiem jezdzi pare setek,lacznie z samochodami egzaminacyjnymi w wordach i...
5,0
~Patryk
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 TDI 70KM 51kW
Odpukać auto ma 170 tys i od moich 30 tys nie było żadnej zapowiedzi nadchodzącej awarii. Silnik raczej męczy się na autostradach. Przy 3 tys obrotów 120 km/h. Większa prędkość jest raczej męczarnią dla tej jednostki. Atrakcją tego silnika jest sprawnie działająca turbina. Zakres jej działania jest łatwo wyczuwalny co daje możliwość dynamicznego przemieszczania się po mieście. Jest to turbina o stałej geometrii więc wymiana przy ewentualnej...
4,0
~pierre
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Oczywiste, że kultura pracy 3 cylindrów jest gorsza niż 4 cyl. więc pewne wibracje przenoszą się na karoserię. Z perspektywy czasu żałuję, że nie dopłaciłem 1500zł za silnik 1.4 Od 3000/obr włacza się druga faza rozrządu i wtedy można dynamicznie pojechać pod warunkiem że w aucie są max 2 osoby bo w przeciwnym razie zapomnijmy o szybkim przyspieszaniu. Niedawno założyłem instalację gazową STAG pełna sekwencja - nie czuć spadku mocy, auto...
5,0
~Termitek
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Silnik od strony mechaniki idealnie. Nie ma co się przyczepić 196tyś. i nie brał grama oleju pomiędzy wymianami. Olej 5w30 long life przegląd co 30tys. chip na 130hp i zero oznak zużycia. Pod tym względem należy się ogromny plus Skodzie. Turbina oryginalna, dwumas oryginał skrzynia też fabryka. Jednocześnie zaznaczam, że auto nie było oszczędzane. Zwykle but w podłodze i a2 Warszawa-Poznań przy prędkości 200-220. Sam silnik uznaje za wzorcowy!

Usterki Skoda Fabia II

Liczba wpisów: 40

Skoda Fabia II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Termitek
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.2 TDI CR DPF 75KM 55kW
Silnik cichutki, bardzo dobrze reaguje na pedał gazu 75KM niby niewiele. Jednak auto dobrze przyśpiesza i wystarczy na trasę oraz miasto. Licznikowo na A2 idzie 180. Przyśpieszenia nie mierzyłem jednak 2 i 3 bieg dobrze się zbiera. Wyżej już gorzej... wystarczy to jednak do codziennego przemieszczania się. Wyciszenie jednostki jest ogromnym atutem. Jeździłem wcześniej 1.4 tdi jak i 1.2 htp to obydwa silniki są głośne. Ciszej jest tylko w 1.2...
Skoda Fabia II