Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia II (160)

Pokaż filtry
4,9
~kliczek
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Mam Skoda Octavia ii kombi 2007 roku w najwyższej wersji wyposażenia Elegance silnikiem 2.0 TDI PD 8V 140KM o kodzie silnika BMM. Silnik to trwały dwulitrowy TDI z 8 zaworową głowicą i pompowtyskiwaczami Bosch. Tak, to nie pomyłka. Swoją Octavię kupiłem w Niemczech z przerysowanym lewym bokiem. Zdecydowałem się na nią ze względu na niewielki przebieg 220 tys . km oraz pewną historię - od nowości każdy serwis był wykonany w ASO Skody. Po...
4,9
~kliczek
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Mam Skoda Octavia ii kombi 2007 roku w najwyższej wersji wyposażenia Elegance silnikiem 2.0 TDI PD 8V 140KM o kodzie silnika BMM. Silnik to trwały dwulitrowy TDI z 8 zaworową głowicą i pompowtyskiwaczami Bosch. Tak, to nie pomyłka. Swoją Octavię kupiłem w Niemczech z przerysowanym lewym bokiem. Zdecydowałem się na nią ze względu na niewielki przebieg 220 tys . km oraz pewną historię - od nowości każdy serwis był wykonany w ASO Skody. Po...
4,3
~Adam
Skoda Octavia II
Scout 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Zdecydowałem się napisać opinię o tym aucie ponieważ zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie. Miałem wcześniej Mazdę 6 2.0benz i w porównaniu ze Skodą to przedszkolak. Octavia Scout jest tak kompletnym autem że przerasta moje oczekiwania na wielu poziomach. Niektórzy piszą, że wygląda mało atrakcyjnie ale ja o swojej słyszałem opinie, że jest najładniejszą octravią w mieście :-) i mnie się też bardzo podoba. Auto, aż prosi się aby wykorzystywać...
4,9
~T.
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Moja ocena po 2 latach eksploatacji ciągle widnieje. Teraz jest 6 lat i ...bez zmian. Wymieniłem po raz pierwszy (i jedyny) hamulce z przodu (klocki, tarcze) przy 120kkm, a tylne klocki (tarcze nadal orginal) przy 150kkm. Prócz tego tuleje wahaczy przód (jakieś grosze) no i dekiel pokrywy, gdyż uszczelka zaczęła przepuszczać olej do turbiny, a niestety nie jest to element "rozkładany" i można zamówić tylko w ASO (koszt ok. 700 PLN)....
4,9
~Tomek
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
2,0 TDI 140 KM, DSG, silnik nie CR i bez DPFu! Auto bardzo wygodne, duże, z minimalnym spalaniem i kompletnie bezawaryjne! Pierwszy "większy" finansowo przegląd przy 135kkm, kiedy to wymieniono tarcze i klocki przód oraz klocki tył (tarcze tył są oryginalne od nowości!) DSG spisuje się rewelacyjnie, ale olej w skrzyni wymieniam co 30 kkm a nie co 60 kkm, jak zaleca producent.
5,0
~Tomek
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Poprawka! To jest opinia o Skodzie Octavii 2.0TDi DSG z 2009r. bez CR i DPF! Miałem możliwość wyboru, więc wziąłem na pompo wtryskiwaczach i bez DPFu. No i i jestem przeszczęśliwym człowiekiem. Po przebiegu 150kkm nie robione nic, poza eksploatacją. Pierwszy raz hamulce wymieniłem przy 135kkm i jeszcze z tyłu zostały oryginalne tarcze! Auto wygodne, przestronne, bezawaryjne.
4,2
~LikeAThorn
Skoda Octavia II
Hatchback 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Posiadam wersję ze skórą, klimatronikiem podwójnym, tempomatem, zmieniarką na 6 cd ze sterowaniem w kierownicy, podgrzewane lusterka i siedzenia, ESP, ABS, webasto, pełna elektryka, alarm, parktronic - przód i tyłz wyświetlaniem w radiu itp. Mimo stosunkowo niewielkiego przebiegu jak na rodzaj silnika, to auto miało kilka usterek bardziej lub mniej poważnych, o czy napiszę w dalszej części oceny.
2,3
~Kozik
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Zachęcam do przeczytania całej opinii. Tak pokrótce Silnik jak najbardziej OK cichy elastyczny dynamiczny i ekonomiczny. Zawieszenie fatalne szczególnie na kochane polskie drogi. Najgorzej według mnie z zagospodarowaniem wnętrza. Miejsca niby pod dostatkiem ale bagażnik tragedia Źle regulowana kierownica i co najgorsze korozia!! Powiecie czemu kupiłeś skoro widzisz tyle wad. Bo widzę je dopiero w użytkowaniu.Dziś wiem że np silniki TSI to...
2,4
~Mr. R
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Auto tanie ale i kiepskie i to bardzo. Nie polecam to zmarnowane pieniądze i czas na naprawy o nerwach nie wspomnę. Obiegowa opinia że to dobre tanie i niezawodne auto do bzdury. dodatkowo testuje się na nas nowy wynalazek silnik 2.0 TDI CR 2.5 TDI wiadomo że poprzednik był najgorszym silnikiem europy , świata tak jak i 1.2 i 1.4 1.8 TSI uznane zostały przez samych Niemców za najgorsze z najgorszych ( co ciekawe w 10 najbardziej awaryjnych...
4,5
~T.
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Dla mnie super. Niektórzy się śmieją, że mam tańszą podróbkę dobrego, niemieckiego auta. Niech się śmieją, ale mam auto niezawodne, w maksymalnej opcji, gdzie wszystko działa, nic się nie psuje i jest trwałe. Przykładem mogą być hamulce, których jeszcze ...nie wymieniałem. Zawieszenie sztywne, jakby samochód był nowy. Nic nie puka, nie stuka, a po naszych drogach przejeździł 90% przebiegu.
Skoda Octavia II