Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia II Kombi Facelifting (47) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~T.
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Tu można napisać książkę, więc wpierw przeglądy (tylko w ASO). Robię co 15000 km, a więc nie korzystam z wydłużonych między okresów (nikt mi nie wytłumaczy, że przegląd co 30000 km jest dobry dla auta). Niby jest taniej niż w innych autach tej klasy, ale przeciętny przegląd, co 15000 km, tzw. olejowy (oleje, filtry), to koszt około 600-700 PLN. Co 30000 km koszt około 800-900 PLN. Co 60000 km trzeba wymienić olej w skrzyni biegów (DSG), co...
3,0
~Łukasz
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Silnik sprawuje się rewelacyjnie, dobra dynamika, elastyczny, szybko się nagrzewa. Przebieg na poziomie 260 tyś km i bez specjalnych oznak zużycia. Mimo, że jest to wersja RS która chyba jest trochę sztywniejsza i ma niższy profil opony nie skacze jak taczka, a wrocławskie drogi pozostawiają wiele do życzenia... Inna sprawa to współpraca z DSG; ruszanie i zmiana z 1 na 2 oraz z 2 na 1 są w środku odczuwalne (ale może to kwestia...
3,0
~Karter
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
To nie jest samochód do jazdy po mieście. W Warszawie w korkach nie ma szans na zejście poniżej 10 l/100. Takie optymalne spalanie w korkach to 11-13l/100 km. Więc jeśli kupujesz samochód tylko do miasta (szczególnie większego z zatłoczonymi ulicami) to raczej nie patrz na silnik 1,8TSI. Jeśli podróżujesz głównie w trasach pozamiejskich to ... polecam ten silnik i ten samochód. W "trasie" taka robocza prędkość to 130-150 km/h. Jest...
4,0
~Przemo
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Autko bedzie czipowane wiec radosc z jazdy bedzie jeszcze wieksza. Obecnie pali podobnie do tego co ludzie pisza na forach. Silnik to CDAA wiec trzeba bylo wiemieic napinacze lancucha ale jak mam miec tylko takie problemy to ok :). Dluga jedynka pozwala na bezstresowe wbicie sie na skrzyzowaniach, wyprzedzanie tez nie stwarza wiekszych problemow, no chyba ze trafi sie na dobrych zawodnikow - dlatego wkrotce go czipuje zeby podniesc...
5,0
~gruby dick
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
przeglądy dwa serwisowe przy 30 i 60 tys. przebiegu kosztowały 950 zl i 1300 zł przy 60 tys. km. w aso. nic nie było wymieniane poza piórami wycieraczek, olejami, filtrami, w tym kompleksowe mycie i odgrzybianie. spalanie kształtuje się na poziomie: - sama jazda po warszawie 6,2 l, w zimie 6,8l. - jak wyskoczę poza miasto to gdy nie szaleję (do 140 km/h i bez przyspieszania gwałtownego) 4,8-9 l. - trasa wrocław - warszawa zszedłem jadąc z...
4,0
~Michał B.
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Cóż, tania w utrzymaniu Skoda Octavia to tylko z silnikiem 1.6 MPI z LPG lub 1.9 TDI, a to nawet i nie w każdym przypadku. Silnik 1.6 TDI jest wdzięczny, ale wymaga dużo troski, lania bardzo dobrego jakościowo oleju i lania bardzo dobrej jakości paliwa. Tankowanie na stacjach-krzakach szybko spowoduje awarię, a lanie taniego oleju zapchanie DPF. Tutaj trzeba liczyć się z kosztami rzędu 180 zł lub więcej za bardzo dobry olej (wchodzi 4,2...
5,0
~Adam
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Poza ubezpieczeniem - to większych kosztów nie miałem. Standardowa wymiana płynów i filtrów nie przyprawia o łzy. Co ważniejsze koszty paliwa też mnie miło zaskoczyły. Przy jeździe miejskiej zejście poniżej 9l to nie jest nic niezwykłego (a w trasie można nawet zejść poniżej 7). Oczywiście można mocnej przycisnąć i osiągnąć dwie cyferki na ekranie spalania, ale ja na szczęście rzadko je widuję (a nie uważam że wolno jeżdżę)
1,0
~LexNx
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
owszem, części dostępne, powszechne, znane, nic nie brakuje. Ceny zróżnicowane, czasami nawet w ASO nie zaskakują swoją wysokością (choć nie wszystkie, bo niektóre owszem, przesadzone). Natomiast koszty remontu silnika... poniżej 7 000 zł nie ma szans. A zrobić niestety musowo i to szybko . Ja remont zamknąłem kwotą ok 9 000 zł i wykonywałem go przy przebiegu 211 000 km.
5,0
~mietek
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI PD 140KM 103kW
2.0TDI PD DPF (kod silnika BMM) z 2010r z DSG6, auto jeżdżone z głową, wcale nie wolno, ale bez szarżowania od świateł do świateł, płynnie i częstym wykorzystaniem zwykłego tempomatu. Większość przebiegu w trasie (nie autostrady). Tankowanie tylko ON Verva (nie zwykły ON) ze względu na filtr DPF (brak zapełnienia filtra po 215 tys. km).
4,0
~Jacek
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Spokojna jazda przy średniej prędkości 90 km/h spokojnie ok 5l. Myślę, że dla chcącego wynik poniżej 5l jest jak najbardziej realny. Przejazdy z prędkościami autostradowymi (w takich warunkach dojeżdzam codziennie do pracy 45 km) to koszt przynajmniej 8,5 l/100km. Średnia przy dynamicznej jeździe przy wykorzystaniu w pełni uroków DSG 7,3l.
Skoda Octavia II Kombi Facelifting