Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia II Kombi Facelifting (41) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~gregor_aw
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.9 TDI 105KM 77kW
Sprężarka klimy przy 150kkm. Turbina przy 170kkm. Miałem pecha. Mimo, że jeżdżę 90% w trasy i wiem jak dbać o turbinę to musiałem ją regenerować. Muszę jednak dodać, że Notlaufy zaczęły się pod koniec okresu gwarancyjnego ale ASO spławił mnie bo nigdy nie mogli powtórzyć błędu i "podobno" nic nie było w logach. Turbina mimo, że jeżdżę na najlepszych paliwach i pilnuję wymian i przeglądów to moim zdaniem padła z powodu rekomendacji...
5,0
~grzesiek bubu
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.9 TDI 105KM 77kW
Jeszcze brak. Ale wierzę że jest to spowodowane stylem jazdy. Jak się szanuję to się ma. Skrzynią nigdy nie szarpię, staram się używać miedzygazu i tak nic nie wskazuje że dwumasa się posypie. Z turbiną jest podobnie, zaczynam gazować jak jest całkowicie ciepła - czasami trzeba przejechać dobre 15km a po jeździe trzeba odczekać te 30s aż się schłodzi. No sorry coś za coś. Dzięki temu działa bez żadnej regeneracji do tej pory.
3,0
~Michał B.
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
No tu już dużo gorzej. Padły mi wszystkie wtryskiwacze oraz wymieniłem komplet sprzęgła z kołem dwumasowym. Za same wtryskiwacze zapłaciłem 6500 zł, a za sprzęgło z dwumasą 3200 zł. Dużo kasy, ale dzięki temu mam auto na kolejne 250 tys. km. Niestety, ale części do nowoczesnych diesli tak kosztują.
4,0
~Filip
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Wymiana wtryskiwacza, ale taka naprawa na blisko 200 tys. km, to chyba nic wielkiego. Poza tym klocki, tarcze, coś tam w zawieszeniu. Niskie ceny części powodują, że nie zapadło mi nic w pamięci. Takie eksploatacyjne rzeczy przy okazji wymiany oleju. Auto nigdy nie zawiodło.
2,0
~Adam.
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.9 TDI 105KM 77kW
Po przejechaniu 135 tysięcy kilometrów bez szaleństw z coroczną wymianą filtrów oraz oleju przy prędkości 80 km/h niespodziewanie urwał się korbowód i niestety dziura w bloku szok przy takim przebiegu to niesamowite dla mechanika ze Skody.
5,0
~Adam
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
aktualnie brak - i oby tak zostało. Z uwagą przyglądam się silnikowi czy nie dzieje się z nim coś złego. Ale aktualnie bez problemów. Profilaktycznie wymiana rozrządu za ok. 10tyś i regularna wymiana powinny uchronić silnik przed awariami
5,0
~Tomek
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Brak jakichkolwiek usterek. Recepta jest prosta: jeździć płynnie, nie szarżować, w zimę delikatnie rozgrzewać auto, zawsze chłodzić turbinę (szczególnie latem), przeglądy co 15kkm a nie 30kkm i wszystko działa.
4,0
~troche mnie to auto nudzilo
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
raz zaniemógł - trzeba było w trybie awaryjnym jechać do serwisu a auto nie rozpędzało się ponad 60 km/h - awaria pompy wody usunięta przy współfinansowaniu skody (tuż po gwarancji - koło 60 kkm)
2,0
~ouragan
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Z każdym kilometrem żegnamy silnik, dwumasę, klimę i zawieszenie (choć to ostatnie może i już pożegnaliśmy - trudno wyczuć).
5,0
~mpmw
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Nigdy nie zawiodła. Jeździ w trasy dłuższ i krótsze. I zawsze wraca na własnych kołach.
Skoda Octavia II Kombi Facelifting