Szukaj

Oceny Skoda Fabia II

Podsumowanie 326 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Skoda Fabia II - Oceń swoje auto
3,95
średnia ocena z 326 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
77%
użytkowników kupiłoby ponownie
Rozwiń podsumowanie

Wady i zalety – Silnik (137)

4,2
~Oscar
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW
Bardzo dynamiczny od niskiego zakresu obrotów dzięki turbinie. Podobno usterki wieku dziecięcego w TSi zostały poprawione - oby!
3,7
~Majkelos
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.2 TSI 85KM 63kW
Silnik zaskakuje przyzwoitymi osiągami jak na tak małą pojemność. A przy okazji (jeśli jeździsz na przyzwoitym paliwie) potrafi naprawdę nieźle wyskoczyć na 2 i 3 biegu.
4,7
~Marek
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 TDI 70KM 51kW
Dynamika na trasie mimo malutkiego 3 cylindrowego silnika świetna. Spodziewałem się że będzie dawać radę w mieście ale na trasie będzie słaba...a tu bardzo ale to bardzo miłe zaskoczenie!!
4,5
~Miras 1978
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.2 TSI 85KM 63kW
bardzo dobra jednostka ale jest to nowość zobaczymy jak będzię się sprawowało po przejechaniu 100000 Km
4,2
~Robert
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.2 TSI 85KM 63kW
Jeździ się jak samochodem o większej mocy silnika.
3,9
~Marcin
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 75KM 55kW
4,6
~AUTOMANIAK
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.2 HTP 60KM 44kW
3 cylindry 60 koni a daje radę nawet w trasie gdzie spala około 4,5 litra na 100 km
4,5
~Marcel
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.2 TSI 85KM 63kW
Dziennik kosztów dla Skoda Fabia II
Średni koszt przejechania 100 km
29,33 zł
5,5
l/100km
6,9
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,2
~wojgalic
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Słyszałem że jest niezawodny, ale przy tym silniku nie trzeba nic robić. Odrobinę "pije" olej, ale przy wymianie raz w roku (ew. 25 tyś. km) spokojnie można do kolejnej wymiany jeździć.
4,5
~Tomek
Skoda Fabia II
Kombi 1.9 TDI 105KM 77kW
Auto z całą pewnością godne swojej ceny. W tym segmencie trudno znaleźć lepszą ofertę. W ciągu 2 lat przejechałem nim niespełna 100 tyś km i jedyną usterka jaka mnie spotkała to padł czujnik ciśnienia spalin. Koszt naprawy wraz z nowym oryginalnym czujnikiem to niecałe 400zł. Poza tym kompletnie NIC, a nogę mam raczej ciężką i nie oszczędzam mojego "knedla" Nic tylko czekać na następną generację- szkoda, że już bez 1.9 tdi :( Polecam!
Skoda Fabia II